Tego już za wiele (8) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
We wschodnim pomieszczeniu natrafisz z kolei na templariuszy oraz magów opętanych przez demona pożądania #1. Postaraj się jak najszybciej zlikwidować właśnie demona i dopiero wtedy przystąpić do eliminacji pozostałych jednostek wroga #2. Jako pierwsi powinni ginąć magowie, zwłaszcza że w skład ich grupy wchodzi kilku magów krwi.
![]() | ![]() |
Udaj się teraz na zachód i ponownie skręć na północ. W nowym korytarzu spotkasz Sandala #1 (M87, 6). Polecam w szczególności skorzystać z oferty jego sklepu, pozbywając się niepotrzebnych rzeczy i kupując nowe środki lecznicze. Sandala możesz także poprosić o zaklęcie przedmiotów oraz skorzystać ze znajdującego się w pobliżu schowka bohatera. Po załatwieniu wszystkich spraw wybierz się na zachód #2.
![]() | ![]() |
Tuż po znalezieniu się w ostatnim pomieszczeniu zaatakują Cię potwory i o ile początkowo będą to łatwe do pokonywania cienie, to już wkrótce dołączą do nich aż trzy demony gniewu #1. Pamiętaj o atakowaniu tych stworów po kolei i o dbaniu o stan zdrowia poszczególnych członków drużyny. Po zlikwidowaniu wszystkich potworów otwórz północne drzwi #2 (M87, 5), przenosząc się do lokacji [Katownia - Więzienie w Katowni]. Ponownie radzę zapisać w tym miejscu stan gry!!
![]() | ![]() |
Po znalezieniu się w nowej lokacji dołączy do Ciebie Meredith i spotkacie się z Pierwszym Zaklinaczem Orsinem #1 (M92, 1). Co ciekawe, jeżeli za Orsinem opowiedziała się wcześniej Bethany, to teraz będziesz mógł przeciągnąć ją na swoją stronę #2. Musiałbyś mianowicie poruszyć temat odpowiedzialnego za śmierć matki bohatera Quentina, o którego poczynaniach Orsino doskonale wiedział.
![]() | ![]() |
Przed Tobą kolejna ważna scenka. Pierwszy Zaklinacz postanowi po raz pierwszy użyć magii krwi #1, przemieniając się w ogromną bestię #2. Oznacza to oczywiście konieczność pokonania go w bezpośredniej walce, co nie będzie szczególnie łatwe.
![]() | ![]() |
Warto zwrócić uwagę na to, że w walkach wezmą udział osoby spoza drużyny, między innymi Meredith #1. Niestety, nie ułatwi to w jakiś znaczący sposób tej bitwy. Od razu po rozpoczęciu walk przystąp do zadawania obrażeń bossowi #2.
![]() | ![]() |
Musisz się bardzo pilnować, albowiem Orsino nie tylko będzie wykonywał sprawne ataki w walce wręcz, ale okazjonalnie będzie też korzystał z magii krwi, łapiąc przypadkowe osoby i wysysając z nich energię życiową #1. Nie można niestety temu zapobiegać, tak więc pozostaje Ci jedynie dbanie o to żeby wszystkie osoby miały dużo punktów zdrowia, a już po oswobodzeniu się natychmiast się leczyły. Walcz tak długo aż Orsino straci niemal cały pasek zdrowia #2.
![]() | ![]() |
Boss ulegnie teraz nowej metamorfozie, zmieniając się z wielkiego, powolnego potwora, w mniejszą i bardzo skoczną bestię #1. To nie koniec kłopotów, gdyż w okolicy regularnie będą pojawiały się nowe zwłoki #2 i to zarówno jako wojownicy jak i łucznicy.
![]() | ![]() |
Licz się niestety z tym, że Orsino będzie nieustannie przeskakiwał w nowe miejsca #1, tym niemniej to właśnie na nim skupiaj ataki swojej drużyny. Zwłok nie musisz natomiast za wszelką cenę atakować #2. Ich eliminacją warto zajmować jedynie w sytuacjach gdy zostaniesz otoczony przez większą ich grupę lub gdy Orsino zniknie na dłuższy czas.
![]() | ![]() |
BARDZO istotne jest to żeby w dalszej fazie walk rozglądać się za tajemnymi zmorami. Gdy tylko zauważysz, że taki potwór pojawił się na polu bitwy #1 błyskawicznie się z nim rozpraw. Nie możesz pozwalać zmorom na rzucanie potężnych zaklęć, gdyż mogłyby w łatwy sposób zabijać kolejnych członków Twojej drużyny #2.
![]() | ![]() |
Atakuj Orsina w jego skocznej formie do momentu, w którym straci niemal cały pasek zdrowia #1. Doprowadzi to do sytuacji, w której ponownie przemieni się w znaną Ci już wielką bestię #2. Niewiele się w tym przypadku zmieni, tak więc nadal będziesz musiał dbać o stan zdrowia członków drużyny i odpowiednio szybko ich leczyć jeżeli zostaną złapani przez bossa.
![]() | ![]() |
Pozbawienie Orsina całego paska zdrowia doprowadzi do wyświetlenia nowej cut-scenki ukazującej jego śmierć #1. Jeżeli Bethany nadal żyje, to będziesz musiał w tym momencie podjąć decyzję w jej sprawie #2. Oto możliwe wybory:
- stanięcie w obronie Bethany (prawa górna opcja dialogowa): Bethany nie zginie i będzie mogła dołączyć do drużyny
- wyrażenie chęci zamordowania Bethany (prawa dolna opcja dialogowa): egzekucji dokona Meredith
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 3
- Tego już za wiele (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (4) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (5) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (6) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (7) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (8) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (9) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.