Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Przesuwaj się ku górze - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Przesuwaj się ku górze. Po kilku chwilach Twoja drużyna dotrze do miejsca, w którym znajduje się niewielkie obozowisko #1. Porozmawiaj tu z dalijskim łowcą oraz z Merrill. Rozejrzyj się też za workiem i za elfim korzeniem. Korzystając z okazji możesz zbadać skalny zawał #2, a dowiesz się, że tędy nie przejdziesz.

2 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Wybierz jedyną dostępną ścieżkę, a wkrótce Twoja drużyna dotrze do wejścia do jaskini #1 (M25, 7) - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Wybierz jedyną dostępną ścieżkę, a wkrótce Twoja drużyna dotrze do wejścia do jaskini #1 (M25, 7). Wysłuchaj jeszcze jednej rozmowy z Merrill i przejdź do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem] (M26, 1). Przystąp do eksploracji jaskiń, przy czym bądź gotowy do rozprawienia się z olbrzymimi pająkami, przez które zostaniesz zaatakowany już w pierwszej komnacie #2.

3 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po zakończonych walkach skorzystaj z wąskiego przejścia prowadzącego na południowy-wschód #1 i zejdź po schodach na niższy poziom - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po zakończonych walkach skorzystaj z wąskiego przejścia prowadzącego na południowy-wschód #1 i zejdź po schodach na niższy poziom. W tym miejscu do pokonania będzie tylko jeden splugawiony pająk #2, przy czym bestia ta będzie bardziej wytrzymała od potworów, z którymi do tej pory miałeś do czynienia.

4 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Przejdź przez nowe wąskie przejście i skręć w prawo #1 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Przejdź przez nowe wąskie przejście i skręć w prawo #1. Niestety, zanim opuścisz jaskinie, będziesz musiał rozprawić się z większą grupą splugawionych pająków #2. Dbaj o słabiej opancerzonych członków drużyny, nie daj się potworom otoczyć i w miarę możliwości atakuj pająki po kolei.

5 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli zdecydujesz się na dalszą eksplorację jaskiń, to musisz się niestety liczyć z tym, że zostaniesz napadnięty przez zwłoki, cienie oraz wojowników cienia #1 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli zdecydujesz się na dalszą eksplorację jaskiń, to musisz się niestety liczyć z tym, że zostaniesz napadnięty przez zwłoki, cienie oraz wojowników cienia #1. Tych ostatnich warto eliminować w pierwszej kolejności. Nagrodą za poczynione starania będzie możliwość dotarcia do wielu skarbów, między innymi do zamkniętego kufra. Po zbadaniu jaskiń skieruj się do wspomnianego wcześniej wyjścia z jaskiń (M26, 2), które zaprowadzi do niedostępnej do tej pory części lokacji [Rozdarty Grzbiet] #2 (M25, 8).

6 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Podejdź do znajdującej się po lewej stronie magicznej bariery #1 (M25, 9) i spróbuj wejść z nią w interakcję - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Podejdź do znajdującej się po lewej stronie magicznej bariery #1 (M25, 9) i spróbuj wejść z nią w interakcję. Do akcji wkroczy Merrill, używając magii krwi do zlikwidowania przeszkody. Możesz na to zareagować na trzy sposoby:

  • przyznać, że magia krwi bywa czasami pomocna (prawa górna opcja dialogowa)
  • stwierdzić, że pomoc jest krótkotrwała i nieopłacalna (prawa środkowa opcja dialogowa)
  • zdecydowanie odrzucić pomysł stosowania magii krwi (prawa dolna opcja dialogowa): jest to najlepszy wariant jeżeli nie chcesz zrazić do siebie tych członków drużyny, którzy są przeciwni magom krwi

Niezależnie od wybranego wariantu w nowo odblokowanej lokacji do pokonania będzie kilka słabych szkieletów łuczników #2. W okolicy odnajdziesz też kilka przydatnych przedmiotów, między innymi grzyb głębinowy.

7 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
KONIECZNIE zapisz stan gry przed zbliżeniem się do widocznego w oddali ołtarza #1 (M25, 10) - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

KONIECZNIE zapisz stan gry przed zbliżeniem się do widocznego w oddali ołtarza #1 (M25, 10). Wykonanie tej czynności doprowadzi do pojawienia się w tej okolicy potężnej mistycznej zmory. Przystąp do atakowania potwora, wykorzystując przede wszystkim zaklęcia rzucane przez własnych magów #2.

8 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Dopiero po zlikwidowaniu mistycznej zmory zajmij się atakowaniem towarzyszących jej zwłok oraz wojowników cienia #1 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Dopiero po zlikwidowaniu mistycznej zmory zajmij się atakowaniem towarzyszących jej zwłok oraz wojowników cienia #1. Po wygranej bitwie zbadaj ciało zmory, dzięki czemu pozyskasz między innymi Pierścień Magistra. Możesz już wejść w interakcję z ołtarzem, co doprowadzi do pojawienia się w tym miejscu Flemeth #2. Na przebieg rozmowy z wiedźmą nie będziesz miał niestety dużego wpływu, choć możesz jej zadać kilka nowych dodatkowych pytań. Spotkanie z Flemeth zakończy się pozyskaniem aż 8 suwerenów.

Krok 3: Zwrócenie amuletu Opiekunce Marethari

9 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Zastanów czy się aby na pewno chcesz zbadać wschodnią części tego obszaru #1, gdyż jeżeli Twoja drużyna składa się z niskopoziomowych postaci, to bardzo trudno będzie wygrywać tam kolejne walki - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Zastanów czy się aby na pewno chcesz zbadać wschodnią części tego obszaru #1, gdyż jeżeli Twoja drużyna składa się z niskopoziomowych postaci, to bardzo trudno będzie wygrywać tam kolejne walki. Z drugiej strony możliwe jest wykorzystanie tego, że Merrill podąża za drużyną w postaci nieaktywnego jej członka, dzięki czemu de facto ma się pod sobą cztery, a nie standardowe trzy osoby. W celu zakończenia tego questu powróć do wejścia do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Jaskinie pod Rozdartym Grzbietem] #2 (M25, 8).

10 - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Nie musisz na szczęście ponownie przechodzić przez jaskinie, gdyż zostaniesz automatycznie przetransportowany do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Obóz Dalijczyków], gdzie przekażesz amulet Opiekunce Marethari #1 (M25, 3), a Merrill już na stałe dołączy do drużyny - Długa droga do domu (2) | Questy główne - Akt 1 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Nie musisz na szczęście ponownie przechodzić przez jaskinie, gdyż zostaniesz automatycznie przetransportowany do lokacji [Rozdarty Grzbiet - Obóz Dalijczyków], gdzie przekażesz amulet Opiekunce Marethari #1 (M25, 3), a Merrill już na stałe dołączy do drużyny. Przed Tobą kolejny przeskok, tym razem do lokacji [Dolne Miasto - Elfie obcowisko] (M12, 9). Porozmawiaj tu z Merrill. Niezależnie od tego czy obiecasz ją odwiedzić #2 czy nie zakończysz ostatecznie ten quest. Będziesz też dodatkowo mógł przystąpić do wykonania prostego zadania związanego z postacią Merrill.

Odblokowany quest towarzysza: Witaj w domu

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl