Znalezione nie kradzione | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Znalezione nie kradzione
Zleceniodawca: Martin [Dolne Miasto - Pod Wisielcem]
Krok 1: Wybranie się do doków po ładunek Martina
![]() | ![]() |
Quest ten możesz uaktywnić odnajdując Martina w karczmie Pod Wisielcem. Przebywa on w południowym pomieszczeniu (M15, 5), a scenka z rozmowy z tą postacią zainicjowana zostanie od razu po otwarciu drzwi #1. Niezależnie od tego czy będziesz uprzejmy czy opryskliwy wobec Martina dowiesz się o tym, że korsarze ukradli mu ładunek i przechowują go w dokach. Po zadaniu opcjonalnych dodatkowych pytań możesz wyrazić chęć udzielenia pomocy Martinowi #2 lub odmówić, przy czym w tym drugim przypadku nie stracisz na zawsze szansy wykonania tego questu.
Krok 2: Ustalenie miejsca składowania ładunku
![]() | ![]() |
Wyjdź z tawerny i wybierz się za dnia do lokacji [Doki]. Tu możesz się zachować na dwa sposoby. Jeżeli chcesz odbyć rozmowę z robotnikiem portowym (M19, 2), to odnajdziesz go po drodze do zachodniej dzielnicy magazynów #1. Od tej osoby niczego konkretnego byś się jednak nie dowiedział, gdyż robotnik niezależnie od wybieranych kwestii dialogowych odesłałby Cię do kapitana portu Liama (M19, 3). W rezultacie możesz rozmowę z robotnikiem portowym całkowicie pominąć i od razu odszukać Liama. Jego siedziba znajduje się w kapitanacie portu (na zachód od obozu qunari) #2.
![]() | ![]() |
Po krótkiej wymianie zdań Liam zostanie zastąpiony przez Adena, który wyraźnie będzie się domagał łapówki. Przekazanie mu 2 suwerenów jest najszybszym, ale nie jedynym rozwiązaniem (Aden po otrzymaniu łapówki zasugerowałby zbadanie magazynu Woodrowa) #1. Zauważ, że mężczyzny nie da się zastraszyć #2, tak więc jeżeli nie chcesz mu płacić, to odmów chwilowo przekazania łapówki i zakończ rozmowę.
![]() | ![]() |
Alternatywnym sposobem ustalenia miejsca ukrycia ładunku jest ponowne odwiedzenie lokacji [Doki], tyle że nocną porą. Ważne jest jednak to żeby dokonać tego już PO odbyciu rozmowy z Adenem. Udaj się ponownie do kapitanatu portu i zauważ, że do zlikwidowania będzie tu grupa ogarów mabari #1. Atakuj je po kolei i lecz w razie potrzeby członków drużyny, bo ogary mogą powalać ich na ziemię. Po wygranej bitwie rozejrzyj się za Zleceniem przekierowania - Magazyn Woodrowa, wschód #2 (M20, 8).
Krok 3: Odnalezienie skrzyni z ładunkiem
![]() | ![]() |
Poszukiwany budynek znajduje się we wschodniej dzielnicy magazynów. Jeżeli udasz się tam za dnia, to spotkasz grupkę korsarzy oraz strażników (M19, 4). Zainicjuj rozmowę z jednym ze Strażników #1. Strażnik nie będzie niestety zbytnio rozmowny i nawet zadając mu dodatkowe pytania niczego konkretnego się nie dowiesz. Jedynym rozwiązaniem jest wybranie prawej dolnej opcji dialogowej, czyli sprowokowanie walki #2. Pokonanie przeciwników nie powinno dla Ciebie stanowić dużego problemu, zwłaszcza że nie zjawią się żadne posiłki. Pamiętaj jedynie o tym żeby w pierwszej kolejności zabić łuczników.
![]() | ![]() |
Jeżeli do wschodniej dzielnicy magazynów wybierzesz się nocną porą, to nie będziesz musiał staczać bitwy z korsarzami i strażnikami. Odnajdziesz tu tylko jednego śpiącego strażnika #1 (M20, 19). Możesz go ominąć lub obudzić i zlikwidować. Niezależnie od wybranej pory dnia docelowo należy dotrzeć do drzwi prowadzących do lokacji [Doki - Magazyn Woodrowa] #2 (M19, 5)(M20, 7).
![]() | ![]() |
Na początek (M21, 1) podejdź do drzwi prowadzących do głównej części magazynu, ale pilnuj się, bo umieszczono przy nich standardową pułapkę #1 (M21, 2). Po wejściu do magazynu powinieneś zauważyć, że w okolicy roi się od korsarzy, korsarzy łuczników, korsarzy łupieżców oraz korsarzy skrytobójców #2.
![]() | ![]() |
Zdecydowanie NIE RADZĘ walczyć z korsarzami w głównej części magazynu, a to dlatego, że byłbyś dla łuczników łatwym celem, a ponadto mógłbyś wpaść na jedną z kilku pułapek, między innymi na tę umieszczoną przy zejściu na niższy poziom #1. O wiele lepiej jest wycofać się do poprzedniego pomieszczenia i zaczekać aż pojawią się w tym miejscu wrogowie #2.
![]() | ![]() |
W trakcie staczanych tu walk musisz w szczególności uważać na skrytobójców #1. Jeżeli nie miałeś z nimi jeszcze do czynienia, to powinieneś wiedzieć, iż są oni nie tylko bardziej wytrzymali, ale mogą też przeprowadzać bardzo zdradliwe ataki z zaskoczenia. W rezultacie ważne jest to żeby się ich jak najszybciej pozbywać. Silniejsi od reszty są również korsarze łupieżcy #2, ale nie stanowią oni już tak dużego zagrożenia jak skrytobójcy.
![]() | ![]() |
Po zakończonej bitwie powróć do centralnej części magazynu, rozbrój wspomnianą wcześniej pułapkę i zejdź na dół #1. Tu skieruj się prosto, a po kilku chwilach dotrzesz do skrzyni z poszukiwanym ładunkiem #2 (M21, 3). Rozbrój znajdującą się przed skrzynią pułapkę (ponownie potrzebny będzie łotrzyk) i zabierz z niej próbkę z ładunku Martina. Co ciekawe, okaże się, że jest to silna trucizna. Zanim wyjdziesz z magazynu dobrze byłoby dokładnie spenetrować całą okolicę, a to dlatego, że odnajdziesz w okolicy dużo skrzyń oraz beczek z mniej lub bardziej wartościowymi przedmiotami.
Krok 4: Powrót do Martina
![]() | ![]() |
Możesz już wyjść z magazynu (M21, 1) i opuścić doki. Powróć do lokacji [Dolne Miasto - Pod Wisielcem] i ponownie udaj się do pomieszczenia, w którym przebywa Martin #1 (M15, 5). Quest możesz zakończyć na trzy różne sposoby:
- poinformowanie Martina o miejscu ukrycia ładunku (prawa górna opcja dialogowa): nagroda to 5 suwerenów
- wymuszenie większej zapłaty za ujawnienie miejsca ukrycia ładunku (prawa dolna opcja dialogowa i następnie prawa górna opcja dialogowa) #2: nagroda to 7 suwerenów
- odmowa wyjawienia miejsca ukrycia ładunku (dwa razy prawa dolna opcja dialogowa)
Jeżeli wybierzesz jeden z dwóch wariantów związanych z wyjawieniem lokalizacji ładunku, to w dalszej fazie gry Martin otworzy w tawernie swój sklep.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy uzupełniające - Akt 1
- Zagubiony list | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Znalezione nie kradzione | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zamiana (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zamiana (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Kościany Szyb | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozkazy sędziego (1) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozkazy sędziego (2) | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Niedokończone sprawy; Wracać do roboty | Questy uzupełniające - Akt 1
- Więcej szczęścia niż rozumu | Questy uzupełniające - Akt 1 | Dragon Age II
- Zadania zielarza #1 | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Pierwsza ofiara | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Niepożądany ratunek | Questy uzupełniające - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy uzupełniające - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.