Dragon Age 2: Tego już za wiele (6)
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Tuż po skorzystaniu ze schodów będziesz świadkiem sceny z udziałem templariuszy, którym udało się okrążyć jednego z magów #1 (M13, 12). Kobieta przemieni się w plugawca, a Ty zmuszony zostaniesz do przystąpienia do walk. Zauważ, że potwór początkowo na pomoc przyzwie sobie cienie #2, tak więc można powiedzieć, że wszystkie strony konfliktu będą miały wyrównane szanse.
![]() | ![]() |
Bitwę proponuję rozpocząć od zaatakowania właśnie plugawca #1, albowiem to właśnie ten potwór będzie stanowił najpoważniejsze zagrożenie. Po zlikwidowaniu bestii dla odmiany dobrze byłoby przystąpić do atakowania zwykłych templariuszy #2. Następne w kolejności powinny być cienie, które na szczęście będą stanowiły mniejszy problem od plugawca.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu cieni zajmij się atakowaniem porucznika templariuszy #1. Postać ta musi stosunkowo szybko zginąć, a to dlatego, że już wkrótce w okolicy pojawią się demony gniewu #2. Nie zapomnij odpowiednio wcześniej zwiększyć odporności członków drużyny na ogień, a także atakować potwory po kolei.
![]() | ![]() |
Teraz skieruj się na północny-wschód. Tu przygotuj się do zlikwidowania zmierzających w Twoją stronę nowych plugawców #1, które będą na szczęście szybciej ginęły od zabitego niedawno podobnego potwora. W miarę możliwości postaraj się szybko zlokalizować i usunąć dowodzącego plugawcami demona pożądania #2 (M13, 27) i dopiero wtedy rozpraw się z resztą stworów.
![]() | ![]() |
Zmuszony zostaniesz teraz do skierowania się na północ i skorzystania z zachodnich schodów #1, dzięki czemu znajdziesz się na tyłach karczmy. Szybko pobiegnij na północ, a to dlatego, że w okolicy templariusze walczą z magami Kręgu #2 (M13, 28). Będziesz oczywiście musiał udzielić tu wsparcia swoim sojusznikom.
![]() | ![]() |
Przystąp do atakowania magów i zauważ jednocześnie, że co najmniej jeden z nich będzie otaczał się barierą ochronną #1. Warto wyczekać momentu aż ona zaniknie i wtedy szybko się z nim rozprawić. Bądź gotowy do zlikwidowania nowych grup magów, które przybędą od północy #2 oraz od południa. Do walk mogą też dołączyć cienie #2, ale nie powinno ich być zbyt wiele.
![]() | ![]() |
Wybierz się teraz w stronę wschodnich schodów #1, kierując się na dół i docierając do przejścia (M13, 1), które automatycznie przeniesie Cię do lokacji [Doki] (M20, 1). Tu dobrze byłoby zapisać stan gry, bo przed Tobą dość trudna bitwa. Ruszaj na północ. Po pojawieniu się jednostek wroga zacznij od błyskawicznego wyeliminowania maga krwi, który powinien stać przy posągu #2.
![]() | ![]() |
Teraz zacznij szybko rozprawiać się z kolejnymi cieniami #1. Musisz się śpieszyć, a to dlatego, że w okolicy przebywa demon pychy #2 (M20, 17), który już za kilka chwil przystąpi do atakowania Twojej drużyny. Nie radzę od razu atakować demona, gdyż w przeciwnym wypadku Twoja drużyna zostałaby z łatwością otoczona przez cienie i zmasakrowana w krótkim przedziale czasu.
![]() | ![]() |
W trakcie eksterminacji kolejnych cieni uważaj na ataki w wykonaniu demona pychy, a w szczególności na jego szarże i wytwarzanie przez niego słupy światła #1. Pamiętaj, że należy ich za wszelką cenę unikać, oddalając się od nich na bezpieczną odległość. Do atakowania demona pychy przystąp dopiero po zlikwidowaniu wszystkich cieni #2. Postaraj się w trakcie tego pojedynku nie zużyć wszystkich środków leczniczych, bo bardziej przydadzą Ci się one już za kilka minut.
![]() | ![]() |
Droga prowadząca do zachodniej dzielnicy magazynów jest niedostępna, tak więc skieruj się na północny-wschód #1 i następnie na północ. Docelowo musisz dotrzeć do portu #2. Koniecznie zapisz tu stan gry i dopiero wtedy kliknij w okolicy wody (M20, 18), potwierdzając tym samym chęć wybrania się do lokacji [Katownia].
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce obejrzysz cut-scenkę obrazującą bitwę pomiędzy magami i templariuszami #1. Gra wkrótce wyświetli scenkę z rozmowy i jej jedynym ważnym momentem będzie próba przeciągnięcia jednego z dawnych członków drużyny na swoją stronę (tylko jeżeli nie wszyscy opowiedzieli się po stronie bohatera) #2.
![]() | ![]() |
Wysłuchaj tu krótkiego przemówienia Meredith i zgodnie z jej sugestią poczyń ostatnie przygotowania przed bitwą. Proponuję odbyć opcjonalne rozmowy z tymi członkami drużyny, którzy tu z Tobą przybyli #1. Na sam koniec ponownie kliknij na postaci Meredith i potwierdź chęć wyruszenia do boju (prawa górna opcja dialogowa) #2. Dodatkowo gra pozwoli Ci na ponowny wybór składu drużyny, uwzględniający osobę, którą mogłeś przeciągnąć niedawno na swoją stronę. Nie zapomnij odpowiednio wcześniej zapisać też stanu gry, bo przed Tobą seria trudnych bitew.
![]() | ![]() |
Zaczekaj aż akcja przeniesie się do lokacji [Katownia - Sala templariuszy] #1, gdzie niemal od razu zmuszony zostaniesz do przystąpienia do walk z magami (M87, 7). W okolicy znajdują się trzy grupy magów i niestety docieranie do nich z racji płonących obiektów będzie utrudnione. Na samym początku proponuję skierować się prosto i zaatakować grupę, na czele której będzie stał zaklinacz #2.
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age 2: Poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age 2: Questy główne - Akt 3
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (1)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (2)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (3)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (4)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (5)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (6)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (7)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (8)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (9)
- Dragon Age 2: Na wolności (1)
- Dragon Age 2: Na wolności (2)
- Dragon Age 2: Najlepsza na zimno (1)
- Dragon Age 2: Najlepsza na zimno (2)
- Dragon Age 2: Questy główne - Akt 3
- Dragon Age 2: Poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
zanonimizowany787165 Junior
Ej dobra zaczynam od nowa gre i potrzebna mi jest informacja gdzie znalezc Isabelę tak poprostu ale podaj m podajcie miejsce normalnie czyli napisaniem gdzie podczas jakiego questa itp.
Stranger. Senator
Raramuri --> https://www.gry-online.pl/poradniki/dragon-age-ii/&PART=730
Przy okazji polecam Atlas świata, w którym dokładnie opisane zostały okoliczności dołączania do drużyny kolejnych osób. :)
migel Junior
mam pytanie czy wie ktoś może gdzie znaleźć Zbroję Upadłych, skompletowałem już Hełm, Buty i Rękawice Upadłych i brakuje mi tylko zbroi. Jeśli ktoś wie to proszę o podpowiedż
lola1878 Legionista
Zainstalowałam sobie nie dawno DLC "Książę Wygnaniu" do Dragon Age 2. Gdy tylko odzyskałam władzę na postaciami udałam się w kierunku zakonu. Jednak nie spotkałam przed tablicą ani Sebastiana,a ani Wielkiej Matki. Może mi ktoś powiedzieć kiedy się pojawi Sebastian przed zakonem?
zanonimizowany890815 Junior
witam potrzebuje pomocy za znalezieniem "smoczego kla" do "zadania zielarza" czy to ma związek z zablokowanym wejsciem do jaskini na "rozdartym grzbiecie" przez blekitna "aure" z gory dzieki za pomoc
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.













![Wybierz się teraz w stronę wschodnich schodów #1, kierując się na dół i docierając do przejścia (M13, 1), które automatycznie przeniesie Cię do lokacji [Doki] (M20, 1) - Tego już za wiele (6) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1098/-561926421.jpg)











![Zaczekaj aż akcja przeniesie się do lokacji [Katownia - Sala templariuszy] #1, gdzie niemal od razu zmuszony zostaniesz do przystąpienia do walk z magami (M87, 7) - Tego już za wiele (6) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1098/-561926234.jpg)
