Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Wróg w naszych szeregach
Zleceniodawca: Macha [Górne Miasto - Dziedziniec Zakonu]
Krok 1: Przepytanie templariuszy o szczegóły zniknięcia Kerana
![]() | ![]() |
Quest ten otrzymasz automatycznie po zaliczeniu zadania Plotka: Wróg w naszych szeregach, a więc po odbyciu rozmowy z Machą #1 (M3, 14). Możesz już opuścić Górne Miasto i wybrać się do lokacji [Katownia]. Po dotarciu na miejsce zbadaj centralną część dziedzińca i rozpocznij rozmowę z rekrutem templariuszy Hughem (M33, 6) oraz innymi stojącymi przy nim postaciami #2. W trakcie rozmowy możesz wypytać rekrutów o szczegóły inicjacji oraz o innego zaginionego templariusza o imieniu Wilmod. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych Hugh skieruje Cię do kapitana Cullena, który udał się ponoć do obozu Wilmoda.
Krok 2: Odnalezienie Wilmoda i kapitana Cullena
![]() | ![]() |
Opuść Katownię i wybierz z mapy świata podróż do lokacji [Obóz Wilmoda] (M42, 1). Skieruj się tu prosto, wybierając dowolną ścieżkę po dotarciu do rozwidlenia #1. Radziłbym zapisać sobie po drodze stan gry, bo już wkrótce stoczysz trudną bitwę. Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiego obozowiska, w którym spotkasz kapitana Cullena oraz Wilmoda #2 (M42, 2). Wybór opcji dialogowej ponownie nie będzie miał większego znaczenia, a to dlatego, że Wilmod zamieni się po chwili w plugawca.
Krok 3: Zlikwidowanie potworów
![]() | ![]() |
Tuż po rozpoczęciu bitwy proponowałbym przystąpić do atakowania Wilmoda #1, a to dlatego, że jest on w stanie wzmacniać inne plugawce przebywające na polu bitwy. Pomagaj sobie zdolnościami oraz zaklęciami, dzięki którym będziesz mógł spowalniać, paraliżować lub zamrażać potwory #2. Dbaj jednocześnie o stan zdrowia członków drużyny, a to dlatego, że bitwa ta trochę potrwa. Nie musisz się natomiast przejmować Cullenem, gdyż będzie on sobie dobrze radził bez Twojego wsparcia.
![]() | ![]() |
Do atakowania "zwykłych" plugawców przystąp dopiero w momencie gdy uda Ci się pokonać Wilmoda #1. Będą one nieco szybciej ginęły, co oczywiście nie oznacza, że łatwo będzie je pokonywać. Musisz się niestety liczyć z tym, że na miejsce pokonanych plugawców pojawi się w dalszej fazie bitwy kilka nowych potworów #2.
![]() | ![]() |
Na sam koniec do walk dołączy potężny demon gniewu #1. Dobrze byłoby jeszcze przed rozpoczęciem bitwy wzmocnić odporność członków drużyny na żywioł ognia, gdyż najbardziej musisz obawiać się takiej właśnie odmiany obrażeń. Po wygranej bitwie wysłuchaj nowej rozmowy z Cullenem. Wypytaj go o Wilmoda oraz o poszukiwanego Kerana #2. Niezależnie od wybranych kwestii dialogowych kapitan templariuszy skieruje Cię do przybytku o nazwie Kwitnąca Róża. Przed opuszczeniem tej lokacji nie zapomnij zbadać ciał potworów oraz okolicznych obiektów, między innymi skrywającej cenne przedmioty skrzyni.
Krok 4: Wybranie się do Kwitnącej Róży
![]() | ![]() |
Powróć na mapę świata i wybierz podróż nocą do lokacji [Górne Miasto]. Tu udaj się do południowo-wschodniej części mapy i skorzystaj z zapewne dobrze Ci już znanego przejścia, prowadzącego do lokacji [Górne Miasto - Kwitnąca Róża] #1 (M4, 2). Wejdź do głównego pomieszczenia i porozmawiaj z Viveką #2 (M6, 2). Nie musisz jej na szczęście przekupywać, gdyż wybierając jedną z dwóch pozostałych opcji dialogowych (prawą środkową lub prawą dolną) dowiesz się, że Wilmod często spotykał się z Idunną.
Krok 5: Wydobycie informacji od Idunny
![]() | ![]() |
Skorzystaj ze schodów prowadzących na piętro i otwórz prawe drzwi #1 (M6, 3), dzięki czemu znajdziesz się w komnacie Idunny. Po zainicjowaniu rozmowy z tą postacią zwróć szczególną uwagę na moment, w którym będzie ona chciała zadać bohaterowi dwa pytania #2. Niezależnie od wybranej w tym momencie kwestii dialogowej Idunna użyje swoich "umiejętności" do wymuszenia na bohaterze wyjawienia imienia osoby, która ją wskazała.
![]() | ![]() |
To nie koniec problemów, bo Idunna będzie teraz chciała nakłonić bohatera do popełnienia samobójstwa. Z problemu możesz wybrnąć na dwa zasadnicze sposoby:
- jeżeli sam jesteś magiem lub jeżeli masz maga w drużynie, to będziesz mógł przełamać zaklęcie Idunny (lewa górna opcja dialogowa) #1
- jeżeli nie masz magów w drużynie, to będziesz musiał użyć sztyletu do zabicia Idunny (prawa górna lub prawa dolna opcja dialogowa) #2
![]() | ![]() |
Jeżeli Idunna przeżyła "przesłuchanie", to będziesz mógł ją wypytać o sanktuarium magów krwi #1, a następnie przekazać ją w ręce templariuszy lub zabić. Jeżeli Idunna nie przeżyła "przesłuchania" lub jeżeli zabiłeś ją zbyt wcześnie, to będziesz musiał rozejrzeć się po jej komnacie. Zbadaj w takiej sytuacji leżące na biurku dokumenty #2 (M6, 4), a również dowiesz się o istnieniu sanktuarium.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.