Kodeks (3) w Dragon Age II | Zestawienia
Aktualizacja:
Kategoria Postaci
NAZWA WPISU | MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU |
[imię] Hawke | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering). Odnalezienie testamentu dziadka Amella (QT: Spadek). |
Alistair | Odbycie rozmowy z królem Alistairem ([Ostatnie trzy lata] QP: Król Alistair). |
Anders | Odbycie pierwszej rozmowy z Szarym Strażnikiem Andersem (QG: Wyciszenie). |
Anders - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Andersem ([Ostatnie trzy lata] QT: Sprawdź, co u Andersa). |
Anders - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Andersem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Odwiedź Andersa). |
Antykwariusz Xenon | Kliknięcie na postaci antykwariusza (ZS: Czarne Emporium). |
Avelina - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Aveliną ([Ostatnie trzy lata] QT: Bohaterowie i kapitanowie). |
Avelina - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Aveliną ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Wizyta u pani kapitan). |
Avelina Vallen | Odbycie rozmowy z Aveliną w jej siedzibie (Górne Miasto - Twierdza wicehrabiego; dzień). |
Bartrand Tethras | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Bethany - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Bethany po powrocie z wyprawy (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki). |
Bethany Hawke | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Bohater Fereldenu | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Boska Justynia V | Księga w posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). |
Carver - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Carverem po powrocie z wyprawy (QG: Wyprawa na Głębokie Ścieżki). |
Carver Hawke | Śmierć Carvera (QG: Zniszczenie Lothering). |
Cullen, kapitan templariuszy | Odbycie pierwszej rozmowy z Cullenem (QG: Wróg w naszych szeregach). |
Fenris | Wyjście z rezydencji Danariusa (QU: Zamiana). |
Fenris - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Fenrisem ([Ostatnie trzy lata] QT: Porozmawiaj z Fenrisem). |
Fenris - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Fenrisem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Porozmawiaj z Fenrisem). |
Flemeth | Odbycie pierwszej rozmowy z Flemeth (QG: Zniszczenie Lothering). |
Izabela | Przyłączenie Izabeli do drużyny (QU: Więcej szczęścia niż rozumu). |
Izabela - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Izabelą ([Ostatnie trzy lata] QT: Żal Izabeli). |
Izabela - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Izabelą ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Dalsze poszukiwania Izabeli). |
Komtur Meredith | Odbycie pierwszej rozmowy z Komtur Meredith ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun]. |
Leliana | Odbycie rozmowy z Lelianą ([Ostatnie trzy lata] QT: Wiara). |
Merrill | Odbycie pierwszej rozmowy z Merrill (QG: Długa droga do domu). |
Merrill - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Merrill ([Ostatnie trzy lata] QT: Nowe miejsce). |
Merrill - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Merrill ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Lustrzane odbicie). |
Pierwszy Zaklinacz Orsino | Odbycie pierwszej rozmowy z Pierwszym Zaklinaczem Orsinem ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Wymagania Qun]. |
Sebastian - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Sebastianem ([Ostatnie trzy lata] QT: Wiara). |
Sebastian - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Sebastianem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). |
Sebastian Vael | Odbycie rozmowy z Wielką Matką Elthiną (ZS: Książę na wygnaniu). Odbycie pierwszej rozmowy z Sebastianem (ZS: Obowiązek). |
Varrik - Ostatnie trzy lata | Odbycie rozmowy z Varrikiem ([Ostatnie trzy lata] QT: Burza i to, co było przedtem). |
Varrik - Po Głębokich Ścieżkach | Odbycie rozmowy z Varrikiem ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Plany na przyszłość). |
Varrik Tethras | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Wicehrabia Marlow Dumar | Odbycie pierwszej rozmowy z wicehrabią (QU: Niepożądany ratunek). |
Wielka Kapłanka Elthina | Odbycie pierwszej rozmowy z Elthiną (Górne Miasto - Zakon; dzień). |
Zevran Arainai | Odbycie rozmowy z Zevranem po rozprawieniu się z Krukami ([Ostatnie trzy lata] QU: Stado Kruków). |
Kategoria Listy i notatki
NAZWA WPISU | MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU |
Dziennik Flory Harimann | Odnalezienie pierwszej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). Odnalezienie drugiej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). Odnalezienie trzeciej części dziennika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Skrucha). |
Kiepsko przedrukowana ulotka | Kartka zawieszona na ścianie (Dolne Miasto - Bazar). |
List Olivii do Thraska | Odnalezienie listu przy ciele plugawca (QP: Zagubiony list). |
List przewozowy | Odnalezienie listu przewozowego ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena). |
List sir Alrika | Odnalezienie dokumentów przy ciele sir Alrika ([Po Głębokich Ścieżkach] QT: Odstępca). |
List z Kręgu | Odnalezienie listu w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało |
Listy Szarej Straży | Odnalezienie dokumentu Szarej Straży (QP: Mroczne objawienie). |
Nabazgrana notatka | Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało |
Nabazgrana notatka | Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało |
Nabazgrana notatka | Odnalezienie nabazgranej notatki w kryjówce zabójcy ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: To, co pozostało |
Notatki Emeryka | Otrzymanie notatek Emeryka (QU: Pierwsza ofiara). |
Odpowiedź ze Starkhaven | List w jadalni ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany). |
Podarta notatka | Odnalezienie podartej notatki ([Ostatnie trzy lata] QG: Najlepsza na zimno). |
Pojmij Gamlena | Odnalezienie wiadomości dla Gamlena ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena). |
Przeprosiny Meredith | List przy wschodach we wschodniej części posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany). |
Przesyłki magów krwi | Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki). Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki). Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki). Odnalezienie przesyłki magów krwi ([Ostatnie trzy lata] QP: Niedobitki). |
Rachunki kapitana Reinera | Odnalezienie mapy do kryjówki (QG: Syn marnotrawny). |
Tłuczkobij | Odnalezienie notatki Tłuczkobij ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena). |
Wiadomość z podziękowaniem | Wiadomość na biurku niedaleko wejścia do posiadłości ([Po Głębokich Ścieżkach] QG: Główny podejrzany). |
Zlecenie przekierowania - Magazyn Woodrowa, wschód | Odnalezienie zlecenia przekierowania (QU: Znalezione nie kradzione). |
Zmięta notatka | Odnalezienie zmiętej notatki ([Ostatnie trzy lata] QU: Najcenniejszy skarb Gamlena). |
Zwoje Awiergana: przejaw drugi | Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw drugi ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: drugi aspekt). |
Zwoje Awiergana: przejaw pierwszy | Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw pierwszy ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: pierwszy aspekt). |
Zwoje Awiergana: przejaw trzeci | Odnalezienie Zwoju Awiergana: przejaw trzeci ([Ostatnie trzy lata] QP: Awiergańskie zwoje: trzeci aspekt). |
Kategoria Sztuka Wojny
NAZWA WPISU | MOMENTY AKTUALIZOWANIA WPISU |
Awans | Awansowanie na drugi poziom doświadczenia. |
Dziennik | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering). Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering). |
Efekty w walce | Wykonanie dowolnej akcji zespołowej. |
Ekwipunek | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering). |
Listy | Otrzymanie nowego listu. |
Mapa świata | Wywołanie po raz pierwszy mapy świata. |
Pułapki | Natrafienie na pierwszą pułapkę. |
Rany | Odniesienie po raz pierwszy trwałych ran w walce. |
Siedziby towarzyszy | Przybycie po raz pierwszy do lokacji Górne Miasto (QG: Zniszczenie Lothering). |
Szybkie mikstury | Odnalezienie mikstur przy ciele jednego z martwych uchodźców (QG: Zniszczenie Lothering). |
Taktyka | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Zniszczenie Lothering). Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering). |
Tworzenie przedmiotów | Odbycie pierwszej rozmowy z Worthym (Górne Miasto - Targ; dzień). Odbycie pierwszej rozmowy z Lady Elegant (Dolne Miasto - Bazar; dzień). Odbycie pierwszej rozmowy z Tomwisem (Mrokowisko). Odnalezienie pierwszego surowca. |
Walka | Przystąpienie do wykonywania questu (QG: Prolog). Pokonanie pierwszej grupy hurloków (QG: Zniszczenie Lothering). Przystąpienie do walki po odbyciu pierwszej rozmowy z kapitanem Ewaldem (QG: Zniszczenie Lothering). Napotkanie pierwszej grupy skrytobójców. Napotkanie pierwszego potężnego maga. |
Zaklęcia | Odbycie pierwszej rozmowy z Sandalem w sprawie zaklinania przedmiotów (Górne Miasto - Targ; dzień). |
Zamknięte przedmioty | Natrafienie na pierwszy zamknięty obiekt, którego nikt z drużyny nie potrafi otworzyć. |
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - Atlas świata - poradnik do gry
- Zestawienia
- Handlarze w Dragon Age II | Zestawienia
- Plecaki, księgi i rzadkie mikstury w Dragon Age II | Zestawienia
- Kolekcje przedmiotów w Dragon Age II | Zestawienia
- Kodeks (1) w Dragon Age II | Zestawienia
- Kodeks (2) w Dragon Age II | Zestawienia
- Kodeks (3) w Dragon Age II | Zestawienia
- Przeciwnicy (1) w Dragon Age II | Zestawienia
- Przeciwnicy (2) w Dragon Age II | Zestawienia
- Zestawienia
- Dragon Age II - Atlas świata - poradnik do gry
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.