Robota kogoś z naszych (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 5: Zbadanie kryjówki Brekkera
![]() | ![]() |
Zbadaj teraz centralną część Mrokowiska i odszukaj mało rzucające się w oczy przejście do lokacji [Mrokowisko - Kryjówka Arlana] #1 (M23, 9). Tuż po znalezieniu się w nowej lokacji (M55, 1) zostaniesz napadnięty przez grupę zbirów. Przystąp do ich atakowania, ale uważaj na standardową pułapkę, którą rozmieszczono w okolicy #2. Postaraj się ją rozbroić, tworząc sobie tym samym więcej miejsca do prowadzenia walk.
![]() | ![]() |
Po zlikwidowaniu wrogów wyjdź po schodach na górę i skieruj się na północ. Już wkrótce wpadniesz na nowych wrogów, dowodzonych przez alchemika Koterii #1. To właśnie on powinien zginąć w pierwszej kolejności, ale atakuj go tylko wtedy gdy nie jest otoczony barierą ochronną #2. Oprócz alchemika uważaj też na łotrzyka Koterii, który dołączy po chwili do walk.
![]() | ![]() |
Ponownie skorzystaj ze schodów, przy czym tym razem kieruj się na wschód. Dobrze byłoby zapisać stan gry po dotarciu do większej sali #1, a to dlatego, że już wkrótce spotkasz Brekkera #2 (M55, 2), z którym będziesz sobie mógł uciąć krótką pogawędkę.
Krok 6: Zabicie Brekkera
![]() | ![]() |
Niezależnie od wybranej opcji dialogowej #1 przystąpisz do walk z Brekkerem oraz podległymi mu ludźmi. Dobrze byłoby oczywiście najpierw zaatakować Brekkera #2, a to dlatego, że jest on skrytobójcą. Uważaj jednak, bo w okolicy może się też pojawić co najmniej jeden inny łotrzyk Koterii. Na koniec warto zostawić sobie zwykłych zbirów. Na szczęście większość z nich będzie dysponowała krótkimi paskami zdrowia, przez co będą szybko ginęli.
Krok 7: Zdanie raportu Hubertowi
![]() | ![]() |
Warto oczywiście trochę rozejrzeć się, badając ciało Brekkera (miał na sobie Awarskie buty wojenne) oraz odnajdując cenne przedmioty w okolicy. Skorzystaj z wyjścia zlokalizowanego przy schodach #1 (M55, 3) i powróć za dnia do lokacji [Górne Miasto - Targ]. Ponownie porozmawiaj tu z Hubertem #2 (M3, 9). W nagrodę za rozwiązanie problemu otrzymasz 5 suwerenów. Warto dodać, że jeżeli po przesłuchaniu wypuściłeś Sabina, to możesz wybrać się do lokacji [Kościany Szyb] i na południe od obozowiska górników odnaleźć jego schowek, zdobywając trochę srebrników.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy uzupełniające - Akt 2
- Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Zadania zielarza #2 | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Robota kogoś z naszych (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
- Robota kogoś z naszych (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
- Grotołazy | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Korsarze na urwiskach | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Dostawa kilofów | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Questy uzupełniające - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.