Lustrzane odbicie (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 3: Zabicie varterrala
![]() | ![]() |
Nie musisz biec za Polem, gdyż i tak nie uda Ci się go uratować. Spokojnie zejdź po schodach na dół, a po dotarciu do legowiska (M68, 6) obejrzysz nową cut-scenkę, ukazującą śmierć elfa #1. Przygotuj się, bo będziesz teraz musiał stoczyć dość wymagający pojedynek z varterralem #2.
![]() | ![]() |
Do atakowania bestii wyślij swoich wojowników i łotrzyków #1, magów utrzymując natomiast na bezpiecznym dystansie. Przemawia za tym to, że varterral wzorem chociażby ogrów będzie okazjonalnie wykonywał silne uderzenia w ziemię, nokautując i zadając obrażenia stojącym w pobliżu osobom. Unikaj też stawania bezpośrednio za potworem, albowiem mógłby wtedy spowalniać ruchy członków drużyny #2.
![]() | ![]() |
Dodatkowym utrudnieniem tego pojedynku będą pojawiające się w okolicy pająki. Nie radzę ich całkowicie ignorować, a to dlatego, że w przeciwnym wypadku mogłyby zaatakować Twoich magów. Na szczęście małe pająki jaskiniowe #1 będą bardzo szybko ginęły i jedynie eliminacja standardowej wielkość pająków zajmie Ci nieco więcej czasu #2.
![]() | ![]() |
Przez cały czas trwania walk dbaj o stan zdrowia członków drużyny i w razie potrzeby regeneruj też ich paski wytrzymałości oraz many. Musisz walczyć tak długo aż varterral oraz towarzyszące mu pająki zginą #1. Obejrzysz teraz krótką scenkę z udziałem Merrill #2, która będzie chciała pożegnać się z Polem.
![]() | ![]() |
W zależności od tego czy okażesz Merrill współczucie #1 czy będziesz ją poganiał, zyskasz 5 punktów przyjaźni (nie pytaj jej dlaczego Pol przed nią uciekał) lub 10 punktów rywalizacji z tą postacią. Korzystając z okazji warto rozejrzeć się po okolicy (polecam zbadać stos skarbów skrywający sztylet Złota Działka), jak również sprawdzić ciało varterrala #2, gdyż jego serce jest potrzebne do zaliczenia jednego z pobocznych questów.
Krok 4: Powrót do Opiekunki Marethari
![]() | ![]() |
Musisz teraz powrócić do wyjścia z jaskiń (M68, 1), przy czym nie odbędzie się to bez komplikacji. Zostaniesz mianowicie zaatakowany przez dwie grupy potworów i do pierwszej bitwy dojdzie niedaleko miejsca, w którym odnalazłeś wcześniej ciało trzeciego łowcy #1. Na szczęście do zlikwidowania będzie tu jedynie małą grupka szkieletów łuczników #2.
![]() | ![]() |
Do drugiej bitwy dojdzie niedaleko wyjścia z jaskiń i będzie ona już znacznie trudniejsza, a to dlatego, że na czele sił wroga stanie mroźna zmora #1. Postaraj się z nią błyskawicznie rozprawić i dopiero wtedy przystąp do atakowania zwłok oraz szkieletów łuczników #2. Polecam zbadać ciało zmory, co pozwoli Ci pozyskać cenny kostur Pycha.
![]() | ![]() |
Po powrocie do lokacji [Rozdarty Grzbiet] musisz oczywiście udać się do obozu dalijskich elfów celem zdania Opiekunce Marethari raportu z wyprawy #1 (M25, 3). Przekaże ona w Twoje ręce pożądany przez Merrill elficki artefakt i będziesz teraz musiał podjąć ważną decyzję odnośnie tego jak się zachować #2. Możesz mianowicie:
- przekazać artefakt arulin'holm w ręce Merrill (prawa górna opcja dialogowa): +15 punktów do przyjaźni z Merrill
- zachować artefakt arulin'holm dla siebie, uznając, że naprawienie lustra byłoby zbyt niebezpieczne (prawa dolna opcja dialogowa): Merrill będzie na Ciebie WŚCIEKŁA, co w konsekwencji doprowadzi do zdobycia aż 85 punktów rywalizacji (!!!) w relacjach z tą postacią; sztylet Złota Działka
Niezależnie od wybranego wariantu otrzymasz nowy quest związany z postacią Merrill.
Odblokowany quest towarzysza: Powrót z Rozdartego Grzbietu
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy towarzyszy - Akt 2
- Plany na przyszłość; Odwiedź Andersa | Questy towarzyszy - Akt 2
- Wizyta u pani kapitan; Porozmawiaj z Fenrisem | Questy towarzyszy - Akt 2
- Dalsze poszukiwania Izabeli; Żałoba | Questy towarzyszy - Akt 2
- Słowa pocieszenia; Sygnet rodu Tethras | Questy towarzyszy - Akt 2
- Przeprosiny Varrika; Nierozwiane wątpliwości | Questy towarzyszy - Akt 2
- Anders w Pustce; Przeprosiny Izabeli | Questy towarzyszy - Akt 2
- Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa | Questy towarzyszy - Akt 2
- Fenris- Księga Shartana; Nowiny | Questy towarzyszy - Akt 2
- Sprawa rodzinna (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Sprawa rodzinna (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Opowieść w toku; Drewniana halla | Questy towarzyszy - Akt 2
- Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Gorzkie lekarstwo (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Fenris; Izabela) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Anders- amulet tevinterskiego Zakonu | Questy towarzyszy - Akt 2
- Statek dla Izabeli | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Daleka droga (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Daleka droga (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Avelina) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Dragon Age II
- Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Odstępca (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Anders) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Lustrzane odbicie (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Powrót z Rozdartego Grzbietu; Kwestionowanie poglądów | Questy towarzyszy - Akt 2
- Jej rycerska tarcza; Kondolencje od pani kapitan | Questy towarzyszy - Akt 2
- Skrucha | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Długi łuk ze Starkhaven; Kwestionowanie wiary (Sebastian) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Questy towarzyszy - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.