Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Wróg w naszych szeregach

Zleceniodawca: Macha [Górne Miasto - Dziedziniec Zakonu]

Krok 1: Przepytanie templariuszy o szczegóły zniknięcia Kerana

1 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Quest ten otrzymasz automatycznie po zaliczeniu zadania Plotka: Wróg w naszych szeregach, a więc po odbyciu rozmowy z Machą #1 (M3, 14) - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Quest ten otrzymasz automatycznie po zaliczeniu zadania Plotka: Wróg w naszych szeregach, a więc po odbyciu rozmowy z Machą #1 (M3, 14). Możesz już opuścić Górne Miasto i wybrać się do lokacji [Katownia]. Po dotarciu na miejsce zbadaj centralną część dziedzińca i rozpocznij rozmowę z rekrutem templariuszy Hughem (M33, 6) oraz innymi stojącymi przy nim postaciami #2. W trakcie rozmowy możesz wypytać rekrutów o szczegóły inicjacji oraz o innego zaginionego templariusza o imieniu Wilmod. Niezależnie od wybieranych opcji dialogowych Hugh skieruje Cię do kapitana Cullena, który udał się ponoć do obozu Wilmoda.

Krok 2: Odnalezienie Wilmoda i kapitana Cullena

2 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Opuść Katownię i wybierz z mapy świata podróż do lokacji [Obóz Wilmoda] (M42, 1) - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Opuść Katownię i wybierz z mapy świata podróż do lokacji [Obóz Wilmoda] (M42, 1). Skieruj się tu prosto, wybierając dowolną ścieżkę po dotarciu do rozwidlenia #1. Radziłbym zapisać sobie po drodze stan gry, bo już wkrótce stoczysz trudną bitwę. Docelowo musisz dotrzeć do niewielkiego obozowiska, w którym spotkasz kapitana Cullena oraz Wilmoda #2 (M42, 2). Wybór opcji dialogowej ponownie nie będzie miał większego znaczenia, a to dlatego, że Wilmod zamieni się po chwili w plugawca.

Krok 3: Zlikwidowanie potworów

3 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Tuż po rozpoczęciu bitwy proponowałbym przystąpić do atakowania Wilmoda #1, a to dlatego, że jest on w stanie wzmacniać inne plugawce przebywające na polu bitwy - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Tuż po rozpoczęciu bitwy proponowałbym przystąpić do atakowania Wilmoda #1, a to dlatego, że jest on w stanie wzmacniać inne plugawce przebywające na polu bitwy. Pomagaj sobie zdolnościami oraz zaklęciami, dzięki którym będziesz mógł spowalniać, paraliżować lub zamrażać potwory #2. Dbaj jednocześnie o stan zdrowia członków drużyny, a to dlatego, że bitwa ta trochę potrwa. Nie musisz się natomiast przejmować Cullenem, gdyż będzie on sobie dobrze radził bez Twojego wsparcia.

4 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do atakowania zwykłych plugawców przystąp dopiero w momencie gdy uda Ci się pokonać Wilmoda #1 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do atakowania "zwykłych" plugawców przystąp dopiero w momencie gdy uda Ci się pokonać Wilmoda #1. Będą one nieco szybciej ginęły, co oczywiście nie oznacza, że łatwo będzie je pokonywać. Musisz się niestety liczyć z tym, że na miejsce pokonanych plugawców pojawi się w dalszej fazie bitwy kilka nowych potworów #2.

5 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Na sam koniec do walk dołączy potężny demon gniewu #1 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Na sam koniec do walk dołączy potężny demon gniewu #1. Dobrze byłoby jeszcze przed rozpoczęciem bitwy wzmocnić odporność członków drużyny na żywioł ognia, gdyż najbardziej musisz obawiać się takiej właśnie odmiany obrażeń. Po wygranej bitwie wysłuchaj nowej rozmowy z Cullenem. Wypytaj go o Wilmoda oraz o poszukiwanego Kerana #2. Niezależnie od wybranych kwestii dialogowych kapitan templariuszy skieruje Cię do przybytku o nazwie Kwitnąca Róża. Przed opuszczeniem tej lokacji nie zapomnij zbadać ciał potworów oraz okolicznych obiektów, między innymi skrywającej cenne przedmioty skrzyni.

Krok 4: Wybranie się do Kwitnącej Róży

6 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Powróć na mapę świata i wybierz podróż nocą do lokacji [Górne Miasto] - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Powróć na mapę świata i wybierz podróż nocą do lokacji [Górne Miasto]. Tu udaj się do południowo-wschodniej części mapy i skorzystaj z zapewne dobrze Ci już znanego przejścia, prowadzącego do lokacji [Górne Miasto - Kwitnąca Róża] #1 (M4, 2). Wejdź do głównego pomieszczenia i porozmawiaj z Viveką #2 (M6, 2). Nie musisz jej na szczęście przekupywać, gdyż wybierając jedną z dwóch pozostałych opcji dialogowych (prawą środkową lub prawą dolną) dowiesz się, że Wilmod często spotykał się z Idunną.

Krok 5: Wydobycie informacji od Idunny

7 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Skorzystaj ze schodów prowadzących na piętro i otwórz prawe drzwi #1 (M6, 3), dzięki czemu znajdziesz się w komnacie Idunny - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Skorzystaj ze schodów prowadzących na piętro i otwórz prawe drzwi #1 (M6, 3), dzięki czemu znajdziesz się w komnacie Idunny. Po zainicjowaniu rozmowy z tą postacią zwróć szczególną uwagę na moment, w którym będzie ona chciała zadać bohaterowi dwa pytania #2. Niezależnie od wybranej w tym momencie kwestii dialogowej Idunna użyje swoich "umiejętności" do wymuszenia na bohaterze wyjawienia imienia osoby, która ją wskazała.

8 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
To nie koniec problemów, bo Idunna będzie teraz chciała nakłonić bohatera do popełnienia samobójstwa - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

To nie koniec problemów, bo Idunna będzie teraz chciała nakłonić bohatera do popełnienia samobójstwa. Z problemu możesz wybrnąć na dwa zasadnicze sposoby:

  • jeżeli sam jesteś magiem lub jeżeli masz maga w drużynie, to będziesz mógł przełamać zaklęcie Idunny (lewa górna opcja dialogowa) #1
  • jeżeli nie masz magów w drużynie, to będziesz musiał użyć sztyletu do zabicia Idunny (prawa górna lub prawa dolna opcja dialogowa) #2
9 - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli Idunna przeżyła przesłuchanie, to będziesz mógł ją wypytać o sanktuarium magów krwi #1, a następnie przekazać ją w ręce templariuszy lub zabić - Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli Idunna przeżyła "przesłuchanie", to będziesz mógł ją wypytać o sanktuarium magów krwi #1, a następnie przekazać ją w ręce templariuszy lub zabić. Jeżeli Idunna nie przeżyła "przesłuchania" lub jeżeli zabiłeś ją zbyt wcześnie, to będziesz musiał rozejrzeć się po jej komnacie. Zbadaj w takiej sytuacji leżące na biurku dokumenty #2 (M6, 4), a również dowiesz się o istnieniu sanktuarium.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl