Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zauważ, że w bitwie tej wezmą udział wszystkie sojusznicze postacie #1, przy czym oczywiście pełną kontrolę będziesz mógł sprawować tylko nad tymi, które wybrałeś do swojej aktywnej drużyny - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zauważ, że w bitwie tej wezmą udział wszystkie sojusznicze postacie #1, przy czym oczywiście pełną kontrolę będziesz mógł sprawować tylko nad tymi, które wybrałeś do swojej aktywnej drużyny. Przystąp do atakowania pojawiających się przy wejściu do więzienia templariuszy #2. Jako pierwsze powinny ginąć te osoby, które atakują Twoich sojuszników, a nie dopiero zmierzają w ich stronę.

2 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Oprócz zwykłych templariuszy w bitwie tej wezmą udział również łowcy templariuszy, za którymi należy się zawsze rozglądać #1 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Oprócz zwykłych templariuszy w bitwie tej wezmą udział również łowcy templariuszy, za którymi należy się zawsze rozglądać #1. Na koniec polecam zostawić sobie porucznika templariuszy #2, którego pokonanie z racji ogromnej przewagi liczebnej po swojej stronie nie powinno stanowić żadnego problemu.

3 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Przed Tobą nowa bardzo ważna scenka - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Przed Tobą nowa bardzo ważna scenka. Jakiekolwiek próby uspokojenia Orsina zakończą się niepowodzeniem. Pierwszy Zaklinacz postanowi po raz pierwszy użyć magii krwi #1, przemieniając się w ogromną bestię #2. Niestety, potwór nie zwróci się jedynie przeciwko templariuszom, a wszystkim zgromadzonym tu osobom. W rezultacie konieczne okaże się pokonanie go w bezpośredniej walce.

4 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Warto zwrócić uwagę na to, że w okolicy w dalszym ciągu obecni są templariusze #1, przy czym nie powinni Ci oni zbytnio przeszkadzać w atakowaniu Orsina - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Warto zwrócić uwagę na to, że w okolicy w dalszym ciągu obecni są templariusze #1, przy czym nie powinni Ci oni zbytnio przeszkadzać w atakowaniu Orsina. Jeżeli tak się stanie, to szybko się z nimi rozpraw, w pierwszej kolejności ponownie namierzając łowców. Generalnie jednak powinieneś skupić całą swoją uwagę na zadawaniu obrażeń bossowi #2.

5 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Musisz się bardzo pilnować, albowiem Orsino nie tylko będzie wykonywał sprawne ataki w walce wręcz, ale okazjonalnie będzie też korzystał z magii krwi, łapiąc przypadkowe osoby i wysysając z nich energię życiową #1 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Musisz się bardzo pilnować, albowiem Orsino nie tylko będzie wykonywał sprawne ataki w walce wręcz, ale okazjonalnie będzie też korzystał z magii krwi, łapiąc przypadkowe osoby i wysysając z nich energię życiową #1. Nie można niestety temu zapobiegać, tak więc pozostaje Ci jedynie dbanie o to żeby wszystkie osoby miały dużo punktów zdrowia, a już po oswobodzeniu się natychmiast się leczyły. Walcz tak długo aż Orsino straci niemal cały pasek zdrowia #2.

6 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Boss ulegnie teraz nowej metamorfozie, zmieniając się z wielkiego, powolnego potwora, w mniejszą i bardzo skoczną bestię #1 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Boss ulegnie teraz nowej metamorfozie, zmieniając się z wielkiego, powolnego potwora, w mniejszą i bardzo skoczną bestię #1. To nie koniec kłopotów, gdyż w okolicy regularnie będą pojawiały się nowe zwłoki #2 i to zarówno jako wojownicy jak i łucznicy.

7 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Licz się niestety z tym, że Orsino będzie nieustannie przeskakiwał w nowe miejsca #1, tym niemniej to właśnie na nim skupiaj ataki swojej drużyny - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Licz się niestety z tym, że Orsino będzie nieustannie przeskakiwał w nowe miejsca #1, tym niemniej to właśnie na nim skupiaj ataki swojej drużyny. Zwłok nie musisz natomiast za wszelką cenę atakować #2. Ich eliminacją warto zajmować jedynie w sytuacjach gdy zostaniesz otoczony przez większą ich grupę lub gdy Orsino zniknie na dłuższy czas.

8 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
BARDZO istotne jest to żeby w dalszej fazie walk rozglądać się za tajemnymi zmorami - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

BARDZO istotne jest to żeby w dalszej fazie walk rozglądać się za tajemnymi zmorami. Gdy tylko zauważysz, że taki potwór pojawił się na polu bitwy #1 błyskawicznie się z nim rozpraw. Nie możesz pozwalać zmorom na rzucanie potężnych zaklęć, gdyż mogłyby w łatwy sposób zabijać kolejnych członków Twojej drużyny #2.

9 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Atakuj Orsina w jego skocznej formie do momentu, w którym straci niemal cały pasek zdrowia #1 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Atakuj Orsina w jego skocznej formie do momentu, w którym straci niemal cały pasek zdrowia #1. Doprowadzi to do sytuacji, w której ponownie przemieni się w znaną Ci już wielką bestię #2. Niewiele się w tym przypadku zmieni, tak więc nadal będziesz musiał dbać o stan zdrowia członków drużyny i odpowiednio szybko ich leczyć jeżeli zostaną złapani przez bossa.

10 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Pozbawienie Orsina całego paska zdrowia doprowadzi do wyświetlenia nowej cut-scenki ukazującej jego śmierć #1 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Pozbawienie Orsina całego paska zdrowia doprowadzi do wyświetlenia nowej cut-scenki ukazującej jego śmierć #1. ZDECYDOWANIE radzę zbadać jego ciało, a to dlatego, że odnajdziesz między innymi Kostur Zbezczeszczenia oraz Sygnet Orsina. Zgodnie z otrzymaną informacją możesz już opuścić tę lokację, udając się w stronę przejścia (M92, 2) prowadzącego do lokacji [Katownia - Sala templariuszy] #2 (M87, 5).

11 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Przed Tobą kolejna przeprawa przez całą lokację, tym razem mająca na celu dotarcie do przejścia prowadzącego na dziedziniec Katowni - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Przed Tobą kolejna przeprawa przez całą lokację, tym razem mająca na celu dotarcie do przejścia prowadzącego na dziedziniec Katowni. Tuż po znalezieniu się w sali templariuszy zaatakują Cię potwory i o ile początkowo będą to łatwe do pokonywania cienie #1, to już wkrótce dołączą do nich aż trzy demony gniewu #2. Pamiętaj o atakowaniu tych stworów po kolei i o dbaniu o stan zdrowia poszczególnych członków drużyny.

12 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wygranej bitwie wybierz wschodnie drzwi - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wygranej bitwie wybierz wschodnie drzwi. W nowym korytarzu spotkasz Sandala #1 (M87, 6). Polecam w szczególności skorzystać z oferty jego sklepu, pozbywając się niepotrzebnych rzeczy i kupując nowe środki lecznicze. Sandala możesz także poprosić o zaklęcie przedmiotów oraz skorzystać ze znajdującego się w pobliżu schowka bohatera. Po załatwieniu wszystkich spraw wybierz się na południe #2.

13 - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Skręć ponownie na wschód - Tego już za wiele (3) | Questy główne - Akt 3 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Skręć ponownie na wschód. W okolicy znajdują się dwa pomieszczenia i ich eksploracja nie jest obowiązkowa. W północnym pomieszczeniu natrafiłbyś na pułapki oraz na demona gniewu #1. Do środka najlepiej jest wejść łotrzykiem, gdyż po pojawieniu się demona konieczne będzie szybkie rozbrojenie zamka #2. Powróć na główny korytarz i tam rozpraw się z demonem, uzyskując wsparcie ze strony reszty drużyny.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl