Osiągnięcia (2) | Osiągnięcia w Dragon Age II
Aktualizacja:
NAZWA | NAGRODA X360 | NAGRODA PS3 | SPOSÓB ZDOBYCIA |
Oddanie (Dedicated) | 15 | brąz | Musisz awansować na 10 poziom doświadczenia. Nie powinno z tym być żadnych problemów i o ile będziesz zaliczał wszystkie questy, to osiągnięcie to zdobędziesz w dość wczesnym stadium rozgrywki. |
Odpłata (Retribution) | 25 | brąz | [I akt lub II akt] Musisz zaliczyć quest zawartości specjalnej Obowiązek, czyli rozprawić się ze wszystkimi grupami najemników odpowiedzialnych za zamordowanie członków rodziny Vaelów. Uwaga! Osiągnięcie to wymaga zainstalowanego DLC Książę na wygnaniu (The Exiled Prince)! |
Opowieść w opowieści (Tale Within a Tale) | 5 | brąz | [Prolog] Musisz pokonać ogra w końcówce głównego questu Prolog. Mowa tu o początkowej bitwie stanowiącej część opowieści Varrika, którą stacza się jeszcze przed przystąpieniem do eksploracji Ziem Plagi. |
Osłaniam cię (I Got Your Back) | 25 | brąz | Musisz w maksymalnym stopniu rozwinąć pancerz dowolnego członka drużyny. Lista wszystkich możliwych do zdobycia ulepszeń znajduje się w rozdziale Drużyna. |
Ostateczna nagroda (The Ultimate Reward) | - | platyna | Trofeum to zarezerwowane jest dla posiadaczy konsoli PlayStation 3. Jest ono przyznawane automatycznie po zdobyciu wszystkich pozostałych trofeów (brązowych, srebrnych i złotych). |
Pamiątka (Memento) | 25 | brąz | [Akt II] Musisz podarować Sebastianowi odnaleziony w posiadłości Harimannów łuk, zaliczając tym samym quest towarzysza Długi łuk ze Starkhaven. Uwaga! Osiągnięcie to wymaga zainstalowanego DLC Książę na wygnaniu (The Exiled Prince)! |
Pełna chata (Full House) | 10 | brąz | Musisz zwerbować co najmniej cztery osoby do drużyny. Gra nie narzuca w żaden sposób kto ma zostać wybrany. Lista możliwych towarzyszy (nie licząc siostry/brata głównego bohatera) to: Varrik, Avelina, Merrill, Anders, Fenris, Izabela oraz Sebastian (DLC Książę na wygnaniu). |
Płaszcz i szpada (Cloak and Dagger) | 25 | brąz | [Akt III] Musisz zaliczyć quest towarzysza Wiara związany ze spotkaniem się z agentką Boskiej. Uwaga! Osiągnięcie to wymaga zainstalowanego DLC Książę na wygnaniu (The Exiled Prince)! |
Pogromca demonów (Demon Slayer) | 25 | srebro | [Akt III] Musisz pokonać prastare wcielenie pychy Hybrisa. Z potworem tym walczy się w ramach pobocznego questu Awiergańskie zwoje: zguba Pychy. |
Pogromca smoków (Dragon Slayer) | 25 | srebro | [Akt III] Musisz pokonać największego smoka w grze, z którym przystępuje się do bitwy w ramach questu uzupełniającego Rzeź w kopalni. Szczegółowa instrukcja wygrania tej bitwy znajduje się w głównym poradniku do gry. |
Polowanie na magów (Mage Hunter) | 25 | srebro | Musisz co najmniej pięć razy w trakcie całej gry opowiedzieć się po stronie templariuszy. Okazje do okazania swojego poparcia dla tej frakcji pojawiają się podczas zaliczania questów Syn marnotrawny, Akt miłosierdzia, Wróg w naszych szeregach, Nocne koszmary, Najlepsza na zimno, Na wolności oraz Wymagania Qun (wiec Orsina w Górnym Mieście już po załatwieniu sprawy z qunari). Uwaga! Opowiedzenie się po stronie templariuszy blokuje dostęp do osiągnięcia Tajemny obrońca. W rezultacie wskazane jest podejmowanie odmiennych wyborów podczas przechodzenia gry po raz drugi. |
Prawdziwych przyjaciół... (A Friend in Need) | 5 | brąz | Musisz odnaleźć lub zakupić dowolne ulepszenie zbroi dla jednego z członków drużyny. Lista wszystkich możliwych do zdobycia ulepszeń znajduje się w rozdziale Drużyna. |
Przyjaciel (Friend) | 25 | brąz | Musisz zaprzyjaźnić się z dowolnym członkiem drużyny. Całość polega na zdobyciu wystarczającej liczby punktów przyjaźni. Więcej informacji na temat relacji z towarzyszami znajduje się w rozdziale Drużyna. |
Romantyk (Romantic) | 25 | brąz | Musisz odbyć romans z jednym z członków drużyny. Zadanie to różni się od osiągnięcia Zalotnik, które wymaga jedynie nawiązania romansu po pewnym okresie flirtowania. Więcej informacji na temat romantycznych podbojów głównego bohatera odnajdziesz w rozdziale Drużyna. |
Rywal (Rival) | 25 | brąz | Musisz zostać rywalem dowolnego członka drużyny. Całość polega na zdobyciu wystarczającej liczby punktów rywalizacji. Więcej informacji na temat relacji z towarzyszami znajduje się w rozdziale Drużyna. |
Rzemieślnik (Craftsman) | 5 | brąz | Musisz odnaleźć dowolną recepturę rzemieślniczą. Lista wszystkich planów (runa, mikstury, trucizny, bomby) znajduje się w rozdziale Rzemiosło. |
Specjalista (Specialized) | 25 | brąz | Musisz dokonać wyboru dwóch specjalizacji dla głównego bohatera. Więcej informacji na ten temat znajduje się w rozdziale atlasu zatytułowanym Rozwój postaci. |
Tajemny obrońca (Arcane Defender) | 25 | srebro | Musisz co najmniej pięć razy w trakcie całej gry opowiedzieć się po stronie magów. Okazje do okazania swojego poparcia dla tej frakcji pojawiają się podczas zaliczania questów Syn marnotrawny, Akt miłosierdzia, Wróg w naszych szeregach, Nocne koszmary, Najlepsza na zimno, Na wolności oraz Wymagania Qun (wiec Orsina w Górnym Mieście już po załatwieniu sprawy z qunari). Uwaga! Opowiedzenie się po stronie magów blokuje dostęp do osiągnięcia Polowanie na magów. W rezultacie wskazane jest podejmowanie odmiennych wyborów podczas przechodzenia gry po raz drugi. |
To coś ma nogi (That Thing Has Legs) | 25 | brąz | [Akt II lub Akt III] Musisz pokonać potwora varterral. Bestię tę można spotkać dwukrotnie w trakcie całej gry. Do pierwszego spotkania dochodzi w II akcie podczas wykonywania questu towarzysza Lustrzane odbicie. Drugie spotkanie ma natomiast miejsce w III akcie w ramach questu uzupełniającego Stado Kruków. |
To epickie! (Epic) | 50 | złoto | Musisz dwukrotnie ukończyć grę lub ukończyć ją jeden raz w oparciu o stany gry zaimportowane z pierwszej części (Dragon Age: Początek). |
Troskliwy (Gift Giver) | 5 | brąz | Musisz podarować komuś z drużyny prezent. Z odnajdywaniem prezentów powiązane są krótkie i proste questy towarzyszy. Dla przykładu, w I akcie kampanii są to zadania Portret z przeszłości i Historia rodzinna. |
Utalentowany (Talented) | 5 | brąz | Musisz ulepszyć talent lub czar, którym już dysponujesz. Ulepszenia możesz poznać po kilku mniejszych ikonkach wokół jednej większej w oknie rozwoju postaci, a na opisywany krok możesz się zdecydować po awansowaniu na wyższy poziom doświadczenia. |
Wielkie umysły myślą podobnie (Great Minds Think Alike) | 50 | srebro | Musisz mieć jednocześnie czterech przyjaciół lub czterech rywali w drużynie. Więcej informacji na temat relacji z towarzyszami znajduje się w rozdziale Drużyna. |
Wykształcony (Knowledgeable) | 25 | brąz | Musisz odblokować co najmniej 100 różnych wpisów do kodeksu. Nowe wpisy dodawane są między innymi w trakcie odbywania rozmów, staczania walk czy badania elementów otoczenia. Lista wpisów znajduje się w rozdziale Zestawienia. Ogólnie rzecz biorąc nie ma się co sugerować liczbą w wymaganiach tego osiągnięcia, gdyż szans dodania wpisów do kodeksu jest w grze mnóstwo. |
Wysoko postawieni znajomi (Friends in High Places) | 15 | brąz | [Akt II] Musisz spotkać się z Wicehrabią Dumarem, Wielką Kapłanką Elthiną, Komtur Meredith oraz Pierwszym Zaklinaczem Orsinem. Wszystkie te postacie pojawiają się w trakcie wykonywania głównych questów II aktu kampanii, przy czym jako ostatniego spotyka się Pierwszego Zaklinacza. Do spotkania dochodzi mianowicie w trakcie wykonywania głównego questu Wymagania Qun, a konkretnie niedaleko okupowanej twierdzy wicehrabiego. |
Zaklinacz (Enchanter) | 5 | brąz | Musisz zakląć dowolny przedmiot. Szczegółowe informacje na temat zasad zaklinania przedmiotów znajdują się w rozdziale atlasu zatytułowanym Rzemiosło. |
Zalotnik (Romantic) | 25 | brąz | Musisz poflirtować z kimś z drużyny, tak by zacząć romans. Więcej informacji na temat romantycznych podbojów głównego bohatera odnajdziesz w rozdziale Drużyna, przy czym dość ogólną wskazówką jest wybieranie w trakcie rozmów z towarzyszami opcji dialogowych opatrzonych ikoną serduszka. |
Zaopatrzeniowiec (Supplier) | 25 | srebro | Musisz odnaleźć wszystkie odmiany surowców rzemieślniczych. Najwięcej problemów sprawią Ci zapewne smocza krew (surowiec do tworzenia run), ambrozja (surowiec do tworzenia mikstur) oraz felandaris (surowiec do tworzenia trucizn i bomb), albowiem w całej grze każdy z tych surowców pojawia się tylko raz. Pełna lista surowców wraz z opisem miejsc ich odnajdywania znajduje się w rozdziale Rzemiosło. |
Zapada ciemność (Darkness Falls) | 5 | brąz | Musisz w trakcie pobytu na mapie świata wybrać zmianę pory dnia w Kirkwall na noc. Przycisk do wykonania tej czynności znajduje się w prawym dolnym rogu ekranu. Opisywanego osiągnięcia nie można pominąć, gdyż eksploracja Kirkwall nocną porą jest wymagana do zaliczenia wielu questów. |
Zdobywca (Conqueror) | 15 | brąz | [Akt III] Musisz pokonać końcowego bossa gry w ramach głównego questu Tego już za wiele. Szczegółowa instrukcja wygrania tej bitwy znajduje się w głównym poradniku do gry. |
Zemsta (Avenged) | 25 | brąz | [Akt II] Musisz zaliczyć quest towarzysza Skrucha. Uwaga! Osiągnięcie to wymaga zainstalowanego DLC Książę na wygnaniu (The Exiled Prince)! |
Zimny jak skała (Stone Cold) | 5 | brąz | [Akt I] Musisz pokonać pełniącego rolę bossa prastarego skalnego upiora, co ma miejsce w trakcie wykonywania głównego questu Wyprawa na Głębokie Ścieżki. Szczegółowa instrukcja wygrania tej bitwy znajduje się w głównym poradniku do gry. |
0
Komentarze czytelników
ROGI Chorąży
jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie
PaulinaKlaudia Konsul
W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy
szklarson Junior
Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!
lotnik_xaos Legionista
Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.