Poszukiwania Nathaniela | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Poszukiwania Nathaniela
Zleceniodawca: Delila Howe [Górne Miasto]
Krok 1: Odbycie rozmowy z Delilą Howe
![]() | ![]() |
Uwaga! Quest dostępny jest tylko jeżeli podczas tworzenia postaci w zakładce Wydarzenia z Dragon Age: Początek wybrałeś opcję Męczennik lub Bez kompromisu! Zadanie to możesz otrzymać od Delili Howe, którą spotkasz za dnia w Górnym Mieście (M3, 30). Dokładne miejsce jej pobytu to okolica schodów prowadzących do dzielnicy posiadłości #1. W trakcie rozmowy Delila poprosi Cię o odnalezienie i sprowadzenie Nathaniela Howe'a, który wyruszył wraz z grupą podróżników na wyprawę do Głębokich Ścieżek. Gra na koniec rozmowy pozwoli Ci dokonać wyboru #2 czy wyrazić zgodę na udzielenie pomocy czy chwilowo odmówić, ale w obu przypadkach quest ten zostanie dodany do Twojego dziennika.
Krok 2: Odnalezienie Nathaniela
![]() | ![]() |
Możesz już opuścić Górne Miasto i wybrać z mapy świata podróż do lokacji [Głębokie Ścieżki] #1. Po dotarciu na miejsce (M44, 15) skieruj się na północ i następnie na wschód, a powinieneś zauważyć, że Nathaniel Howe walczy w okolicy z hurlokami i hurlokami kusznikami #2 (M44, 16).
![]() | ![]() |
Dołącz oczywiście do walk, w pierwszej kolejności namierzając wrogich kuszników #1. Musisz się niestety liczyć z tym, że wkrótce pojawią się tu nowe grupy potworów, ale ich pokonanie nie powinno być trudne. Po wygranej bitwie czeka Cię krótka rozmowa z Nathanielem. Mężczyznę możesz wypytać o innych uczestników wyprawy #2, przy czym niezależnie od wybieranych opcji dialogowych wyruszycie na poszukiwania reszty osób, które zaginęły na Głębokich Ścieżkach.
Krok 3: Dotarcie do reszty ocalałych
![]() | ![]() |
Nathaniel będzie Ci teraz towarzyszył, przy czym jest on oczywiście nieaktywną postacią. Idź na północ i następnie skręć na wschód. Przygotuj się tu do zlikwidowania kolejnej grupy mrocznych pomiotów #1. Odniesienie zwycięstwa także i tym razem nie będzie trudne. Idź dalej na wschód. Wyjdź po schodach na górę i skręć na północ, spotykając Temmerina Glavonaka #2 (M44, 17). Osobnik ten poinformuje Cię o rozmieszczeniu w okolicy pułapek zbudowanych w oparciu o proch strzelniczy. Dowiesz się też, że uczestnikom wyprawy udało się dotrzeć jeszcze dalej.
![]() | ![]() |
Ruszaj na północ. Po ujrzeniu w oddali ogra oraz grupy hurloków nie przystępuj od razu do ataku, tylko skorzystaj najpierw z okolicznej dźwigni #1. Dopiero po zdetonowaniu jednej z beczek przystąp do atakowania potworów. Priorytetem jest oczywiście jak najszybsza eliminacja ogra #2. Warto tu wykorzystywać okoliczne przeszkody, powstrzymując tym samym bestię od przeprowadzania zabójczych szarż.
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie skieruj się na północ i następnie zejdź po zachodnich schodach na dół #1. Możesz tu być świadkiem jednej z dwóch różnych scenek przerywnikowych (M44, 11). Jeżeli podczas pierwszej wielkiej wyprawy na Głębokie Ścieżki skorzystałeś z pomocy Szarych Strażników w celu ocalenia życia Carvera lub Bethany, to spotkasz się tu z bratem lub siostrą. W przeciwnym wypadku Nathaniel uzna, że nikt nie przeżył #2. Niezależnie od przebiegu cut-scenki zmuszony zostaniesz teraz do stoczenia bardzo trudnej bitwy.
Krok 4: Pokonanie mrocznych pomiotów
![]() | ![]() |
Pomioty będą nadciągały z trzech różnych stron, a mianowicie ze wschodu, z północy (niewielkie pomieszczenie) oraz z zachodu. Początkowo prowadź standardowe walki #1, ale gdy tylko zauważysz pierwszego nadciągającego ogra pociągnij we właściwym momencie za jedną z trzech okolicznych dźwigni, doprowadzając tym samym do eksplozji i zadając bestii poważne obrażenia #2.
![]() | ![]() |
Musisz się niestety liczyć z tym, że w dalszej fazie bitwy do walk dołączą dwa DODATKOWE ogry #1. Oznacza to, że w sumie konieczne będzie jednoczesne atakowania aż trzech tego typu bestii. W miarę możliwości likwiduj te potwory po kolei, a także uważaj na szarże w ich wykonaniu, umiejętnie rozstawiając członków drużyny za okolicznymi słupami #2.
![]() | ![]() |
Musisz walczyć tak długo aż doprowadzisz do zlikwidowania wszystkich mrocznych pomiotów, co zaowocuje wyświetleniem krótkiej scenki z rozmowy z Nathanielem. Zauważ, że otrzymałeś długi miecz Uciszacz. Przed opuszczeniem tej lokacji koniecznie rozejrzyj się po okolicy, albowiem jeden z kufrów #1 skrywa między innymi tarczę Ochronny Mur oraz ulepszenie zbroi dla Varrika. Na koniec skieruj się na zachód. Otwórz jeszcze jeden kufer #2, tym razem zdobywając cenny buzdygan Nagroda Aurvara. Możesz już opuścić tę lokację (M44, 18).
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy uzupełniające - Akt 3
- Rzeź w kopalni | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Stado Kruków (1) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Stado Kruków (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Zadania zielarza #3; Odwiedź Gamlena | Questy uzupełniające - Akt 3
- Najcenniejszy skarb Gamlena (1) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Dragon Age II
- Najcenniejszy skarb Gamlena (2) | Questy uzupełniające - Akt 3 | Dragon Age II
- Poszukiwania Nathaniela | Questy uzupełniające - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Questy uzupełniające - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.