Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Krok 4: Spotkanie z innymi qunari
![]() | ![]() |
Tuż po wyjściu na powierzchnię (M41, 1) gra automatycznie załączy scenkę ze spotkania z grupą qunari, na czele których będzie stał Arvaarad #1. Początkowo zostaniesz wypytany o odnalezionych zabitych członków karataamu #2, a następnie będziesz mógł sam zadać kilka pytań. Będziesz także musiał podjąć decyzję odnośnie dalszych losów maga Ketojana, którego bezpiecznie przeprowadziłeś przez Mrokowisko. Oto dwa zasadnicze warianty rozwiązania sytuacji:
- Przekazanie maga qunari w ręce Arvaarada. Opis tego wariantu odnajdziesz w sekcji Krok 5, Wariant A.
- Stanięcie w obronie maga qunari. Opis tego wariantu odnajdziesz w sekcji Krok 5, Wariant B.
Krok 5, Wariant A: Przekazanie maga qunari w ręce Arvaarada
![]() | ![]() |
Jeżeli nie chcesz stwarzać żadnych problemów i przekazać Ketojana w ręce Arvaarada, to na sam koniec rozmowy musisz wybrać prawą górną opcję dialogową #1. Arvaarad dokona po chwili na nim egzekucji #2, ale nie załagodzi to problemu, gdyż dowiesz się, że Twoja drużyna również będzie musiała zostać zlikwidowana. Przygotuj się w rezultacie do stoczenia dość trudnej bitwy.
![]() | ![]() |
W trakcie tej bitwy będziesz walczył nie tylko z Arvaaradem (lider grupy qunari) #1, ale również z przeciwnikami o nazwach karashok, karasaad i ashaad. Proponuję w pierwszej kolejności przystąpić do eksterminacji łuczników #2, a to dlatego, że będą oni zdecydowanie najsłabsi i nawet pomimo wsparcia ze strony lidera grupy nie zdziałają zbyt wiele.
![]() | ![]() |
Dopiero po zlikwidowaniu łuczników radzę skupić się na atakowaniu Arvaarada #1. Jak zapewne zauważyłeś, jest on w stanie zagrzewać do walki swoich podwładnych i podnosić ich skuteczność bojową, tak więc bardzo istotne jest to żeby możliwie jak najszybciej zginął. Musisz się niestety liczyć z tym, że prędzej czy później w okolicy pojawi się nowa grupa qunari #2. Jeżeli Arvaarad już nie żyje, to będziesz miał ułatwioną sprawę. W przeciwnym wypadku może być nieco trudniej, ale mimo wszystko nie warto rezygnować z atakowania lidera qunari, bo mógłby się on w międzyczasie zregenerować. Opis dalszych działań odnajdziesz w sekcji Krok 6.
Krok 5, Wariant B: Stanięcie w obronie maga qunari
![]() | ![]() |
Do wyboru tego wariantu może dojść na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszym z nich jest stanowcze wyrażenie chęci uwolnienia Ketojana. W tym celu pod koniec rozmowy z Arvaaradem musiałbyś wybrać prawą dolną opcję dialogową #1. Alternatywna metoda pojawi się podczas gry postacią maga lub w momencie zdradzenia Arvaaradowi, że ktoś z Twojej drużyny jest reprezentantem tej klasy #2. W takiej sytuacji zostałbyś również zaatakowany przez qunari. Przygotuj się do stoczenia dość trudnej bitwy.
![]() | ![]() |
W trakcie tej bitwy będziesz walczył nie tylko z Arvaaradem (lider grupy qunari) #1, ale również z przeciwnikami o nazwach karashok, karasaad i ashaad. Proponuję w pierwszej kolejności przystąpić do eksterminacji łuczników #2, a to dlatego, że będą oni zdecydowanie najsłabsi i nawet pomimo wsparcia ze strony lidera grupy nie zdziałają zbyt wiele.
![]() | ![]() |
Dopiero po zlikwidowaniu łuczników radzę skupić się na atakowaniu Arvaarada #1. Jak zapewne zauważyłeś, jest on w stanie zagrzewać do walki swoich podwładnych i podnosić ich skuteczność bojową, tak więc bardzo istotne jest to żeby możliwie jak najszybciej zginął. Musisz się niestety liczyć z tym, że prędzej czy później w okolicy pojawi się nowa grupa qunari #2. Jeżeli Arvaarad już nie żyje, to będziesz miał ułatwioną sprawę. W przeciwnym wypadku może być nieco trudniej, ale mimo wszystko nie warto rezygnować z atakowania lidera qunari, bo mógłby się on w międzyczasie zregenerować.
![]() | ![]() |
Po zakończonej bitwie gra automatycznie wyświetli scenkę z nowej rozmowy z Ketojanem, którego przyprowadziłeś w to miejsce #1. W trakcie rozmowy mag qunari wyrazi chęć doprowadzenia do swojej śmierci. Niezależnie od tego czy dasz mu wolną rękę czy się temu stanowczo sprzeciwisz #2 rezultat końcowy będzie taki sam. Warto natomiast zaznaczyć, że od Ketojana otrzymasz bardzo cenny podarek w postaci Talizmanu saarebas. Opis dalszych działań odnajdziesz w sekcji Krok 6.
Krok 6: Powrót do Siostry Petrycji
![]() | ![]() |
Rozejrzyj się po okolicy i następnie powróć (M41, 2) nocą do lokacji [Dolne Miasto - Kryjówka Petrycji] #1 (M14, 9) Po znalezieniu się w środku załączy się nowa scenka z rozmowy. Niezależnie od tego w jak dużym stopniu okażesz swoją złość z racji wysłania na pewną śmierć #2 otrzymasz nagrodę w wysokości 7 suwerenów, a quest ten dobiegnie końca. Jeżeli chcesz, możesz ponadto odwiedzić Arishoka w obozie qunari i opowiedzieć mu o wydarzeniach, w których wziąłeś udział.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.