Sprawa rodzinna (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Sprawa rodzinna
Zleceniodawca: Varrik [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]
Krok 1: Wybranie się do kryjówki Bartranda
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić dopiero po ukończeniu questu towarzysza Nowiny, a więc po tym jak się dowiesz, że do Kirkwall powrócił najprawdopodobniej Bartrand. Wybierz się do lokacji [Górne Miasto]. Pora dnia nie odgrywa wyjątkowo roli, gdyż w obu przypadkach (dzień i noc) możliwe będzie zbadanie posiadłości (M3, 19)(M4, 13). Odszukaj w dzielnicy posiadłości drzwi prowadzące do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Bartranda] #1 i wysłuchaj krótkiej rozmowy z Varrikiem (musi Ci on oczywiście towarzyszyć w tej wyprawie) #2.
Krok 2: Odnalezienie Bartranda - wersja Varrika
![]() | ![]() |
Gra Cię teraz zapewne zaskoczy, a to dlatego, że będziesz sterował wyłącznie postacią Varrika #1 (M56, 1). Uczestniczysz mianowicie w jego wersji wydarzeń, a bitwę z udziałem wrogo nastawionych strażników rozpoczniesz w głównej sali posiadłości #2.
![]() | ![]() |
W trakcie staczanych tu walk nie musisz zbyt dużo czasu poświęcać na zapoznanie się z umiejętnościami Varrika, ani na dbanie o jego stan zdrowia, gdyż będzie on wyraźnie dominował nad siłami wroga. Proponuję pozostawać w okolicy miejsca startu i zajmować się stopniową eliminacją nadbiegających wrogów #1. W szczególności polecam namierzać grupy przeciwników, używając do ich likwidacji chociażby wybuchowych strzał #2.
![]() | ![]() |
W miarę możliwości nie pozwól na to żeby wrogowie zbyt często zbliżali się do Varrika #1. Krasnolud mógłby się w takiej sytuacji obronić, ale w walce wręcz jest zdecydowanie mniej skuteczny. Strażnicy będą nadbiegali nie tylko z góry, ale i pojawiali się przy dwóch bocznych przejściach #2, tak więc warto się na bieżąco rozglądać.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach obejrzysz zabawną cut-scenkę obrazującą pojmanie Bartranda #1. Gra w tym momencie zostanie przerwana, a przesłuchująca Varrika kobieta #2 zażąda od niego przedstawienia prawdziwej wersji wydarzeń.
Krok 3: Odnalezienie Bartranda - prawdziwa wersja wydarzeń
![]() | ![]() |
Tym razem zmagania rozpoczniesz w niewielkim pomieszczeniu posiadłości #1 (M56, 2), które nie jest okupowane przez siły wroga. Skieruj się do zachodniego pomieszczenia, gdzie do pokonania będzie grupa oszalałych strażników #2. Z racji tego, że jest ich zaledwie czterech, odniesienie zwycięstwa będzie bardzo łatwe.
![]() | ![]() |
Nadal kieruj się na zachód. W narożnym pomieszczeniu spotkasz kolejnych oszalałych strażników, którzy będą jednak dowodzeni przez oszalałego komendanta #1. To on powinien zginąć jako pierwszy, gdyż może zagrzewać swoich podwładnych do walki. Po zakończonych walkach skieruj się do północnych drzwi #2.
![]() | ![]() |
W nowym pomieszczeniu czekają Cię jeszcze trudniejsze walki. Zwróć przede wszystkim uwagę na rozmieszczone na podłodze pułapki #1. Postaraj się je rozbroić i dopiero wtedy przystąp do walk. Także i w tym przypadku dobrze byłoby szybko pozbyć się komendanta, choć zajmij się też odpowiednio szybko rozstawionymi za barykadami łucznikami #2.
![]() | ![]() |
Zachowaj ostrożność, bo w dalszej fazie walk nowi wrogowie mogą przybiec z północnego pomieszczenia #1. Od razu się nimi zajmij i tam właśnie się udaj, a to dlatego, że drzwi do głównej sali są zamknięte. Musisz się teraz bardzo pilnować, gdyż we wschodnim pomieszczeniu znajduje się pułapka gazowa #2, której najprawdopodobniej nie uda Ci się rozbroić.
![]() | ![]() |
Najlepszym rozwiązaniem jest wycofanie się do poprzedniego pomieszczenia po uruchomieniu pułapki, zwłaszcza że z dwóch północnych pomieszczeń wybiegną nowi strażnicy #1. Po kolei ich zabijaj #2, namierzając w pierwszej kolejności łuczników. Na szczęście tym razem strażnicy nie powinni być dowodzeni przez komendanta.
![]() | ![]() |
Możesz teraz zająć się eksploracją północnych i wschodnich pomieszczeń, bądź też od razu wybrać południowe drzwi prowadzące do głównej sali #1 (M56, 3). Musisz się tu pilnować, gdyż na parterze znajduje się pułapka spustowa z kolcami #2. Jeżeli nie jesteś w stanie jej rozbroić, to wycofaj się po zauważeniu przeciwników do poprzedniego pomieszczenia.
![]() | ![]() |
W trakcie tej bitwy do wyeliminowania będzie aż dwóch oszalałych komendantów #1, ale jeżeli zachowasz pewne środki ostrożności, to nie będziesz musiał jednocześnie z nimi walczyć. Nie radzę podejmować prób przedwczesnego przedostania się na piętro, a to dlatego, że na schodach również znajdują się pułapki #2. Na górę (M56, 4) skieruj się dopiero po zakończonych walkach.
![]() | ![]() |
W tym miejscu obejrzysz krótką scenkę z rozmowy #1. Jeden z podległych Bartrandowi krasnoludów poinformuje Cię, że brat Varrika całkowicie oszalał. Polecam teraz zbadać dwa pomieszczenia na piętrze (północne i południe) i dopiero na sam koniec kliknąć na wschodnich drzwiach, prowadzących do miejsca, w którym ukrył się Bartrand #2 (M56, 5).
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy towarzyszy - Akt 2
- Plany na przyszłość; Odwiedź Andersa | Questy towarzyszy - Akt 2
- Wizyta u pani kapitan; Porozmawiaj z Fenrisem | Questy towarzyszy - Akt 2
- Dalsze poszukiwania Izabeli; Żałoba | Questy towarzyszy - Akt 2
- Słowa pocieszenia; Sygnet rodu Tethras | Questy towarzyszy - Akt 2
- Przeprosiny Varrika; Nierozwiane wątpliwości | Questy towarzyszy - Akt 2
- Anders w Pustce; Przeprosiny Izabeli | Questy towarzyszy - Akt 2
- Przeprosiny Merrill; Nocne koszmary Fenrisa | Questy towarzyszy - Akt 2
- Fenris- Księga Shartana; Nowiny | Questy towarzyszy - Akt 2
- Sprawa rodzinna (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Sprawa rodzinna (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Opowieść w toku; Drewniana halla | Questy towarzyszy - Akt 2
- Gorzkie lekarstwo (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Gorzkie lekarstwo (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Fenris; Izabela) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Anders- amulet tevinterskiego Zakonu | Questy towarzyszy - Akt 2
- Statek dla Izabeli | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Daleka droga (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Daleka droga (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Avelina) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Dragon Age II
- Odstępca (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Odstępca (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Kwestionowanie wiary (Anders) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Lustrzane odbicie (1) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Lustrzane odbicie (2) | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Powrót z Rozdartego Grzbietu; Kwestionowanie poglądów | Questy towarzyszy - Akt 2
- Jej rycerska tarcza; Kondolencje od pani kapitan | Questy towarzyszy - Akt 2
- Skrucha | Questy towarzyszy - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Długi łuk ze Starkhaven; Kwestionowanie wiary (Sebastian) | Questy towarzyszy - Akt 2
- Questy towarzyszy - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.