Dragon Age 2: Najlepsza na zimno (1)
Aktualizacja:
Najlepsza na zimno
Zleceniodawca: przeczytanie otrzymanej wiadomości przy biurku [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]
Krok 1: Wybranie się na spotkanie w Sali templariuszy
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić po zakończeniu głównego questu Na wolności, a więc po odnalezieniu zbiegłych apostatów i zdaniu raportu Komtur Meredith. Udaj się do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] i przeczytaj przy biurku (M14, 12) wiadomość zatytułowaną Najlepsza na zimno #1, w której poproszony zostaniesz o spotkanie się z Orsinem lub z Komtur Meredith w celu omówienia pewnej ważnej sprawy. Wyjdź z posiadłości i wybierz się do dobrze znanego Ci już przejścia prowadzącego do lokacji [Katownia - Sala templariuszy] #2 (M33, 13).
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce ponownie skieruj się do zachodniej części sal templariuszy. Jeżeli quest ten zleciła Ci Meredith, to powinieneś wiedzieć gdzie ją odnaleźć (M87, 2). Siedziba Pierwszego Zaklinacza Orsina znajduje się z kolei w południowym pomieszczeniu #1 (M87, 3). Po tym jak wyrazisz chęć udzielenia pomocy w rozwiązaniu sporu zostaniesz wysłany na zbadanie potajemnego spotkania między magami i templariuszami #2.
Krok 2: Zbadanie tajemnego spotkania między magami i templariuszami
![]() | ![]() |
Opuść Katownię i wybierz się nocną porą do lokacji [Górne Miasto]. Tu musisz udać się do zachodniej części dzielnicy posiadłości #1. Po dotarciu na miejsce (M4, 18) gra wyświetli krótką cut-scenkę z udziałem biorących udział w spotkaniu postaci #2, po zakończeniu której zmuszony zostaniesz do ich pokonania.
Krok 3: Rozprawienie się z uczestnikami spotkania
![]() | ![]() |
Tuż po rozpoczęciu walk proponuję skupić całą swoją uwagę na eliminowaniu obecnych w okolicy magów Kręgu #1. Zauważ, że tylko jeden z nich ma nieco dłuższy pasek zdrowia, dzięki czemu likwidowanie ich powinno być łatwą sprawą. Licz się jednak z tym, że wkrótce do walk dołączy nowa grupa przeciwników. Także i w tym przypadku ważne jest to żeby w pierwszej kolejności pozbyć się okolicznych magów #2.
![]() | ![]() |
Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age 2: Poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age 2: Questy główne - Akt 3
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (1)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (2)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (3)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (4)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (5)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (6)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (7)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (8)
- Dragon Age 2: Tego już za wiele (9)
- Dragon Age 2: Na wolności (1)
- Dragon Age 2: Na wolności (2)
- Dragon Age 2: Najlepsza na zimno (1)
- Dragon Age 2: Najlepsza na zimno (2)
- Dragon Age 2: Questy główne - Akt 3
- Dragon Age 2: Poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
witam potrzebuje pomocy za znalezieniem "smoczego kla" do "zadania zielarza" czy to ma związek z zablokowanym wejsciem do jaskini na "rozdartym grzbiecie" przez blekitna "aure" z gory dzieki za pomoc
Zainstalowałam sobie nie dawno DLC "Książę Wygnaniu" do Dragon Age 2. Gdy tylko odzyskałam władzę na postaciami udałam się w kierunku zakonu. Jednak nie spotkałam przed tablicą ani Sebastiana,a ani Wielkiej Matki. Może mi ktoś powiedzieć kiedy się pojawi Sebastian przed zakonem?
mam pytanie czy wie ktoś może gdzie znaleźć Zbroję Upadłych, skompletowałem już Hełm, Buty i Rękawice Upadłych i brakuje mi tylko zbroi. Jeśli ktoś wie to proszę o podpowiedż
Raramuri --> https://www.gry-online.pl/poradniki/dragon-age-ii/&PART=730
Przy okazji polecam Atlas świata, w którym dokładnie opisane zostały okoliczności dołączania do drużyny kolejnych osób. :)
Ej dobra zaczynam od nowa gre i potrzebna mi jest informacja gdzie znalezc Isabelę tak poprostu ale podaj m podajcie miejsce normalnie czyli napisaniem gdzie podczas jakiego questa itp.
Flyby --> bo w DA2 istotne wybory można policzyć na palcach jednej ręki. Zwykle w każdym queście wybór i tak albo prowadzi do tej samej sytuacji albo jest bez znaczenia.
..na razie pograłem wszystkimi postaciami, Stranger i powiem szczerze że więcej "kłopotów" miałem (jaką decyzję podjąć) przy "starym" DA ;) ..Już nie mówiąc o "zagadkach" questowych, w DA II w ogóle nieobecnych ;) ..Przyznaję że mechaniczne zagadki typu jaką dźwignię nacisnąć lub na jaką płytkę wskoczyć, raczej mnie irytowały ale poradnik wtedy się przydawał ;)..Na "decyzyjne" problemy raczej mi szkoda poradnika używać bo po co wtedy do gry miałbym wracać? ..Niewiele tam już zostało elementów stanowiących dla gracza cRPG (w moim wydaniu) "wezwanie do boju" ..Doszło do tego że zaczynam się zastanawiać czy nie pograć w "Simsy Średniowiecze" ..ech, "dołuję"
Flyby --> Mimo wszystko polecam, bo ciekawych wyborów jest więcej niż w jedynce. Zawsze warto przekonać się do czego prowadzą alternatywne warianty. :)
..pierwsza (tego typu) gra do której nie potrzebowałem poradnika ;) ..niemniej podziwiam ogrom pracy Stranger ..widać że to nie jest klasyczny cRPG
Daveus --> Hm, to dziwne. Podczas przechodzenia gry po raz pierwszy miałem wybraną taką samą historię początkową i wszystkie te questy normalnie się uaktywniły. Co do questu Niewyraźne szczegóły, u mnie też pojawił się ten bug. Quest w każdym razie dobiega końca w momencie porozmawiania ze Sketchem i później nic innego nie można już zrobić.
Stranger --> 'Bohater Fereldenu", i mam jeszcze problem z zadaniem "niewyraźne szczeguły", ale to raczej bug, bo nie chce się przenieść do zakładki z ukończonymi zadaniami.
Czy możliwy jest romans głównej postaci z Aveliną, grając męską lub kobiecą postacią tak żeby się wprowadziła do posiadłości bohatera?
Daveus --> Jaką "historię początkową" wybrałeś przy tworzeniu postaci? A może grasz na sejwach z jedynki?
Mam problem z questami: "Spiskowcy", "Terror na wybrzeżu" oraz "Mroczne objawienie", nie mogę ich aktywować. Proszę o jakieś porady.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.





![Opuść Katownię i wybierz się nocną porą do lokacji [Górne Miasto] - Najlepsza na zimno (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1098/-561886890.jpg)




