Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Na wolności
Zleceniodawca: przeczytanie otrzymanej wiadomości przy biurku [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]
Krok 1: Wybranie się na spotkanie z Meredith
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić od razu po rozpoczęciu III aktu. Udaj się mianowicie w ramach głównego questu Tego już za wiele do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] i przeczytaj przy biurku (M14, 12) wiadomość zatytułowaną Na wolności #1, w której poproszony zostaniesz o przybycie do Sali Templariuszy. W tym celu opuść posiadłość i z mapy świata wybierz podróż do lokacji [Katownia]. Tu skieruj się do południowej części dziedzińca i wybierz przejście (M33, 13) prowadzące do lokacji [Katownia - Sala templariuszy] #2 (M87, 1).
![]() | ![]() |
Otwórz drzwi prowadzące do zachodniej części sal templariuszy, a następnie kliknij na drzwiach siedziby Komtur Meredith #1 (M87, 2). W trakcie rozmowy dowiesz się, że z Zakonu uciekło kilku apostatów i zostaniesz poproszony o ich odnalezienie. Niestety, niezależnie od tego czy wyrazisz poparcie dla ich ponownego aresztowania czy swój otwarty sprzeciw wobec tego pomysłu, wyniku tej rozmowy nie będziesz mógł zmienić #2. W najgorszym wypadku zostaniesz jedynie nieco postraszony, gdyż Meredith będzie mogła przywołać postać Bethany (jeżeli jest więziona wraz z innymi apostatami) lub Andersa.
Krok 2: Odbycie rozmowy z Elsą
![]() | ![]() |
Komtur Meredith poleci Ci odbycie rozmowy z przebywającą w salach templariuszy Elsą, mającą informacje na temat każdego ze zbiegłych magów (M87, 4). Elsę odnajdziesz w zachodniej części tego obszaru #1. W trakcie rozmowy możesz poruszyć temat, iż sama została wyciszona, a także szczegółowo wypytać ją o każdego z apostatów #2. Osoby te będziesz mógł odnajdywać w dowolnej kolejności, ale dla zachowania pewnego porządku proces ich lokalizowania opisany został w zgodzie z listą wyświetlaną w dzienniku głównego bohatera.
Krok 3: Odnalezienie Emila de Launceta
![]() | ![]() |
Pierwsza z zaginionych osób to Emil de Launcet. Opuść Sale Templariuszy (M87, 1) i wybierz się nocną porą do lokacji [Górne Miasto]. Tu skieruj się do dzielnicy posiadłości, odnajdując drzwi (M4, 17) prowadzące do lokacji [Górne Miasto - Rezydencja de Launcetów] #1. Po znalezieniu się w środku zostaniesz powitany przez hrabinę #2, będącą matką poszukiwanego Emila.
![]() | ![]() |
To w jaki sposób będziesz się zachowywał w trakcie rozmowy z hrabiną #1 nie będzie miało żadnego znaczenia. Wkrótce do rozmowy dołączy hrabia #2. Dowiesz się, że hrabina podarowała synowi trochę złota i że najbardziej prawdopodobnym miejscem pobytu młodzieńca jest karczma Pod Wisielcem.
![]() | ![]() |
Zdecydowanie nie radzę od razu wychodzić z posiadłości. O wiele lepiej jest zbadać wszystkie jej pomieszczenia, a to dlatego, że w jednym ze składzików odnajdziesz kufer skrywający miecz qunari #1 (M88, 1), czyli przedmiot potrzebny do zaliczenia pobocznego questu Zaginione miecze. Pilnuj się też po wyjściu z posiadłości (M88, 2), bo możesz zostać zaatakowany przez grupę apostatów i magów krwi #2. Jako pierwsi powinni oczywiście zginąć magowie krwi, dzięki czemu nie zdołają wyssać zbyt dużej ilości energii życiowej z członków drużyny.
![]() | ![]() |
Możesz już wybrać się za dnia do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]. Emil będzie siedział przy jednym ze stołów #1 (M15, 8) i musisz oczywiście z nim porozmawiać. W trakcie rozmowy apostata zapewni Cię o tym, że nie stanowi zagrożenia i że chciał jedynie zakosztować życia poza Kręgiem. Na koniec rozmowy możesz się zachować na dwa sposoby #2:
- Nakłonienie Emila do poddania się (prawa górna opcja dialogowa). Mag poprosi Cię wtedy o odroczenie aresztowania, gdyż chciałby spędzić intymne chwile z jedną z kelnerek. Możesz odwieść go od tego pomysłu (lewa dolna opcja dialogowa) lub się na to zgodzić (dowolna prawa opcja dialogowa).
- Wypuszczenie Emila (prawa dolna opcja dialogowa). Doprowadzi to do automatycznego zakończenia rozmowy. Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że wybór tego wariantu będzie się wiązał z bardzo negatywną reakcją ze strony Meredith.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 3
- Tego już za wiele (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (4) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (5) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (6) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (7) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (8) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (9) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.