Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 4, Wariant A: Odmowa udzielenia apostatom pomocy w ucieczce
![]() | ![]() |
Jeżeli nie zamierzasz pomagać apostatom w ucieczce, a jedynie odeskortować ich do wyjścia z jaskiń celem przekazania ich w ręce templariuszy, to na sam koniec rozmowy z Grace powinieneś wybrać prawą górną opcję dialogową #1 (zaowocuje to m.in. poprawieniem relacji z Aveliną). Co ciekawe, Grace zagrozi wydaniem templariuszom magów wchodzących w skład Twojej drużyny, ale nie musisz się obawiać związanych z tym dodatkowych komplikacji. Nie opuszczaj od razu tej lokacji. Warto zbadać całe jaskinie, jak również ciało poległego Decimusa #2, przy którym odnajdziesz kilka cennych przedmiotów.
![]() | ![]() |
W drodze powrotnej na powierzchnię zostaniesz zaczepiony przed dwie grupy zwłok. Do pierwszej potyczki dojdzie w miejscu, w którym spotkałeś wcześniej uciekającego apostatę #1, a do drugiej niedaleko wyjścia #2. Po rozprawieniu się z potworami wyjdź z jaskiń (M38, 1), powracając do lokacji [Droga do Okaleczonego Wybrzeża] (M37, 2).
![]() | ![]() |
Po wydostaniu się na powierzchnię gra automatycznie wyświetli scenkę z rozmowy Thraska z Karrasem #1. Na sam koniec tej rozmowy musisz podjąć ważną decyzję #2:
- przekazanie apostatów w ręce Karrasa (prawa górna opcja dialogowa): zostaną oni aresztowani i odeskortowani do Kręgu
- zaatakowanie Karrasa w obronie apostatów (prawa dolna opcja dialogowa): doprowadzi to do wszczęcia bitwy z Karrasem oraz podległymi mu templariuszami
![]() | ![]() |
Jeżeli wybrałeś wariant zakładający zaatakowanie templariuszy, to wiedz, że pokonanie Karrasa #1 i jego ludzi nie będzie łatwe. Proponuję w pierwszej kolejności zająć się wyeliminowaniem właśnie przywódcy templariuszy, aczkolwiek jeżeli przebywający na polu bitwy łowca niewolników będzie Ci się naprzykrzał #2, to możesz poświęcić chwilę na jego likwidację.
![]() | ![]() |
Dopiero po tym jak uda Ci się zlikwidować Karrasa zajmij się atakowaniem templariuszy oraz templariuszy łuczników #1, okupujących obie ścieżki prowadzące do jaskiń. Po zakończonej bitwie automatycznie załączy się scenka z rozmowy z Grace i Thraskiem #2. Niezależnie od wybranej kwestii dialogowej otrzymasz podziękowania od Grace wraz z upominkiem w postaci Rękawic ochronnych alchemika. Nie zapomnij też zbadać ciała Karrasa, gdyż używał on świetnego miecza, tarczy oraz kolczugi.
Krok 4, Wariant B: Złożenie obietnicy wydostania apostatów podstępem
![]() | ![]() |
Jeżeli zamierzasz użyć podstępu do zagwarantowania apostatom wydostania się z sideł templariuszy, to na sam koniec rozmowy z Grace powinieneś wybrać prawą środkową opcję dialogową #1 (zaowocuje to m.in. poprawieniem relacji z Aveliną i Varrikiem). Nie opuszczaj od razu tej lokacji. Warto zbadać całe jaskinie, jak również ciało poległego Decimusa #2, przy którym odnajdziesz kilka cennych przedmiotów.
![]() | ![]() |
W drodze powrotnej na powierzchnię zostaniesz zaczepiony przed dwie grupy zwłok. Do pierwszej potyczki dojdzie w miejscu, w którym spotkałeś wcześniej uciekającego apostatę #1, a do drugiej niedaleko wyjścia #2. Po rozprawieniu się z potworami wyjdź z jaskiń (M38, 1), powracając do lokacji [Droga do Okaleczonego Wybrzeża] (M37, 2).
![]() | ![]() |
Po wydostaniu się na powierzchnię gra automatycznie wyświetli scenkę z rozmowy Thraska z Karrasem #1. Możesz się tu zachować na cztery sposoby:
- poprosić Varrika o wkroczenie do akcji (lewa górna opcja dialogowa) #2: wspólnie możecie nakłamać Karrasowi (trzy różne kłamstwa do wyboru), doprowadzając do opuszczenia przez templariuszy tej lokacji i tym samym utrzymania wszystkich zainteresowanych postaci przy życiu; +5 punktów do przyjaźni z Varrikiem
- samemu spróbować kłamstwa (prawa górna opcja dialogowa): Karras niestety nie uwierzy i w konsekwencji dojdzie do bitwy z nim oraz jego ludźmi
- opowiedzieć się po stronie Thraska (prawa górna opcja dialogowa): doprowadzi to do walki z Karrasem i jego ludźmi
- opowiedzieć się po stronie magów (prawa dolna opcja dialogowa): doprowadzi to do walki z Karrasem i jego ludźmi
![]() | ![]() |
Jeżeli wybrałeś wariant zakładający zaatakowanie templariuszy, to wiedz, że pokonanie Karrasa #1 i jego ludzi nie będzie łatwe. Proponuję w pierwszej kolejności zająć się wyeliminowaniem właśnie przywódcy templariuszy, aczkolwiek jeżeli przebywający na polu bitwy łowca niewolników będzie Ci się naprzykrzał #2, to możesz poświęcić chwilę na jego likwidację.
![]() | ![]() |
Dopiero po tym jak uda Ci się zlikwidować Karrasa zajmij się atakowaniem templariuszy oraz templariuszy łuczników #1, okupujących obie ścieżki prowadzące do jaskiń. Po zakończonej bitwie lub po udanej próbie okłamania Karrasa automatycznie załączy się scenka z rozmowy z Grace i Thraskiem #2. Niezależnie od wybranej kwestii dialogowej otrzymasz podziękowania od Grace wraz z upominkiem w postaci Rękawic ochronnych alchemika. Jeżeli walczyłeś z Karrasem, to nie zapomnij zbadać jego ciała, gdyż używał on świetnego miecza, tarczy oraz kolczugi.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.