Najlepsza na zimno (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Najlepsza na zimno
Zleceniodawca: przeczytanie otrzymanej wiadomości przy biurku [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]
Krok 1: Wybranie się na spotkanie w Sali templariuszy
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić po zakończeniu głównego questu Na wolności, a więc po odnalezieniu zbiegłych apostatów i zdaniu raportu Komtur Meredith. Udaj się do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] i przeczytaj przy biurku (M14, 12) wiadomość zatytułowaną Najlepsza na zimno #1, w której poproszony zostaniesz o spotkanie się z Orsinem lub z Komtur Meredith w celu omówienia pewnej ważnej sprawy. Wyjdź z posiadłości i wybierz się do dobrze znanego Ci już przejścia prowadzącego do lokacji [Katownia - Sala templariuszy] #2 (M33, 13).
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce ponownie skieruj się do zachodniej części sal templariuszy. Jeżeli quest ten zleciła Ci Meredith, to powinieneś wiedzieć gdzie ją odnaleźć (M87, 2). Siedziba Pierwszego Zaklinacza Orsina znajduje się z kolei w południowym pomieszczeniu #1 (M87, 3). Po tym jak wyrazisz chęć udzielenia pomocy w rozwiązaniu sporu zostaniesz wysłany na zbadanie potajemnego spotkania między magami i templariuszami #2.
Krok 2: Zbadanie tajemnego spotkania między magami i templariuszami
![]() | ![]() |
Opuść Katownię i wybierz się nocną porą do lokacji [Górne Miasto]. Tu musisz udać się do zachodniej części dzielnicy posiadłości #1. Po dotarciu na miejsce (M4, 18) gra wyświetli krótką cut-scenkę z udziałem biorących udział w spotkaniu postaci #2, po zakończeniu której zmuszony zostaniesz do ich pokonania.
Krok 3: Rozprawienie się z uczestnikami spotkania
![]() | ![]() |
Tuż po rozpoczęciu walk proponuję skupić całą swoją uwagę na eliminowaniu obecnych w okolicy magów Kręgu #1. Zauważ, że tylko jeden z nich ma nieco dłuższy pasek zdrowia, dzięki czemu likwidowanie ich powinno być łatwą sprawą. Licz się jednak z tym, że wkrótce do walk dołączy nowa grupa przeciwników. Także i w tym przypadku ważne jest to żeby w pierwszej kolejności pozbyć się okolicznych magów #2.
![]() | ![]() |
Dopiero po zlikwidowaniu wszystkich magów zainteresuj się zwykłymi templariuszami #1. Na sam koniec proponuję zostawić sobie porucznika templariuszy #2, a to dlatego, że jest on bardzo wytrzymały i jego eliminacja zajmie trochę czasu. Po wygranej bitwie zbadaj ciało porucznika, odnajdując między innymi zapiski spiskowców. Notatka nakieruje Cię na posterunek werbunkowy spiskowców zlokalizowany w Dokach.
Krok 4: Wybranie się do punktu werbunkowego spiskowców
![]() | ![]() |
Wyjdź z Górnego Miasta i potwierdź chęć wybrania się nocną porą do lokacji [Doki]. Tu skieruj się do zachodniej dzielnicy magazynów i odszukaj drzwi (M20, 16) prowadzące do lokacji [Doki - Miejsce potajemnego spotkania] #1 (M91, 1). Po znalezieniu się w środku będziesz się mógł trochę rozejrzeć. Wiedz, że skorzystanie ze wschodnich #2 lub północnych drzwi (M91, 2) doprowadzi do załączenia nowej cut-scenki.
Krok 5: Rozprawienie się z grupą spiskowców
![]() | ![]() |
Także i tym razem pozbawiony zostaniesz możliwości wyboru opcji dialogowych, a po wysłuchaniu krótkiej wymiany zdań #1 będziesz musiał przystąpić do atakowania nowej grupy magów i templariuszy. Jako pierwszy powinien zginąć dowodzący magami i zdolny do rzucania potężnych zaklęć zaklinacz #2.
![]() | ![]() |
Po rozwiązaniu problemu z obecnością zaklinacza wyślij swoich wojowników z zadaniem eliminacji słabszych magów Kręgu #1 oraz templariuszy. Łotrzyk powinien się natomiast zająć szybkim rozbrojeniem okolicznych pułapek #2, zwłaszcza że tutejszej bitwy nie można zbyt szybko wygrać.
![]() | ![]() |
Musisz się niestety liczyć z tym, że nowi przeciwnicy dotrą wkrótce do punktu werbunkowego i pojawią się w głównej mierze na górnych balkonikach #1. Radzę się do nich wybierać, zwłaszcza że wrodzy templariusze łucznicy i magowie Kręgu nie będą skłonni do prowadzenia walk wręcz. Uważaj też na templariuszy łowców, którzy powinni dołączyć do bitwy z jedną z kolejnych grup #2, atakując ich gdy tylko ujawnią swoje pozycje.
![]() | ![]() |
Podobnie jak w przypadku wcześniej rozegranej bitwy, na sam koniec warto zostawić sobie porucznika templariuszy, albowiem jest on bardzo wytrzymały #1. Po wygranej bitwie gra załączy scenkę z rozmowy z Keranem #2 lub innym templariuszem (M91, 3).
![]() | ![]() |
Od rozmówcy dowiesz się dwóch ważnych rzeczy, a mianowicie, że spiskowcy przetrzymują zakładnika oraz że na ich czele stoi templariusz Thrask. Na koniec spotkania będziesz się mógł zachować na trzy sposoby #1:
- wypuścić templariusza (prawa górna opcja dialogowa)
- wyrazić chęć przekazania templariusza w ręce kolegów (prawa środkowa opcja dialogowa): nie dojdzie do tego rozwiązania, gdyż rozmówca ucieknie
- zabić templariusza (prawa dolna opcja dialogowa): nie wiąże się to z koniecznością stoczenia walki, gdyż całość zobrazowana zostanie na krótkim filmiku #2
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranego wariantu zachowania Twoim kolejnym zadaniem będzie dotarcie do bazy spiskowców, ukrywających się na Okaleczonym Wybrzeżu. Zanim jednak wyjdziesz z magazynu zbadaj ciała poległych wrogów, odnajdując między innymi cenny pierścień Przysługa Trzech Wilków. Na piętrze znajduje się skrzynia skrywająca ulepszenie zbroi dla Andersa #1. Na parterze odnajdziesz natomiast kufer (M91, 4) zawierający prezent #2, co doprowadzi do uaktywnienia pobocznego questu.
Odblokowany quest towarzysza: Fenris: Ostrze miłosierdzia
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 3
- Tego już za wiele (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (4) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (5) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (6) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (7) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (8) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (9) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.