Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
Aktualizacja:
Zaganianie wilków
Zleceniodawca: automatycznie po spotkaniu Siostry Petrycji [Dolne Miasto]
Krok 1: Rozprawienie się ze zbirami
![]() | ![]() |
Quest ten otrzymasz automatycznie po zaliczeniu zadania Plotka: Zaganianie wilków, a więc po odnalezieniu Siostry Petrycji nocną porą w Dolnym Mieście (M13, 11) i po obejrzeniu cut-scenki obrazującej próbę nakłonienia jej przez jednego ze zbirów do podążenia za nim do bocznej alejki #1. Udaj się od razu w to miejsce, czyli do dzielnicy kuźni. Po dotarciu na miejsce zostaniesz automatycznie zaatakowany przez bandytów #2 (M13, 12).
![]() | ![]() |
Do zlikwidowania będzie niewielka grupka podejrzanych typków oraz ulicznych zbirów #1. Pokonanie wszystkich wrogów będzie bardzo proste, a ponadto na ich miejsce nie pojawią się kolejni bandyci. Po zakończonej bitwie odbędziesz krótką rozmowę z Petrycją #2. Niezależnie od wybranej kwestii dialogowej zostaniesz przez nią poproszony o odwiedzenie jej w jednym z pobliskich domów w celu omówienia szansy wykonania dla niej zlecenia.
Krok 2: Wybranie się na spotkanie z Siostrą Petrycją
![]() | ![]() |
Pozostań w Dolnym Mieście i udaj się do zlokalizowanej w jego północnej części dzielnicy mieszkalnej. Tu odszukaj wejście do lokacji [Dolne Miasto - Kryjówka Petrycji] #1 (M13, 13). Po znalezieniu się w środku (M14, 9) automatycznie załączy się nowa scenka z rozmowy z Petrycją, w trakcie której dowiesz się, że będzie ona chciała żebyś przeprowadził przez Mrokowisko maga qunari Ketojana. Możesz jej oczywiście zadać dodatkowe pytania, jak również pochwalić się znajomością z Arishokiem (główny quest Obietnica prochu strzelniczego), ale nie będzie to miało dużego wpływu na przebieg rozmowy. Spotkanie możesz zakończyć na dwa sposoby #2:
- wyrażeniem chęci odeskortowania maga qunari (prawa górna opcja dialogowa)
- wyrażeniem niechęci do pomysłu odeskortowania maga qunari (prawa dolna opcja dialogowa): wariant ten niewiele się niestety różni, gdyż ostatecznie bohater i tak przystanie na wykonanie zadania dla Petrycji
Krok 3: Przeprowadzenie maga qunari przez Mrokowisko
![]() | ![]() |
Pozostań w kryjówce, przejdź do sąsiedniego pomieszczenia i skorzystaj z klapy (M14, 10) prowadzącej do lokacji [Uliczki Podmiasta] #1 (M40, 1). Ruszaj tu prosto. W oddali po chwili powinna pojawić się grupa pająków #2. Nie radzę do nich od razu biec, bo po drodze mógłbyś wpaść na pułapkę (w całej tej lokacji będzie ich niestety wyjątkowo dużo).
![]() | ![]() |
O wiele lepiej jest zaczekać aż pająki zbliżą się do drużyny, wpadając po drodze na wspomnianą pułapkę #1. Oprócz olbrzymich pająków będziesz w tej lokacji spotykał także jadowite pająki #2 i w miarę możliwości warto uważać na wypluwany przez nie jad, gdyż może on zatruwać członków drużyny.
![]() | ![]() |
Po rozbrojeniu pułapki skieruj się po schodach na górę, ale uważaj na kolejną niemiłą niespodziankę #1. Koniecznie rozbrój tę standardową pułapkę, gdyż w przeciwnym wypadku zostałbyś złapany w pajęczą sieć. Za rogiem przebywają kolejne pająki #2 i najlepiej byłoby wycofać się na niższy poziom, a następnie spokojnie zaczekać na ich przybycie.
![]() | ![]() |
Powróć na górę już po wygranej bitwie z pająkami, ale uważaj na nową standardową pułapkę, którą odnajdziesz za rogiem #1. Po jej rozbrojeniu śmiało skieruj się do kolejnego pomieszczenia z pająkami #2. W tym przypadku nie musisz czekać aż potwory same przyjdą do Ciebie, choć byłoby to oczywiście możliwe.
![]() | ![]() |
Ostrożnie zbliż się do nowych schodów, przy których rozstawiono kolejną pułapkę #1. Rozbrój ją i dopiero wtedy skieruj się na górę. Na górze znajduje się nowa pułapka #2, tak więc jeżeli chcesz walczyć z pająkami w tym miejscu, to postaraj się ją bardzo szybko unieszkodliwić.
![]() | ![]() |
Podążaj jedyną możliwą ścieżką aż dotrzesz do zdecydowanie większego obszaru #1. Wykonaj tu kilka kroków do przodu, a zostaniesz zatrzymany przez grupę zbirów z Podmieścia #2 (M40, 2). Niezależnie od wybranej kwestii dialogowej towarzyszący Ci mag qunari powali ich na ziemię, a Ty przystąpisz z nimi do walk.
![]() | ![]() |
Do wyeliminowania będą w sumie dwie grupki zbirów. W miarę możliwości jak najszybciej przystąp do atakowania bandytów z pierwszej grupy #1. Będą oni na szczęście słabo opancerzonymi wojownikami. Przygotuj się, bo druga grupa zbirów pojawi się wkrótce za plecami Twojej drużyny #2. Także i w tym przypadku nie należy się jednak spodziewać większych komplikacji.
![]() | ![]() |
Po zakończonych walkach będziesz mógł podjąć próbę nawiązania rozmowy z magiem qunari #1 i wymuszenia na nim zaprzestania dalszych agresywnych działań, ale wybór kwestii dialogowych nie będzie tu miał żadnego znaczenia. Zbadaj okolicę w poszukiwaniu cennych skarbów, między innymi kufra, w którym odnajdziesz stanowiące element zestawu Buty Ostatniego Zejścia. Na koniec skieruj się do przejścia prowadzącego do lokacji [Przełęcz w Górach Vimmark] #2 (M40, 3).
0
- Dragon Age II - poradnik do gry
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
- Questy główne - Akt 1
- Długa droga do domu (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Nowy dom?; Przyjaciółka w straży | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Rozmowa o interesach | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyciszenie | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Syn marnotrawny (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Akt miłosierdzia (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Obietnica prochu strzelniczego | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wróg w naszych szeregach (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Zaganianie wilków (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Przyjaciele z Dolnego Miasta | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (3) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (4) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Wyprawa na Głębokie Ścieżki (5) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II
- Questy główne - Akt 1
- Dragon Age II - poradnik, opis przejścia, questy
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.