Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 6: Zbadanie sanktuarium magów krwi
![]() | ![]() |
Możesz już opuścić Górne Miasto i wybrać się do lokacji [Mrokowisko]. Zbadaj centralną część tego obszaru, a odnajdziesz mało widoczne przejście prowadzące do lokacji [Mrokowisko - Sanktuarium] #1 (M23, 9). Po dotarciu na miejsce (M43, 1) zacznij od rozbrojenia pułapki przy schodach #2. Przygotuj się teraz do stoczenia bitwy z dość dużą liczbą potworów.
![]() | ![]() |
W pierwszej kolejności proponuję przystąpić do atakowania cieni, zwłaszcza że będą się one pojawiały niedaleko Twojej drużyny #1. Dopiero po ich wyeliminowaniu zajmij się atakowaniem plugawców #2. Będą one już znacznie bardziej wytrzymałe, ale mimo wszystko w przeszłości walczyłeś już z silniejszymi potworami.
![]() | ![]() |
Na sam koniec do walk dołączy nowy demon gniewu #1, tak więc będziesz musiał zachować szczególną ostrożność. Na szczęście w tym momencie pozostałe potwory powinny już nie żyć, tak więc nie będą Ci przeszkadzały w atakowaniu demona. Możesz już przystąpić do eksploracji tej okolicy. W sanktuarium odnajdziesz wiele cennych przedmiotów, tak więc warto się dokładnie rozglądać. Docelowo musisz dotrzeć do miejsca w kilkoma wąskimi przejściami #2.
![]() | ![]() |
Tu zmuszony zostaniesz do stoczenia nowej bitwy #1. W pierwszej kolejności ponownie zainteresuj się cieniami, a następnie przystąp do atakowania szkieletów łuczników. Uważaj też na zwłoki, które dość niespodziewanie powrócą do życia i zaskoczą Twoją drużynę #2.
![]() | ![]() |
Ruszaj w stronę zachodniego pomieszczenia. Tu Twoją uwagę powinny od razu zwrócić nowe zwłoki, tak więc nie zdziwisz się raczej na widok tych potworów powracających do życia #1. Jeżeli nie chcesz się zbytnio stresować, to walcz ze zwłokami przy schodach, gdzie trudniej będzie im otoczyć członków drużyny. Przygotuj się też do zlikwidowania kilku szkieletów łuczników #2, które dołączą do bitwy dopiero po chwili.
![]() | ![]() |
Po zabezpieczeniu i zbadaniu tej okolicy skieruj się na południe. Pilnuj się tu, bo po drodze do rozbrojenia będzie nowa pułapka #1. Docelowo powinieneś dotrzeć do południowego pomieszczenia, w którym zauważysz zawieszonego w powietrzu Kerana #2 (M43, 2). Zapisz stan gry i podejdź do niego, co automatycznie zainicjuje scenkę z rozmowy z Tarohne. Niezależnie od wybieranych kwestii dialogowych przystąpisz za chwilę do walk.
Krok 7: Pokonanie magów krwi
![]() | ![]() |
Jeżeli nie miałeś do tej pory czynienia z magami krwi, to warto powiedzieć o tym, że są oni nie tylko w stanie rzucać standardowe zaklęcia, ale także wysysać energię życiową z członków Twojej drużyny, dokonując w taki sposób regeneracji. Istotne jest w rezultacie to żeby się z nimi sprawnie rozprawić, ułatwiając sobie tym samym dalszą część bitwy. Od razu przystąp do atakowania Tarohne #1 oraz towarzyszących jej magów krwi #2. Postaraj się likwidować magów po kolei, dbając jednocześnie o stan zdrowia członków drużyny i w razie potrzeby ich nieco rozpraszając po polu bitwy.
![]() | ![]() |
Atakowaniem innych potworów zajmij się dopiero po zlikwidowaniu wszystkich magów i będą to nowe plugawce #1. W miarę możliwości nie daj się im okrążyć i atakuj je po kolei. Na sam koniec przystąp do atakowania demona pożądania #2. Potwór ten bez wsparcia ze strony plugawców nie będzie już stanowił dużego wyzwania. Po wygranej bitwie koniecznie zbadaj całe to pomieszczenie, odnajdując między innymi Hełm Ostatniego Zejścia przy ciele Tarohne oraz księgę aktywującą poboczny quest (M43, 3).
Odblokowany poboczny quest: Księga Ucznia
Krok 8: Oswobodzenie Kerana
![]() | ![]() |
Możesz już kliknąć na zawieszonym w powietrzu Keranie #1 w celu oswobodzenia templariusza. Jeżeli w skład aktualnej drużyny wchodzi Anders lub Merrill, to będziesz mógł zapytać jedną z tych dwóch osób o wydanie ekspertyzy w sprawie aktualnie stanu Kerana. Dowiesz się wtedy, że nie jest on opętany. Keran na sam koniec rozmowy postanowi dobrowolnie oddać się w ręce templariuszy #2.
Krok 9: Odbycie rozmowy z kapitanem Cullenem
![]() | ![]() |
Możesz już skorzystać ze znajdującego się w tym pomieszczeniu wyjścia z sanktuarium #1 (M43, 4). Powróć na mapę świata i potwierdź chęć ponownego wybrania się do lokacji [Katownia]. Tu podejdź do stojącego na dziedzińcu Cullena #2 (M33, 7). Doprowadzi to do zainicjowania cut-scenki z udziałem kapitana templariuszy, uratowanego Kerana oraz jego matki Machy.
![]() | ![]() |
W trakcie rozmowy z Cullenem możesz przede wszystkim wyrazić swoje poglądy, opowiadając się po stronie magów lub templariuszy. Ważniejsza jest jednak decyzja odnośnie dalszych losów Kerana, którą będziesz musiał podjąć na sam koniec spotkania. Oto dostępne warianty:
- Poproszenie Cullena o zachowanie Kerana na stanowisku w zamian za odbycie przez niego dziesięcioletniego okresu próbnego (prawa górna opcja dialogowa) #1. Możesz się tu dodatkowo wesprzeć ekspertyzą Andersa lub Merrill, ale tylko jeżeli wysłuchałeś jej podczas pobytu w sanktuarium.
- Poproszenie Cullena o wydalenie Kerana z szeregów templariuszy w obawie przed tym, że może być opętany przez demona (prawa dolna opcja dialogowa) #2.
Niezależnie od wybranego wariantu otrzymasz od Cullena nagrodę w wysokości 4 suwerenów, a quest dobiegnie końca.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.