Robota kogoś z naszych (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
Aktualizacja:
Robota kogoś z naszych
Zleceniodawca: przeczytanie otrzymanej wiadomości przy biurku [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]
Krok 1: Wybranie się na spotkanie z Hubertem
![]() | ![]() |
Do wykonywania tego zadania będziesz mógł przystąpić w momencie gdy po zbadaniu biurka w posiadłości Hawke'ów (M14, 12) otrzymasz wiadomość zatytułowaną Robota kogoś z naszych #1. Dojdzie do tego tylko jeżeli w I akcie kampanii wykonałeś uzupełniający quest Kościany Szyb i najprawdopodobniej dopiero po zaliczeniu głównego questu Główny podejrzany. Przeczytaj wiadomość, a dowiesz się, że Hubert potrzebuje pomocy w sprawie skradzionego towaru. Kliknij na przycisku Akceptuj, opuść posiadłość i wybierz się za dnia do lokacji [Górne Miasto - Targ]. Huberta odnajdziesz tuż przy prowadzonym przez niego sklepie #2 (M3, 9).
![]() | ![]() |
W trakcie rozmowy z Hubertem #1 dowiesz się, że zatrzymał osobnika o imieniu Sabin, który prawdopodobnie stoi za napadami na transporty towarów. Hubert będzie chciał żebyś Ty go przesłuchał, a to dlatego, że Sabin również pochodzi ze zniszczonego przez Plagę Lothering. Jeżeli się na to zgodzisz (prawa górna opcja dialogowa) #2, to od razu przeniesiony zostaniesz do miejsca przeprowadzenia przesłuchania. Możesz też poprosić o chwilę na przygotowanie się (prawa dolna opcja dialogowa), ale nie powinno to być konieczne, gdyż w najgorszym wypadku w trakcie rozgrywania tego questu stoczysz dwie niezbyt wymagające bitwy.
Krok 2: Przesłuchanie Sabina
![]() | ![]() |
Akcja wkrótce przeniesie się do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów], gdyż to właśnie tu będziesz przesłuchiwał Sabina. Wybierane kwestie dialogowe w trakcie przesłuchania nie będą niestety miały dużego wpływu na finalny rezultat. Na samym początku przesłuchania możesz zadecydować o tym czy nieco odpuścić Sabinowi czy go mocniej poturbować #1. Przesłuchiwana osoba będzie następnie próbowała wykorzystać to, że się dawno znaliście #2 i możesz na to w różny sposób zareagować.
![]() | ![]() |
Kolejny krok to wydobycie informacji na temat bandytów napadających na karawany #1. Możesz się tu zachować na trzy sposoby, ale za każdym razem pozyskasz te same informacje. Jedyny moment, w którym się warto zastanowić nad wyborem, to konieczność podjęcia decyzji w sprawie Sabina już po przybyciu Lilley #2. Możesz mianowicie:
- poprosić o wypuszczenie Sabina (prawa górna opcja dialogowa)
- przystać na propozycję wykonania egzekucji na Sabinie (prawa środkowa opcja dialogowa)
- poprosić o aresztowanie Sabina (prawa dolna opcja dialogowa)
Krok 3: Rozprawienie się z najemnikami
![]() | ![]() |
Niezależnie od podjętej decyzji w sprawie Sabina akcja przeniesie się teraz do lokacji [Okolice Kirkwall] #1 (M54, 1) i okaże się niestety, że przybyliście zbyt późno żeby ochronić nowy transport. Zbliż się do obozowiska, co doprowadzi do zainicjowania bitwy #2 z dowódcą zasadzki, najemnikami i najemnikami łucznikami (M54, 2).
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności proponowałbym rozprawić się z łucznikami #1, następnie z dowódcą i na koniec zostawić sobie resztę wrogów. Sporym ułatwieniem będzie to, że w wygraniu bitwy pomoże Ci Lilley. Nie musisz się też obawiać przybycia posiłków. Po zakończonych walkach załączy się krótka scenka, w trakcie której Lilley dojdzie do wniosku, że to ludzie Brekkera. Możesz ją oczywiście o niego wypytać #2. Lilley na koniec rozmowy poprosi Cię o spotkanie się z nią w Mrokowisku.
Krok 4: Wybranie się na spotkanie z Lilley
![]() | ![]() |
Możesz już opuścić ten obszar (M54, 3) i wybrać się do lokacji [Mrokowisko]. Miejsce spotkania z Lilley znajduje się w północno-zachodniej części mapy (M23, 11). Po dotarciu na miejsce okaże się niestety, że Lilley została zamordowana #1. To nie koniec kłopotów, bo pojawi się tu pani porucznik Koterii, która zażąda wyjaśnień #2.
![]() | ![]() |
Zażegnanie problemu jest dość proste, gdyż polega na wybieraniu prawych górnych #1 lub prawych środkowych opcji dialogowych, co doprowadzi do zwalenia winy na Brekkera. Jeżeli za wszelką cenę chcesz natomiast doprowadzić do walki z przedstawicielami Koterii #2, to musisz w dowolnym momencie wybrać prawą dolną opcję dialogową.
![]() | ![]() |
Jeżeli zdecydowałeś się na walkę, to w pierwszej kolejności zajmij się eliminacją łotrzyków Koterii #1, dzięki czemu nie będziesz musiał zamartwiać się ich atakami z zaskoczenia. Następnie zlikwiduj panią porucznik Koterii #2 i zwykłych zbirów Koterii. Niezależnie od tego czy wybrałeś wariant agresywny czy pokojowy kolejnym krokiem będzie udanie się do siedziby Brekkera.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy uzupełniające - Akt 2
- Złoto głupców (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Złoto głupców (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Zadania zielarza #2 | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Nocne koszmary (3) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Robota kogoś z naszych (1) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
- Robota kogoś z naszych (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Dragon Age II
- Grotołazy | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Korsarze na urwiskach | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Jaskinia Umarłych | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Dostawa kilofów | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II
- Questy uzupełniające - Akt 2
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.