Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Krok 4: Odbycie rozmowy z demonem Torporem

1 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jak już wcześniej wspomniałem, musisz skorzystać z dowolnego przejścia prowadzącego do centralnego pomieszczenia #1 i możesz tego dokonać po rozwiązaniu zagadek lub (jeżeli nie chcesz wysilać szarych komórek) od razu po przybyciu do Pustki - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jak już wcześniej wspomniałem, musisz skorzystać z dowolnego przejścia prowadzącego do centralnego pomieszczenia #1 i możesz tego dokonać po rozwiązaniu zagadek lub (jeżeli nie chcesz wysilać szarych komórek) od razu po przybyciu do Pustki. Spotkasz tu demona Torpora #2 (M50, 5), który będzie miał dla Ciebie propozycję.

2 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie spotkania z demonem możesz się zachować na dwa zasadnicze sposoby - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie spotkania z demonem możesz się zachować na dwa zasadnicze sposoby. Pierwszy wariant zakłada odrzucenie jego propozycji i możesz tego dokonać od razu na samym początku rozmowy #1 lub po wysłuchaniu jego oferty #2 dotyczącej przejęcia duszy Feynriela i zostawienia Kirkwall w spokoju. Jeżeli towarzyszy Ci Anders, to odrzucenie propozycji demona przyczyni się do zyskania 10 punktów przyjaźni w relacjach z tą postacią.

3 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Odmówienie Torporowi doprowadzi oczywiście do wszczęcia bitwy z demonem #1 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Odmówienie Torporowi doprowadzi oczywiście do wszczęcia bitwy z demonem #1. Proponuję w pierwszej kolejności zająć się właśnie atakowaniem Torpora, gdyż to on stanowi najpoważniejsze zagrożenie dla Twojej drużyny. Dopiero po zlikwidowaniu demona zaatakuj cienie, które pojawią się w tym pomieszczeniu #2. Będą one na szczęście miały bardzo krótkie paski zdrowia.

4 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Drugi wariant zakłada przystanie na propozycję demona po wysłuchaniu jego oferty #1 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Drugi wariant zakłada przystanie na propozycję demona po wysłuchaniu jego oferty #1. Warto dodać, że nie jest to ostateczna decyzja, gdyż w końcówce tego questu będziesz jeszcze mógł zmienić zdanie. Jeżeli towarzyszy Ci Anders, to nawiązanie współpracy z demonem zaowocuje zaatakowaniem drużyny przez Szarego Strażnika #2 i zyskaniem 15 punktów rywalizacji w relacjach z Andersem. Nie musisz się na szczęście obawiać tego, że Anders zginie, albowiem opuści on jedynie Pustkę. Jeżeli Andersa nie ma w drużynie, to nikt z sojuszników nie zaatakuje Cię w momencie przystania na propozycję demona. Demona w zamian za udzielenie mu pomocy w przejęciu duszy możesz poprosić o:

  • moc (cztery punkty atrybutów do rozdysponowania)
  • wiedzę (jeden punkt zdolności do rozdysponowania)
  • magię (unikalna odmiana runy zwiększającej odporność na magię)

Nagrody nie otrzymasz oczywiście już teraz, a dopiero na samym końcu questu i tylko jeżeli nie zdradzisz wcześniej zaufania Torpora.

Krok 5: Zabicie demonów pożądania i pychy

5 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Niezależnie od tego czy zabiłeś Torpora czy nawiązałeś z nim współpracę Twoim kolejnym celem będzie zlikwidowanie dwóch innych demonów dążących do przejęcia kontroli nad Feynrielem - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy zabiłeś Torpora czy nawiązałeś z nim współpracę Twoim kolejnym celem będzie zlikwidowanie dwóch innych demonów dążących do przejęcia kontroli nad Feynrielem. Możesz się wybrać do ich siedzib w dowolnej kolejności. Demon pożądania przebywa we wschodnim pomieszczeniu i prowadzą tam drzwi oznaczone jako Pragnienia Feynriela #1 (M50, 6). Po znalezieniu się w środku załączy się cut-scenka, w trakcie której będziesz odgrywał rolę Arianni #2, czyli matki Feynriela.

6 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie tej scenki możesz zachować się na trzy zasadnicze sposoby - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie tej scenki możesz zachować się na trzy zasadnicze sposoby:

  1. próbować wytłumaczyć Feynrielowi, że jego ojciec to demon (prawe górne opcje dialogowe)
  2. idealnie odgrywać rolę matki Feynriela (prawe środkowe opcje dialogowe)
  3. za wszelką cenę dążyć do przekonania Feynriela o tym, że uczestniczy w wizji (prawe dolne opcje dialogowe)
  4. próbować wytłumaczyć Feynrielowi, że Opiekunka Marethari to demon (prawe górne opcje dialogowe)
  5. idealnie odgrywać rolę Pierwszego Zaklinacza (prawe środkowe opcje dialogowe)
  6. za wszelką cenę dążyć do przekonania Feynriela o tym, że ma do czynienia z demonem (prawe dolne opcje dialogowe)

Wybór dialogów pozornie nie ma znaczenia, ale w celu ograniczenia stresu, na który chłopak jest narażony, najlepiej jest decydować się na górne opcje dialogowe. Niezależnie od wybieranych pozycji Feynriel prędzej czy później zorientuje się, że jest oszukiwany i ucieknie #1. Ciebie czeka natomiast spotkanie z demonem pożądania #2.

7 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie rozmowy #1 demon pożądania przeciągnie na swoją stronę jednego z członków Twojej drużyny i niestety niezależnie od wybieranych opcji dialogowych nie będziesz mógł temu zapobiec - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie rozmowy #1 demon pożądania przeciągnie na swoją stronę jednego z członków Twojej drużyny i niestety niezależnie od wybieranych opcji dialogowych nie będziesz mógł temu zapobiec. Po rozpoczęciu bitwy zacznij od zaatakowania opętanego sojusznika #2. Jeżeli walka ta wydaje Ci się trudna, to załaduj poprzedni stan gry i wiedząc kto zostanie opętany pozbaw taką osobę elementów wyposażenia.

8 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Walcz tak długo aż Twój sojusznik straci cały pasek zdrowia i zniknie - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Walcz tak długo aż Twój sojusznik straci cały pasek zdrowia i zniknie. Bez obaw - dana osoba nie zginie, a opuści jedynie Pustkę. Dopiero teraz przystąp do atakowania Pieszczoty #1, czyli demona pożądania. Na sam koniec zostaw sobie natomiast bardzo słabe cienie #2, które nie będą stanowiły żadnego wyzwania.

9 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już powrócić do centralnej sali, ale uważaj na demona gniewu, który pojawi się przy schodach #1 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już powrócić do centralnej sali, ale uważaj na demona gniewu, który pojawi się przy schodach #1. W miarę sprawnie się z nim rozpraw i następnie udaj się do zachodnich drzwi. Prowadzą one do siedziby demona pychy i są oznaczone jako Pycha Feynriela #2.

10 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Tym razem cut-scenka nie zostanie od razu załączona, albowiem będziesz się mógł trochę rozejrzeć po okolicy - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Tym razem cut-scenka nie zostanie od razu załączona, albowiem będziesz się mógł trochę rozejrzeć po okolicy. Radzę się na taki krok zdecydować, bo odnajdziesz dzięki temu kilka ksiąg #1. Udaj się do zachodniego pomieszczenia (M50, 7). W tym przypadku będziesz odgrywał rolę Pierwszego Zaklinacza Orsina #2.

11 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie tej scenki możesz zachować się na trzy zasadnicze sposoby - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie tej scenki możesz zachować się na trzy zasadnicze sposoby:

Wybór dialogów pozornie nie ma znaczenia, ale w celu ograniczenia stresu, na który chłopak jest narażony, najlepiej jest decydować się na górne opcje dialogowe. Niezależnie od wybieranych pozycji Feynriel prędzej czy później zorientuje się, że jest oszukiwany i ucieknie #1. Ciebie czeka natomiast spotkanie z demonem pychy #2.

12 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
W trakcie rozmowy #1 demon pychy przeciągnie na swoją stronę kolejnego już członka Twojej drużyny - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

W trakcie rozmowy #1 demon pychy przeciągnie na swoją stronę kolejnego już członka Twojej drużyny. Podobnie jak wcześniej, niezależnie od wybieranych opcji dialogowych nie będziesz mógł temu w żaden sposób zapobiec. Po rozpoczęciu walki zacznij od zaatakowania opętanego sojusznika #2. Jeżeli walka ta wydaje Ci się trudna, to załaduj poprzedni stan gry i wiedząc kto zostanie opętany pozbaw taką osobę elementów wyposażenia.

13 - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Walcz tak długo aż Twój sojusznik straci cały pasek zdrowia i zniknie - Nocne koszmary (2) | Questy uzupełniające - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Walcz tak długo aż Twój sojusznik straci cały pasek zdrowia i zniknie. Dopiero teraz przystąp do atakowania Wryme'a #1, czyli demona pychy. Nie sugeruj się rozmiarami atakującej Cię bestii, gdyż pokonanie jej nie będzie stanowiło dużego wyzwania. Jeżeli mimo wszystko uważasz, że jest dla Ciebie zbyt trudno, to załaduj poprzedni save i odwiedź w pierwszej kolejności właśnie demona pychy, mając o jednego członka drużyny więcej. Po zlikwidowaniu Wryme'a wyeliminuj dodatkowo bardzo słabego ducha elfa #2.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl