Tego już za wiele (4) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
![]() | ![]() |
We wschodnim pomieszczeniu natrafisz z kolei na templariuszy oraz magów opętanych przez demona pożądania #1. Postaraj się jak najszybciej zlikwidować właśnie demona i dopiero wtedy przystąpić do eliminacji pozostałych jednostek wroga #2. Jako pierwsi powinni ginąć magowie, zwłaszcza że w skład ich grupy wchodzi kilku magów krwi.
![]() | ![]() |
Musisz się niestety liczyć z tym, że w toku walk mogą tu przybiec wrogowie z niezbadanej jeszcze dużej południowej sali #1. W miarę możliwości nie pozwalaj na to żeby templariusze okrążali członków Twojej drużyny. Uważaj na łowców oraz na porucznika #2, który powinien zginąć w końcowej części walk.
![]() | ![]() |
Po wygranej bitwie udaj się do wspomnianej wcześniej południowej sali. Zajmij się tu ewentualnymi niedobitkami #1, a następnie wybierz się na zachód, dzięki czemu dotrzesz do głównej części tej lokacji (M87, 7). Jeżeli wcześniej ktoś z Twojej drużyny odmówił podążania za głównym bohaterem, to spotkasz tu taką osobę i konieczne może okazać się pokonanie jej w bezpośredniej walce. W przeciwnym wypadku od razu awansujesz do kolejnej bitwy. Rozstaw swoich ludzi przy schodach #2, ale nie pozwól im wyruszyć w stronę widocznych w oddali nadbiegających templariuszy.
![]() | ![]() |
Walki z templariuszami najlepiej byłoby staczać w okolicach przejścia, z którego niedawno korzystałeś #1. Nie radzę natomiast przesuwać się na południe, gdyż mogłoby to doprowadzić do przedwczesnego pojawienia się nowych potworów. W trakcie walk ponownie rozglądaj się za templariuszami łowcami, a końcówce bitwy pozbądź się porucznika templariuszy #2.
![]() | ![]() |
Jeżeli chcesz, możesz od razu wybrać się na południe (M87, 1) i opuścić tę lokację #1. Ja polecam jednak zbadać zachodnią część sali templariuszy, czyli okolicę, w której poprzednio znajdowały się siedziby Meredith i Orsina. Koniecznie zapisz stan gry przed otwarciem drzwi prowadzących do zachodniego korytarza #2, bo czekają Cię tam trudne walki.
![]() | ![]() |
Najbliżej drzwi rozstawione są wrogie plugawce. Dobrze byłoby wycofać się nieco i zaczekać aż potwory te same się tu zjawią #1. Dopiero po zlikwidowaniu wszystkich plugawców ponownie wkrocz do zachodniego korytarza. Warto korzystać w tym miejscu z usług łotrzyka, albowiem okolica usiana jest pułapkami #2.
![]() | ![]() |
Zignoruj początkowo przebywające tu szkielety łuczników i skup się na zaatakowaniu widocznej w oddali tajemnej zmory, "zachęcając ją" do przemieszczania się w miejsce gdzie będzie łatwym celem #1. Szkieletami zajmij się na sam koniec #2. Na szczęście nie powinny one stanowić żadnego problemu.
![]() | ![]() |
Dobrze byłoby teraz poświęcić chwilę na zbadanie całej tej okolicy. W gabinecie Orsina odnajdziesz kufer #1 skrywający między innymi amulet Łapacz Snów i pierścień Znak Upadłych, a w kufrze w gabinecie Meredith #2 ukryto między innymi Ceremonialny pas templariusza. Na koniec wybierz się do drugiego północnego pomieszczenia, odnajdując w nim dwa dodatkowe kufry.
![]() | ![]() |
Przy próbie zbadania sali wysuniętej najbardziej na zachód zauważysz, że jest ona pilnowana przez aż dwa demony pychy #1 (M87, 8). Potworów tych można się na szczęście pozbyć podstępem. Wycofaj mianowicie drużynę do poprzedniego korytarza, do którego bestie z racji swych rozmiarów nie będą mogły wkroczyć. Teraz wystarczy sprytnie atakować je z dystansu #2, uważając jedynie na wytwarzane przez nie niebieskie słupy światła.
![]() | ![]() |
Oprócz demonów pychy do zlikwidowania będzie również grupa cieni, ale one nie będą stanowiły problemu. Co ciekawe, demony nie pozostawią po sobie żadnych cennych przedmiotów. Zamiast tego rozejrzyj się za stertą kości #1, przy której odnajdziesz między innymi świetną Tarczę Nieugiętego. Możesz już powrócić do głównej lokacji i wybrać południowe przejście (M87, 1), prowadzące do lokacji [Katownia] #2. Nie zapomnij zapisać sobie w tym miejscu stanu gry!
![]() | ![]() |
Po dotarciu na miejsce (M33, 16) gra wyświetli nową scenkę, z której dowiesz się, że Komtur Meredith zleciła wykonanie miecza z odnalezionego na Głębokich Ścieżkach posążka z lyrium #1. Jak można się łatwo domyślić, to właśnie ten artefakt odpowiedzialny jest za jej niejasny stan umysłu. Do takiego samego wniosku dojdą zresztą inni templariusze. Nie staną oni po stronie Meredith, przez co zmuszony zostaniesz do stoczenia pojedynku "tylko" z nią #2.
![]() | ![]() |
Od razu po rozpoczęciu bitwy nakaż swoim ludziom żeby przystąpili do atakowania Meredith #1. Podobnie jak w przypadku pojedynku z Orsinem, w walkach będą Ci pomagały osoby postronne, nad którymi nie będziesz sprawował żadnej kontroli. Dbaj o stan zdrowia osób atakujących Meredith, gdyż jej ataki będą odbierały Ci duże ilości punktów zdrowia. Uważaj też na inne jej ruchy, między innymi na sprint powalający wszystkie postacie napotkane na swojej drodze #2.
![]() | ![]() |
Po tym jak pozbawisz Meredith około 1/4 paska zdrowia obejrzysz krótką cut-scenkę #1. Komtur odskoczy na oddaloną platformę, gdzie nie będzie mogła być atakowana. Nie oznacza to w żadnym stopniu końca kłopotów, gdyż Meredith naśle na Ciebie przywróconego do życia strażnika bramy #2.
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 3
- Tego już za wiele (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (4) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (5) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (6) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (7) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (8) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Tego już za wiele (9) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Na wolności (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (1) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Najlepsza na zimno (2) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 3
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.