Kodeks (3) w Dragon Age II | Zestawienia

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Kategoria Postaci

NAZWA WPISU

MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU

[imię] Hawke

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering).

Odnalezienie testamentu dziadka Amella (QT: Spadek).

Alistair

Odbycie rozmowy z królem Alistairem ([Ostatnie trzy lata] QP: Król Alistair).

Anders

Odbycie pierwszej rozmowy z Szarym Strażnikiem Andersem (QG: Wyciszenie).

Anders - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Andersem ([Ostatnie trzy lata] QT: Sprawdź, co u Andersa).

Anders - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Andersem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Odwiedź Andersa).

Antykwariusz Xenon

Kliknięcie na postaci antykwariusza (ZS: Czarne Emporium).

Avelina - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Aveliną ([Ostatnie trzy lata] QT: Bohaterowie i kapitanowie).

Avelina - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Aveliną ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Wizyta u pani kapitan).

Avelina Vallen

Odbycie rozmowy z Aveliną w jej siedzibie (Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego; dzień).

Bartrand Tethras

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Bethany - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Bethany po powrocie z wyprawy (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).

Bethany Hawke

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Bohater Fereldenu

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Boska Justynia V

Księga w posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Carver - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Carverem po powrocie z wyprawy (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki).

Carver Hawke

Śmierć Carvera (QG: Zniszczenie Lothering).

Cullen, kapitan templariuszy

Odbycie pierwszej rozmowy z Cullenem (QG: Wróg w naszych szeregach).

Fenris

Wyjście z rezydencji Danariusa (QU: Zamiana).

Fenris - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Fenrisem ([Ostatnie trzy lata] QT: Porozmawiaj z Fenrisem).

Fenris - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Fenrisem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Porozmawiaj z Fenrisem).

Flemeth

Odbycie pierwszej rozmowy z Flemeth (QG: Zniszczenie Lothering).

Izabela

Przyłączenie Izabeli do drużyny (QU: Więcej szczęścia niż rozumu).

Izabela - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Izabelą ([Ostatnie trzy lata] QT: Żal Izabeli).

Izabela - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Izabelą ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Dalsze poszukiwania Izabeli).

Komtur Meredith

Odbycie pierwszej rozmowy z Komtur Meredith ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun].

Leliana

Odbycie rozmowy z Lelianą ([Ostatnie trzy lata] QT: Wiara).

Merrill

Odbycie pierwszej rozmowy z Merrill (QG: Długa droga do domu).

Merrill - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Merrill ([Ostatnie trzy lata] QT: Nowe miejsce).

Merrill - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Merrill ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Lustrzane odbicie).

Pierwszy Zaklinacz Orsino

Odbycie pierwszej rozmowy z Pierwszym Zaklinaczem Orsinem ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun].

Sebastian - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Sebastianem ([Ostatnie trzy lata] QT: Wiara).

Sebastian - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Sebastianem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Sebastian Vael

Odbycie rozmowy z Wielką Matką Elthiną (ZS: Książę na wygnaniu).

Odbycie pierwszej rozmowy z Sebastianem (ZS: Obowiązek).

Varrik - Ostatnie trzy lata

Odbycie rozmowy z Varrikiem ([Ostatnie trzy lata] QT: Burza i to, co było przedtem).

Varrik - Po Głębokich Ścieżkach

Odbycie rozmowy z Varrikiem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Plany na przyszłość).

Varrik Tethras

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Wicehrabia Marlow Dumar

Odbycie pierwszej rozmowy z wicehrabią (QU: Niepożądany ratunek).

Wielka Kapłanka Elthina

Odbycie pierwszej rozmowy z Elthiną (Górne Miasto - Zakon; dzień).

Zevran Arainai

Odbycie rozmowy z Zevranem po rozprawieniu się z Krukami ([Ostatnie trzy lata] QU: Stado Kruków).

Kategoria Listy i notatki

NAZWA WPISU

MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU

Dziennik Flory Harimann

Odnalezienie pierwszej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Odnalezienie drugiej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Odnalezienie trzeciej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha).

Kiepsko przedrukowana ulotka

Kartka zawieszona na ścianie (Dolne Miasto - Bazar).

List Olivii do Thraska

Odnalezienie listu przy ciele plugawca (QP: Zagubiony list).

List przewozowy

Odnalezienie listu przewozowego ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena).

List sir Alrika

Odnalezienie dokumentów przy ciele sir Alrika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Odstępca).

List z Kręgu

Odnalezienie listu w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało

Listy Szarej Straży

Odnalezienie dokumentu Szarej Straży (QP: Mroczne objawienie).

Nabazgrana notatka

Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało

Nabazgrana notatka

Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało

Nabazgrana notatka

Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało

Notatki Emeryka

Otrzymanie notatek Emeryka (QU: Pierwsza ofiara).

Odpowiedź ze Starkhaven

List w jadalni ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany).

Podarta notatka

Odnalezienie podartej notatki ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno).

Pojmij Gamlena

Odnalezienie wiadomości dla Gamlena ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena).

Przeprosiny Meredith

List przy wschodach we wschodniej części posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany).

Przesyłki magów krwi

Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki).

Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki).

Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki).

Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki).

Rachunki kapitana Reinera

Odnalezienie mapy do kryjówki (QG: Syn marnotrawny).

Tłuczkobij

Odnalezienie notatki Tłuczkobij ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena).

Wiadomość z podziękowaniem

Wiadomość na biurku niedaleko wejścia do posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany).

Zlecenie przekierowania - Magazyn Woodrowa, wschód

Odnalezienie zlecenia przekierowania (QU: Znalezione nie kradzione).

Zmięta notatka

Odnalezienie zmiętej notatki ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena).

Zwoje Awiergana: przejaw drugi

Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw drugi ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: drugi aspekt).

Zwoje Awiergana: przejaw pierwszy

Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw pierwszy ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: pierwszy aspekt).

Zwoje Awiergana: przejaw trzeci

Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw trzeci ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: trzeci aspekt).

Kategoria Sztuka Wojny

NAZWA WPISU

MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU

Awans

Awansowanie na drugi poziom doświadczenia.

Dziennik

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering).

Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering).

Efekty w walce

Wykonanie dowolnej akcji zespołowej.

Ekwipunek

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering).

Listy

Otrzymanie nowego listu.

Mapa świata

Wywołanie po raz pierwszy mapy świata.

Pułapki

Natrafienie na pierwszą pułapkę.

Rany

Odniesienie po raz pierwszy trwałych ran w walce.

Siedziby towarzyszy

Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering).

Szybkie mikstury

Odnalezienie mikstur przy ciele jednego z martwych uchodźców (QG: Zniszczenie Lothering).

Taktyka

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering).

Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering).

Tworzenie przedmiotów

Odbycie pierwszej rozmowy z Worthym (Górne Miasto - Targ; dzień).

Odbycie pierwszej rozmowy z Lady Elegant (Dolne Miasto - Bazar; dzień).

Odbycie pierwszej rozmowy z Tomwisem (Mrokowisko).

Odnalezienie pierwszego surowca.

Walka

Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Prolog).

Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering).

Przystąpienie do walki po odbyciu pierwszej rozmowy z kapitanem Ewaldem (QG: Zniszczenie Lothering).

Napotkanie pierwszej grupy skrytobójców.

Napotkanie pierwszego potężnego maga.

Zaklęcia

Odbycie pierwszej rozmowy z Sandalem w sprawie zaklinania przedmiotów (Górne Miasto - Targ; dzień).

Zamknięte przedmioty

Natrafienie na pierwszy zamknięty obiekt, którego nikt z drużyny nie potrafi otworzyć.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl