Dragon Age 2: Lista towarzyszy (1)
Aktualizacja:
Lista towarzyszy
Uwagi wstępne
W trakcie eksploracji świata gry za głównym bohaterem maksymalnie mogą podążać trzy inne postacie, co w rezultacie daje czteroosobową drużynę. Jako że w toku rozgrywki do Hawke'a przyłącza się większa liczba osób, pozostali bohaterowie w tym czasie są "zawieszeni w próżni". Oznacza to, że w dalszym ciągu są członkami drużyny, aczkolwiek nie mogą pomagać w wygrywaniu bitew ani wtrącać się do odbywanych rozmów.
Gra teoretycznie pozwala na podróżowanie mniejszą drużynę (a nawet na działanie w pojedynkę), ale nie wiążą się z tym żadne dodatkowe profity. Jest to więc wariant niewskazany, tak więc tuż po rozpoczęciu I aktu kampanii radziłbym uzupełnić skład drużyny (rozpoczyna się go trzyosobową ekipą). Najlepszym pomysłem jest w tym przypadku szybkie przyłączenie Aveliny, gdyż nie trzeba wykonywać żadnych dodatkowych czynności, a jedynie odwiedzić twierdzę wicehrabiego.

Przykładowy punkt wyboru składu drużyny usytuowany w twierdzy wicehrabiego Dumara.
Okno wyboru składu drużyny można wywołać na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszym z nich jest skorzystanie z jednego ze specjalnych punktów, które zlokalizowane są w najważniejszych lokacjach gry (powyższy screen). Drugim sposobem jest podjęcie próby wyjścia z aktualnej siedziby głównego bohatera. Po wywołaniu okna gra pozwoli na dołączenie do Hawke'a maksymalnie trzech sojuszników. Przyciemnionych postaci nie można wybierać i taki stan rzeczy może oznaczać, że dana osoba opuściła drużynę (chwilowo lub na dobre) lub zginęła.
Dragon Age II oferuje zupełnie odmienne podejście w kwestii odbywania rozmów z członkami drużyny. Nie zakłada się już mianowicie obozowiska poza miastem, a odwiedza siedziby poszczególnych osób, które wyszczególnione zostały oczywiście w dalszej części tekstu. Warto też dodać, iż odbywanie rozmów jest możliwe tylko w ściśle ustalonych momentach, przy czym questów dotyczących budowania relacji z towarzyszami jest całkiem sporo.
Radzę dokładnie zapoznać się z poniższymi opisami członków drużyny, albowiem nie wszystkie postacie dołączają do zespołu w ramach głównych questów. W celu przyłączenia niektórych osób wymagane jest zaliczenie pobocznych zadań. Nieumyślne pominięcie któregoś z tych questów zaowocuje zaprzepaszczeniem szansy pozyskania potencjalnego sojusznika.
Uwaga! Pola Moment przyłączenia i Możliwe momenty odejścia z drużyny zdradzają pewne szczegóły na temat fabuły gry. Liczba tzw. spoilerów ograniczona została do absolutnego minimum, tym niemniej jeżeli nie chcesz obie psuć przyjemności z odkrywania fabuły, to wskazane jest pominięcie lektury tych sekcji.
Anders

Czy może nie dołączyć do drużyny: Nie.
Moment przyłączenia: Anders automatycznie dołącza do drużyny po zakończeniu głównego questu I aktu Wyciszenie. Warto dodać, że postać ta towarzyszy wcześniej drużynie jako nieaktywny sojusznik, co ma miejsce podczas eksploracji budynku Zakonu.
Możliwe momenty odejścia z drużyny: Anders może opuścić skład drużyny w dwóch sytuacjach. Pierwszym takim momentem jest końcówka questu towarzysza Odstępca, wykonywanego w trakcie II aktu kampanii. W trakcie finalnej rozmowy z Andersem można mianowicie poprosić go o odejście z drużyny. Drugi moment to początkowa część głównego questu Tego już za wiele, czyli ostatniego zadania III aktu. Jeżeli opowiesz się po stronie magów, to gra zaoferuje Ci szansę wyboru czy pozostawić Andersa w drużynie, poprosić go o odejście czy go zabić. Jeżeli natomiast opowiesz się po stronie templariuszy, to pomimo wszelkich starań nie uda Ci się go przekonać do dalszych wspólnych przygód. Co więcej, Anders może się w takiej sytuacji pojawić jako przeciwnik, którego należy pokonać w walce.
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
witam potrzebuje pomocy za znalezieniem "smoczego kla" do "zadania zielarza" czy to ma związek z zablokowanym wejsciem do jaskini na "rozdartym grzbiecie" przez blekitna "aure" z gory dzieki za pomoc
Zainstalowałam sobie nie dawno DLC "Książę Wygnaniu" do Dragon Age 2. Gdy tylko odzyskałam władzę na postaciami udałam się w kierunku zakonu. Jednak nie spotkałam przed tablicą ani Sebastiana,a ani Wielkiej Matki. Może mi ktoś powiedzieć kiedy się pojawi Sebastian przed zakonem?
mam pytanie czy wie ktoś może gdzie znaleźć Zbroję Upadłych, skompletowałem już Hełm, Buty i Rękawice Upadłych i brakuje mi tylko zbroi. Jeśli ktoś wie to proszę o podpowiedż
Raramuri --> https://www.gry-online.pl/poradniki/dragon-age-ii/&PART=730
Przy okazji polecam Atlas świata, w którym dokładnie opisane zostały okoliczności dołączania do drużyny kolejnych osób. :)
Ej dobra zaczynam od nowa gre i potrzebna mi jest informacja gdzie znalezc Isabelę tak poprostu ale podaj m podajcie miejsce normalnie czyli napisaniem gdzie podczas jakiego questa itp.
Flyby --> bo w DA2 istotne wybory można policzyć na palcach jednej ręki. Zwykle w każdym queście wybór i tak albo prowadzi do tej samej sytuacji albo jest bez znaczenia.
..na razie pograłem wszystkimi postaciami, Stranger i powiem szczerze że więcej "kłopotów" miałem (jaką decyzję podjąć) przy "starym" DA ;) ..Już nie mówiąc o "zagadkach" questowych, w DA II w ogóle nieobecnych ;) ..Przyznaję że mechaniczne zagadki typu jaką dźwignię nacisnąć lub na jaką płytkę wskoczyć, raczej mnie irytowały ale poradnik wtedy się przydawał ;)..Na "decyzyjne" problemy raczej mi szkoda poradnika używać bo po co wtedy do gry miałbym wracać? ..Niewiele tam już zostało elementów stanowiących dla gracza cRPG (w moim wydaniu) "wezwanie do boju" ..Doszło do tego że zaczynam się zastanawiać czy nie pograć w "Simsy Średniowiecze" ..ech, "dołuję"
Flyby --> Mimo wszystko polecam, bo ciekawych wyborów jest więcej niż w jedynce. Zawsze warto przekonać się do czego prowadzą alternatywne warianty. :)
..pierwsza (tego typu) gra do której nie potrzebowałem poradnika ;) ..niemniej podziwiam ogrom pracy Stranger ..widać że to nie jest klasyczny cRPG
Daveus --> Hm, to dziwne. Podczas przechodzenia gry po raz pierwszy miałem wybraną taką samą historię początkową i wszystkie te questy normalnie się uaktywniły. Co do questu Niewyraźne szczegóły, u mnie też pojawił się ten bug. Quest w każdym razie dobiega końca w momencie porozmawiania ze Sketchem i później nic innego nie można już zrobić.
Stranger --> 'Bohater Fereldenu", i mam jeszcze problem z zadaniem "niewyraźne szczeguły", ale to raczej bug, bo nie chce się przenieść do zakładki z ukończonymi zadaniami.
Czy możliwy jest romans głównej postaci z Aveliną, grając męską lub kobiecą postacią tak żeby się wprowadziła do posiadłości bohatera?
Daveus --> Jaką "historię początkową" wybrałeś przy tworzeniu postaci? A może grasz na sejwach z jedynki?
Mam problem z questami: "Spiskowcy", "Terror na wybrzeżu" oraz "Mroczne objawienie", nie mogę ich aktywować. Proszę o jakieś porady.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
