Dragon Age 2: Lament Lothering; Amulet Popiołów
Aktualizacja:
Lament Lothering
Zleceniodawca: Automatycznie po zainstalowaniu gry
W celu otrzymania tego zadania musisz dysponować specjalną wersją Signature Edition gry Dragon Age II. Quest ten odblokowany zostanie automatycznie po zainstalowaniu i uruchomieniu gry, przy czym do właściwych działań będziesz mógł przystąpić dopiero po awansowaniu do I aktu kampanii, czyli po ukończeniu głównych questów Prolog i Zniszczenie Lothering. Jeżeli masz zamiar zaliczyć ten quest w trakcie I aktu, to wybierz się do lokacji [Dolne Miasto - Dom Gamlena]. Zbadaj tu południowe pomieszczenie (M14, 17), a odnajdziesz kufer oznaczony jako Specjalne przesyłki. Jeżeli masz zamiar zaliczyć ten quest w trakcie II lub III aktu, to wybierz się do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]. W tym przypadku zbadaj północne pomieszczenie posiadłości (M14, 18), również odnajdując kufer oznaczony jako Specjalne przesyłki. Zabierz z kufra księgę Lament Lothering, co doprowadzi do zakończenia tego zadania.
Amulet Popiołów
Zleceniodawca: Automatycznie po zainstalowaniu gry
W celu otrzymania tego zadania musisz dysponować specjalną wersją Signature Edition gry Dragon Age II. Quest ten odblokowany zostanie automatycznie po zainstalowaniu i uruchomieniu gry, przy czym do właściwych działań będziesz mógł przystąpić dopiero po awansowaniu do I aktu kampanii, czyli po ukończeniu głównych questów Prolog i Zniszczenie Lothering. Jeżeli masz zamiar zaliczyć ten quest w trakcie I aktu, to wybierz się do lokacji [Dolne Miasto - Dom Gamlena]. Zbadaj tu południowe pomieszczenie (M14, 17), a odnajdziesz kufer oznaczony jako Specjalne przesyłki. Jeżeli masz zamiar zaliczyć ten quest w trakcie II lub III aktu, to wybierz się do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]. W tym przypadku zbadaj północne pomieszczenie posiadłości (M14, 18), również odnajdując kufer oznaczony jako Specjalne przesyłki. Zabierz z kufra Amulet Popiołów, co doprowadzi do zakończenia tego zadania.
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age 2: Poradnik, opis przejścia, questy
- Dragon Age 2: Zawartość specjalna
- Dragon Age 2: Kostur Parthalana; Brzytwa Haydera
- Dragon Age 2: Buty Lodowych Pustkowi; Pancerz Krwawego Smoka
- Dragon Age 2: Pancerz sir Izaaka; Aura pewności
- Dragon Age 2: Moc Evry; Zdobyczny Pas Evry
- Dragon Age 2: Herb Rodu Ivo; Błękitny Promień Dury
- Dragon Age 2: Odległe urwiska Kirkwall; Żelaza
- Dragon Age 2: Lament Lothering; Amulet Popiołów
- Dragon Age 2: O Rzeczach Ocalonych; Zrozumienie
- Dragon Age 2: Ostrze Pustki i Lew Orlais; Czarne Emporium
- Dragon Age 2: Książę na wygnaniu
- Dragon Age 2: Obowiązek
- Dragon Age 2: Uwaga- Zły pies
- Dragon Age 2: Zawartość specjalna
- Dragon Age 2: Poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
witam potrzebuje pomocy za znalezieniem "smoczego kla" do "zadania zielarza" czy to ma związek z zablokowanym wejsciem do jaskini na "rozdartym grzbiecie" przez blekitna "aure" z gory dzieki za pomoc
Zainstalowałam sobie nie dawno DLC "Książę Wygnaniu" do Dragon Age 2. Gdy tylko odzyskałam władzę na postaciami udałam się w kierunku zakonu. Jednak nie spotkałam przed tablicą ani Sebastiana,a ani Wielkiej Matki. Może mi ktoś powiedzieć kiedy się pojawi Sebastian przed zakonem?
mam pytanie czy wie ktoś może gdzie znaleźć Zbroję Upadłych, skompletowałem już Hełm, Buty i Rękawice Upadłych i brakuje mi tylko zbroi. Jeśli ktoś wie to proszę o podpowiedż
Raramuri --> https://www.gry-online.pl/poradniki/dragon-age-ii/&PART=730
Przy okazji polecam Atlas świata, w którym dokładnie opisane zostały okoliczności dołączania do drużyny kolejnych osób. :)
Ej dobra zaczynam od nowa gre i potrzebna mi jest informacja gdzie znalezc Isabelę tak poprostu ale podaj m podajcie miejsce normalnie czyli napisaniem gdzie podczas jakiego questa itp.
Flyby --> bo w DA2 istotne wybory można policzyć na palcach jednej ręki. Zwykle w każdym queście wybór i tak albo prowadzi do tej samej sytuacji albo jest bez znaczenia.
..na razie pograłem wszystkimi postaciami, Stranger i powiem szczerze że więcej "kłopotów" miałem (jaką decyzję podjąć) przy "starym" DA ;) ..Już nie mówiąc o "zagadkach" questowych, w DA II w ogóle nieobecnych ;) ..Przyznaję że mechaniczne zagadki typu jaką dźwignię nacisnąć lub na jaką płytkę wskoczyć, raczej mnie irytowały ale poradnik wtedy się przydawał ;)..Na "decyzyjne" problemy raczej mi szkoda poradnika używać bo po co wtedy do gry miałbym wracać? ..Niewiele tam już zostało elementów stanowiących dla gracza cRPG (w moim wydaniu) "wezwanie do boju" ..Doszło do tego że zaczynam się zastanawiać czy nie pograć w "Simsy Średniowiecze" ..ech, "dołuję"
Flyby --> Mimo wszystko polecam, bo ciekawych wyborów jest więcej niż w jedynce. Zawsze warto przekonać się do czego prowadzą alternatywne warianty. :)
..pierwsza (tego typu) gra do której nie potrzebowałem poradnika ;) ..niemniej podziwiam ogrom pracy Stranger ..widać że to nie jest klasyczny cRPG
Daveus --> Hm, to dziwne. Podczas przechodzenia gry po raz pierwszy miałem wybraną taką samą historię początkową i wszystkie te questy normalnie się uaktywniły. Co do questu Niewyraźne szczegóły, u mnie też pojawił się ten bug. Quest w każdym razie dobiega końca w momencie porozmawiania ze Sketchem i później nic innego nie można już zrobić.
Stranger --> 'Bohater Fereldenu", i mam jeszcze problem z zadaniem "niewyraźne szczeguły", ale to raczej bug, bo nie chce się przenieść do zakładki z ukończonymi zadaniami.
Czy możliwy jest romans głównej postaci z Aveliną, grając męską lub kobiecą postacią tak żeby się wprowadziła do posiadłości bohatera?
Daveus --> Jaką "historię początkową" wybrałeś przy tworzeniu postaci? A może grasz na sejwach z jedynki?
Mam problem z questami: "Spiskowcy", "Terror na wybrzeżu" oraz "Mroczne objawienie", nie mogę ich aktywować. Proszę o jakieś porady.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
