Najlepsza na zimno (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 6: Dotarcie do głównej bazy spiskowców
![]() | ![]() |
Wyjdź z magazynu i zdecyduj się na odbycie podróży do lokacji [Okaleczone Wybrzeże]. Po dotarciu na miejsce wybierz południową ścieżkę i podążaj nią do momentu, w którym ponownie będziesz mógł skręcić na południe #1. Przygotuj się, bo w tym miejscu zaatakowany zostaniesz przez nowych templariuszy i magów. W pierwszej kolejności powinni oczywiście zginąć ci drudzy #2.
![]() | ![]() |
Także i w tej bitwie do zlikwidowania będzie porucznik templariuszy #1, przy czym nie musisz wstrzymywać się z jego zaatakowaniem do momentu, w którym wszyscy pozostali wrogowie będą już nie żyli. Po wygranej bitwie czeka Cię rozmowa z Samsonem (M28, 25), którego wcześniej spotykałeś już w Dolnym Mieście. Spotkanie to jest w gruncie rzeczy mało istotne i mowa tu również o momencie podzielenia się z Samsonem swoimi planami na sam koniec rozmowy #2.
![]() | ![]() |
Możesz już ruszać na południe. Chwilowo nie spotkasz żadnych nowych przeciwników, ani nie wpadniesz też na żadne pułapki. Docelowo musisz dotrzeć do większego obozowiska #1 (M28, 26). Skieruj się w stronę widocznych w oddali osób #2 celem zainicjowania rozmowy z Grace (powinieneś pamiętać ją z głównego questu Akt miłosierdzia) oraz sir Thraskiem.
![]() | ![]() |
Na przebieg tego spotkania nie będziesz miał niestety żadnego wpływu. Grace pomimo sprzeciwów Thraska nie tylko nie będzie chciała wypuścić zakładnika, ale również będzie chciała go zabić. W zależności od podejmowanych we wcześniejszej fazie gry wyborów zakładnikiem może być:
- Bethany - tylko jeżeli nie zginęła na Głębokich Ścieżkach
- Carver - tylko jeżeli nie zginął na Głębokich Ścieżkach
- Anders - tylko jeżeli Bethany/Carver nie żyją i jeżeli nawiązałeś romans z Andersem
- Fenris - tylko jeżeli Bethany/Carver nie żyją i jeżeli nawiązałeś romans z Fenrisem
- Izabela - tylko jeżeli Bethany/Carver nie żyją i jeżeli nawiązałeś romans z Izabelą
- Merrill - tylko jeżeli Bethany/Carver nie żyją i jeżeli nawiązałeś romans z Merrill
- Inny członek drużyny. Jeżeli wszystkie powyższe osoby nie kwalifikują się na "kandydata do porwania", to uprowadzoną osobą będzie członek drużyny, z którym w największym stopniu się zaprzyjaźniłeś. Gra dokona jednak wyboru jedynie spośród tych osób, które nie udały się z Tobą na zbadanie punktu werbunkowego spiskowców.
Na wykonanie rozkazu egzekucji nie zgodzi się na szczęście Alain #1. Grace ulegnie na koniec rozmowy przemianie #2, zabijając Thraska i zwracając się przeciwko Twojej drużynie.
Krok 7: Pokonanie Grace i podległych jej osób
![]() | ![]() |
Gdy tylko rozpocznie się bitwa skup się na jak najszybszym wyeliminowaniu Grace z dalszych walk #1, albowiem w przeciwnym wypadku byłaby w stanie rzucać potężne zaklęcia, stanowiąc tym samym duże zagrożenie dla Twojej drużyny. Po jej wyeliminowaniu zacznij atakować apostatów #2 oraz templariuszy renegatów.
![]() | ![]() |
Musisz się śpieszyć, a to dlatego, że do walk dołączą wkrótce nowi wrogowie. Na początek proponuję zająć się likwidacją dość silnego plugawca pychy #1, wykorzystując do tego celu umiejętności całej drużyny. Bądź też gotowy do eliminacji nowych templariuszy, którzy pojawią się przy wejściu do obozowiska #2.
![]() | ![]() |
W końcowej fazie bitwy musisz uważać przede wszystkim na templariusza łowcę #1 oraz na porucznika templariuszy #2, którego warto zaatakować dopiero po rozprawieniu się z większością jego podwładnych. Wygranie bitwy doprowadzi do wyświetlenia nowej scenki z udziałem Alaina, który nie brał aktywnego udziału w walkach.
Krok 8: Odbycie rozmowy z kapitanem Cullenem
![]() | ![]() |
Wkrótce pojawi się tu kapitan Cullen, a Ciebie będą czekały dwie decyzje. Pierwsza z nich dotyczy Alaina #1 i możesz poprosić Cullena o to żeby łagodnie się z nim obszedł (prawa górna opcja dialogowa) lub potraktować go w analogiczny sposób do innych magów (prawa dolna opcja dialogowa) #2.
![]() | ![]() |
Drugą decyzję podejmiesz na koniec rozmowy #1 i możesz mianowicie:
- poprosić Cullena o okazanie litości magom (prawa górna opcja dialogowa)
- wstawić się za Samsonem (prawa środkowa opcja dialogowa): sprawi to, że ponownie stanie się on jednym z templariuszy #2
- uznać, że nie ma powodów dla okazywania magom litości (prawa dolna opcja dialogowa)
Przed opuszczeniem tej lokacji koniecznie zbadaj ciało Grace, gdyż odnajdziesz między innymi kostur Tygrysi Ogon oraz stanowiący część zestawu Hełm Bohatera.
Krok 9: Zdanie raportu
![]() | ![]() |
Możesz już opuścić tereny wybrzeża i powrócić do lokacji [Katownia - Sala templariuszy] (M33, 13). W zależności od tego kto zlecił Ci ten quest udaj się do biura Komtur Meredith (M87, 2) lub Pierwszego Zaklinacza Orsina #1 (M87, 3) celem zdania raportu. Wybór kwestii dialogowej nie odegra tu dużej roli #2. W obu przypadkach nagrodzony zostaniesz Szatami Kręgu z Cumberland i będziesz mógł wznowić wykonywanie głównego questu Tego już za wiele.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 3
- Tego już za wiele (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (4) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (5) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (6) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (7) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (8) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (9) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.