Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Zaganianie wilków

Zleceniodawca: automatycznie po spotkaniu Siostry Petrycji [Dolne Miasto]

Krok 1: Rozprawienie się ze zbirami

1 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Quest ten otrzymasz automatycznie po zaliczeniu zadania Plotka: Zaganianie wilków, a więc po odnalezieniu Siostry Petrycji nocną porą w Dolnym Mieście (M13, 11) i po obejrzeniu cut-scenki obrazującej próbę nakłonienia jej przez jednego ze zbirów do podążenia za nim do bocznej alejki #1 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Quest ten otrzymasz automatycznie po zaliczeniu zadania Plotka: Zaganianie wilków, a więc po odnalezieniu Siostry Petrycji nocną porą w Dolnym Mieście (M13, 11) i po obejrzeniu cut-scenki obrazującej próbę nakłonienia jej przez jednego ze zbirów do podążenia za nim do bocznej alejki #1. Udaj się od razu w to miejsce, czyli do dzielnicy kuźni. Po dotarciu na miejsce zostaniesz automatycznie zaatakowany przez bandytów #2 (M13, 12).

2 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do zlikwidowania będzie niewielka grupka podejrzanych typków oraz ulicznych zbirów #1 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do zlikwidowania będzie niewielka grupka podejrzanych typków oraz ulicznych zbirów #1. Pokonanie wszystkich wrogów będzie bardzo proste, a ponadto na ich miejsce nie pojawią się kolejni bandyci. Po zakończonej bitwie odbędziesz krótką rozmowę z Petrycją #2. Niezależnie od wybranej kwestii dialogowej zostaniesz przez nią poproszony o odwiedzenie jej w jednym z pobliskich domów w celu omówienia szansy wykonania dla niej zlecenia.

Krok 2: Wybranie się na spotkanie z Siostrą Petrycją

3 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Pozostań w Dolnym Mieście i udaj się do zlokalizowanej w jego północnej części dzielnicy mieszkalnej - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Pozostań w Dolnym Mieście i udaj się do zlokalizowanej w jego północnej części dzielnicy mieszkalnej. Tu odszukaj wejście do lokacji [Dolne Miasto - Kryjówka Petrycji] #1 (M13, 13). Po znalezieniu się w środku (M14, 9) automatycznie załączy się nowa scenka z rozmowy z Petrycją, w trakcie której dowiesz się, że będzie ona chciała żebyś przeprowadził przez Mrokowisko maga qunari Ketojana. Możesz jej oczywiście zadać dodatkowe pytania, jak również pochwalić się znajomością z Arishokiem (główny quest Obietnica prochu strzelniczego), ale nie będzie to miało dużego wpływu na przebieg rozmowy. Spotkanie możesz zakończyć na dwa sposoby #2:

  • wyrażeniem chęci odeskortowania maga qunari (prawa górna opcja dialogowa)
  • wyrażeniem niechęci do pomysłu odeskortowania maga qunari (prawa dolna opcja dialogowa): wariant ten niewiele się niestety różni, gdyż ostatecznie bohater i tak przystanie na wykonanie zadania dla Petrycji

Krok 3: Przeprowadzenie maga qunari przez Mrokowisko

4 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Pozostań w kryjówce, przejdź do sąsiedniego pomieszczenia i skorzystaj z klapy (M14, 10) prowadzącej do lokacji [Uliczki Podmiasta] #1 (M40, 1) - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Pozostań w kryjówce, przejdź do sąsiedniego pomieszczenia i skorzystaj z klapy (M14, 10) prowadzącej do lokacji [Uliczki Podmiasta] #1 (M40, 1). Ruszaj tu prosto. W oddali po chwili powinna pojawić się grupa pająków #2. Nie radzę do nich od razu biec, bo po drodze mógłbyś wpaść na pułapkę (w całej tej lokacji będzie ich niestety wyjątkowo dużo).

5 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
O wiele lepiej jest zaczekać aż pająki zbliżą się do drużyny, wpadając po drodze na wspomnianą pułapkę #1 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

O wiele lepiej jest zaczekać aż pająki zbliżą się do drużyny, wpadając po drodze na wspomnianą pułapkę #1. Oprócz olbrzymich pająków będziesz w tej lokacji spotykał także jadowite pająki #2 i w miarę możliwości warto uważać na wypluwany przez nie jad, gdyż może on zatruwać członków drużyny.

6 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po rozbrojeniu pułapki skieruj się po schodach na górę, ale uważaj na kolejną niemiłą niespodziankę #1 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po rozbrojeniu pułapki skieruj się po schodach na górę, ale uważaj na kolejną niemiłą niespodziankę #1. Koniecznie rozbrój tę standardową pułapkę, gdyż w przeciwnym wypadku zostałbyś złapany w pajęczą sieć. Za rogiem przebywają kolejne pająki #2 i najlepiej byłoby wycofać się na niższy poziom, a następnie spokojnie zaczekać na ich przybycie.

7 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Powróć na górę już po wygranej bitwie z pająkami, ale uważaj na nową standardową pułapkę, którą odnajdziesz za rogiem #1 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Powróć na górę już po wygranej bitwie z pająkami, ale uważaj na nową standardową pułapkę, którą odnajdziesz za rogiem #1. Po jej rozbrojeniu śmiało skieruj się do kolejnego pomieszczenia z pająkami #2. W tym przypadku nie musisz czekać aż potwory same przyjdą do Ciebie, choć byłoby to oczywiście możliwe.

8 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Ostrożnie zbliż się do nowych schodów, przy których rozstawiono kolejną pułapkę #1 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Ostrożnie zbliż się do nowych schodów, przy których rozstawiono kolejną pułapkę #1. Rozbrój ją i dopiero wtedy skieruj się na górę. Na górze znajduje się nowa pułapka #2, tak więc jeżeli chcesz walczyć z pająkami w tym miejscu, to postaraj się ją bardzo szybko unieszkodliwić.

9 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Podążaj jedyną możliwą ścieżką aż dotrzesz do zdecydowanie większego obszaru #1 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Podążaj jedyną możliwą ścieżką aż dotrzesz do zdecydowanie większego obszaru #1. Wykonaj tu kilka kroków do przodu, a zostaniesz zatrzymany przez grupę zbirów z Podmieścia #2 (M40, 2). Niezależnie od wybranej kwestii dialogowej towarzyszący Ci mag qunari powali ich na ziemię, a Ty przystąpisz z nimi do walk.

10 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do wyeliminowania będą w sumie dwie grupki zbirów - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do wyeliminowania będą w sumie dwie grupki zbirów. W miarę możliwości jak najszybciej przystąp do atakowania bandytów z pierwszej grupy #1. Będą oni na szczęście słabo opancerzonymi wojownikami. Przygotuj się, bo druga grupa zbirów pojawi się wkrótce za plecami Twojej drużyny #2. Także i w tym przypadku nie należy się jednak spodziewać większych komplikacji.

11 - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach będziesz mógł podjąć próbę nawiązania rozmowy z magiem qunari #1 i wymuszenia na nim zaprzestania dalszych agresywnych działań, ale wybór kwestii dialogowych nie będzie tu miał żadnego znaczenia - Zaganianie wilków (1) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach będziesz mógł podjąć próbę nawiązania rozmowy z magiem qunari #1 i wymuszenia na nim zaprzestania dalszych agresywnych działań, ale wybór kwestii dialogowych nie będzie tu miał żadnego znaczenia. Zbadaj okolicę w poszukiwaniu cennych skarbów, między innymi kufra, w którym odnajdziesz stanowiące element zestawu Buty Ostatniego Zejścia. Na koniec skieruj się do przejścia prowadzącego do lokacji [Przełęcz w Górach Vimmark] #2 (M40, 3).

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl