Prolog | Questy główne - Prolog | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Prolog
Zleceniodawca: Automatycznie po uruchomieniu gry [Ziemie Plagi]
Krok 1: Rozprawienie się z hurlokami
![]() | ![]() |
Do zabawy przystąpisz tuż po tym jak dokonasz wyboru klasy i płci bohatera (pełnoprawny kreator odblokowany zostanie nieco później). Jeżeli wybierzesz zabawę postacią wojownika lub łotrzyka (mężczyzna lub kobieta), to w walkach będzie Ci towarzyszyła Bethany #1, a jeżeli wybierzesz zabawę postacią maga (mężczyzna lub kobieta), to w walkach będzie Ci towarzyszył Carver #2. W trakcie prologu jedyną grywalną postacią będzie Hawke, ale już po jego ukończeniu przejmiesz kontrolę nad drużyną złożoną z kilku osób.
![]() | ![]() |
Jako że prolog jest przekoloryzowaną opowieścią przesłuchiwanego krasnoluda główny bohater oraz towarzysząca mu osoba będą już bardzo rozwiniętymi postaciami, przez co eliminacja hurloków powinna przebiegać bez najmniejszych problemów. Poświęć chwilę na zapoznanie się z absolutnymi podstawami walki. Potwory możesz atakować klikając na nich prawym przyciskiem myszy #1, a dodatkowo warto też zatrzymywać co jakiś czas bitwę poprzez wciskanie SPACJI #2.
![]() | ![]() |
Gra wkrótce zacznie Ci przydzielać różnorakie zdolności zarezerwowane dla wybranej wcześniej klasy bohatera i jest to dobry moment by wypróbować chociaż część z nich w działaniu #1. Daną zdolność możesz aktywować klikając na jej ikonce na pasku u dołu ekranu lub wciskając odpowiedni klawisz numeryczny. W miarę możliwości sprawnie rozprawiaj się nie tylko z hurlokami wojownikami, ale również z hurlokami kusznikami #2. Bestie te będą oczywiście atakowały Cię wyłącznie z dużej odległości.
![]() | ![]() |
Po pokonaniu pierwszej grupy potworów czeka Cię krótka rozmowy z towarzyszem broni. Możesz pozwolić swojemu sojusznikowi na zaatakowanie drugiej grupy hurloków lub samemu się z nimi rozprawić #1. Nie ma to dużego znaczenia, gdyż i tak przystąpisz do dalszych walk z tymi potworami #2. Wykorzystuj odblokowane przez grę zdolności, dzięki czemu znacznie łatwiej będzie Ci pokonywać mroczne pomioty.
Krok 2: Rozprawienie się z ogrem
![]() | ![]() |
Do walki z ogrem #1 przystąpisz dopiero po zlikwidowaniu drugiej grupy hurloków. Nie musisz się tu jakoś specjalnie przygotowywać, gdyż wyprowadzane przez Ciebie ataki będą odbierały bestii duże ilości punktów zdrowia #2, a na dodatek będziesz mógł liczyć na wsparcie ze strony sojusznika. Skup się wyłącznie na ogrze, a to dlatego, że zlikwidowanie tego konkretnego potwora pozwoli Ci awansować dalej.
![]() | ![]() |
Musisz walczyć tak długo aż uda Ci się pokonać ogra #1, a na polu bitwy pojawi się smok. Przesłuchiwany krasnolud zostanie w tym momencie "poproszony" o przedstawienie prawdziwej wersji wydarzeń, a Ty zakończysz ten dość nietypowy wstęp do właściwych przygód. Gra na sam koniec pozwoli Ci na skorzystanie z kreatora #2 w celu zmiany wyglądu postaci, nadania jej imienia oraz ustalenia szczegółów z historii świata gry. W tym ostatnim przypadku możesz wybrać jedną z trzech ogólnych wersji wydarzeń lub zdecydować się na zaimportowanie stanów gry z Dragon Age: Początek. Jeżeli nie dysponujesz zapisanymi stanami gry, to najlepszym wyborem jest domyślny wariant Bohater Fereldenu. Zakłada on, że bohater pierwszej części był szlachcicem z rodu Causlandów i że osobiście pokonał arcydemona, mianując Alistaira na tron króla Fereldenu.
Odblokowany główny quest: Zniszczenie Lothering
0
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.