Tego już za wiele (7) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
Gdy tylko zlikwidujesz magów wchodzących w skład centralnej grupy wyślij swoich ludzi do zaatakowania przeciwników okupujących odpowiednio lewy #1 i prawy balkonik #2. Dbaj jednocześnie przez cały czas o stan zdrowia swoich sojuszników, nie pozwalając im na przedwczesną śmierć.
![]() | ![]() |
Musisz niestety uwzględnić to, że w staczanych tu walkach będą brały udział także potwory. O ile jednak cienie nie stanowią dużego problemu, o tyle należy sprawnie rozprawiać z plugawcami #1 oraz z demonami gniewu #2. Uważaj na słabszych członków swojej drużyny i prowadź walki do momentu gdy uda Ci się zlikwidować wszystkich wrogów.
![]() | ![]() |
Jeżeli wcześniej ktoś z Twojej drużyny odmówił podążania za głównym bohaterem, to spotkasz tu taką osobę i konieczne może okazać się pokonanie jej w bezpośredniej walce. Będzie to najprawdopodobniej Anders #1, ale jeżeli już wcześniej go zlikwidowałeś (w trakcie scenki z rozmowy), to może zostać zastąpiony przez kogoś innego. Od razu po rozpoczęciu bitwy zaatakuj byłego członka drużyny #2, aczkolwiek będziesz się też musiał rozprawić z dwoma magami okupującymi boczne balkoniki. Jeżeli nikogo z drużyny do siebie nie zraziłeś, to pozostanie Ci "jedynie" wyeliminowanie wspomnianych wyżej magów.
![]() | ![]() |
Przed Tobą nowy filmik, tym razem obrazujący przybycie Meredith #1. Gra pozwoli Ci porozmawiać z pojmanymi apostatami, a także zapytać o zdanie kapitana Cullena. Na koniec spotkania będziesz musiał podjąć decyzję w sprawie magów. Oto możliwe wybory #2:
- poproszenie Meredith o utrzymanie przy życiu pojmanych magów (prawa górna opcja dialogowa)
- oddanie decyzji w sprawie magów w ręce Meredith (prawa środkowa opcja dialogowa): magowie zostaną straceni
- wydanie rozkazu egzekucji po myśli Meredith (prawa dolna opcja dialogowa): magowie zostaną straceni
![]() | ![]() |
Możesz się teraz zachować na dwa sposoby. Jeżeli chcesz skupić się jedynie na jak najszybszym dotarciu do Orsina, to wybierz wschodnie drzwi #1. W przeciwnym wypadku skieruj się z drużyną do zachodnich drzwi #2, czyli w stronę skrzydła budynku, gdzie we wcześniejszej fazie gry swoje siedziby mieli Orsino i Meredith. Koniecznie zapisz stan gry przed otwarciem drzwi, bo czekają Cię tam trudne walki.
![]() | ![]() |
Najbliżej drzwi rozstawione są wrogie plugawce. Dobrze byłoby wycofać się nieco i zaczekać aż potwory te same się tu zjawią #1. Dopiero po zlikwidowaniu wszystkich plugawców ponownie wkrocz do zachodniego korytarza. Warto korzystać w tym miejscu z usług łotrzyka, albowiem okolica usiana jest pułapkami #2.
![]() | ![]() |
Zignoruj początkowo przebywające tu szkielety łuczników i skup się na zaatakowaniu widocznej w oddali tajemnej zmory, "zachęcając ją" do przemieszczania się w miejsce gdzie będzie łatwym celem #1. Szkieletami zajmij się na sam koniec #2. Na szczęście nie powinny one stanowić żadnego problemu.
![]() | ![]() |
Dobrze byłoby teraz poświęcić chwilę na zbadanie całej tej okolicy. W gabinecie Orsina odnajdziesz kufer #1 skrywający między innymi amulet Łapacz Snów i pierścień Znak Upadłych, a w kufrze w gabinecie Meredith #2 ukryto między innymi Ceremonialny pas templariusza. Na koniec wybierz się do drugiego północnego pomieszczenia, odnajdując w nim dwa dodatkowe kufry.
![]() | ![]() |
Przy próbie zbadania sali wysuniętej najbardziej na zachód zauważysz, że jest ona pilnowana przez aż dwa demony pychy #1 (M87, 8). Potworów tych można się na szczęście pozbyć podstępem. Wycofaj mianowicie drużynę do poprzedniego korytarza, do którego bestie z racji swych rozmiarów nie będą mogły wkroczyć. Teraz wystarczy sprytnie atakować je z dystansu #2, uważając jedynie na wytwarzane przez nie niebieskie słupy światła.
![]() | ![]() |
Oprócz demonów pychy do zlikwidowania będzie również grupa cieni, ale one nie będą stanowiły problemu. Co ciekawe, demony nie pozostawią po sobie żadnych cennych przedmiotów. Zamiast tego rozejrzyj się za stertą kości #1, przy której odnajdziesz między innymi świetną Tarczę Nieugiętego. Możesz już powrócić do głównej lokacji i wybrać się do wschodniej części sal templariuszy. Po dotarciu na miejsce zmuszony zostaniesz do zlikwidowania nowej grupy magów, na czele której będzie stał zaklinacz #2. To właśnie on powinien zginać jako pierwszy.
![]() | ![]() |
Zlikwidowanie pierwszej grupy magów nie załatwi sprawy, a to dlatego, że już wkrótce zjawią się tu nowi przeciwnicy. Uważaj w szczególności na magów krwi oraz na demony gniewu #1, na drugi plan spychając cienie. Warto także wykorzystać umiejętności łotrzyka do szybkiego rozbrojenia znajdujących się w okolicy pułapek #2, dzięki czemu w ferworze walki nikt na żadną z nich nie wpadnie.
![]() | ![]() |
Możesz już skierować się na północ. W okolicy znajdują się dwa pomieszczenia i ich eksploracja nie jest obowiązkowa. W północnym pomieszczeniu natrafiłbyś na pułapki oraz na demona gniewu #1. Do środka najlepiej jest wejść łotrzykiem, gdyż po pojawieniu się demona konieczne będzie szybkie rozbrojenie zamka #2. Powróć na główny korytarz i tam rozpraw się z demonem, uzyskując wsparcie ze strony reszty drużyny.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 3
- Tego już za wiele (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (4) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (5) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (6) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (7) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (8) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (9) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.