Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Główny podejrzany

Zleceniodawca: Avelina [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów]

Krok 1: Rozmowa z Aveliną

1 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Do rozmowy z Aveliną powinno dojść automatycznie w momencie gdy po raz pierwszy wejdziesz do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawkeów] #1 (M14, 13) - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Do rozmowy z Aveliną powinno dojść automatycznie w momencie gdy po raz pierwszy wejdziesz do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość Hawke'ów] #1 (M14, 13). Pani kapitan straży miejskiej poprosi Cię o mianowicie o porozmawianie z Emerykiem, prowadzącego natarczywe śledztwo w sprawie domniemanej serii morderstw. Z templariuszem tym mogłeś już wcześniej współpracować przy okazji wykonywania uzupełniającego questu Pierwsza ofiara. Warto oczywiście jeszcze przed zakończeniem rozmowy zadać Avelinie związane z tą sprawą dodatkowe pytania #2.

Krok 2: Spotkanie się z Emerykiem

2 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już wyjść z posiadłości i z mapy świata wybrać podróż do lokacji [Katownia] - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już wyjść z posiadłości i z mapy świata wybrać podróż do lokacji [Katownia]. Emeryka odnajdziesz na głównym dziedzińcu Katowni #1 (M33, 8). W trakcie rozmowy dowiesz się, że templariusz podejrzewa o porwanie i zamordowanie kilku kobiet niejakiego Gascarda DuPuis. Warto oczywiście zadać Emerykowi dodatkowe pytania na temat tej postaci #2. Niezależnie od wybranej opcji dialogowej na koniec rozmowy przystaniesz na prośbę Emeryka dotyczącą zakradnięcia się do posiadłości DuPuisa celem pozyskania obciążających go dowodów.

Krok 3: Zbadanie posiadłości DuPuisa

3 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Możesz już opuścić Katownię i wybrać się nocną porą do lokacji [Górne Miasto] - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Możesz już opuścić Katownię i wybrać się nocną porą do lokacji [Górne Miasto]. Tu skieruj się do dzielnicy posiadłości, przy czym jeżeli nie zaliczyłeś jeszcze questu związanego z pozbyciem się bazy sióstr, to musisz się liczyć z tym, że po drodze możesz zostać napadnięty przez co najmniej jedną grupę niewidzialnych sióstr i sióstr ostrza #1. Zachowaj w takiej sytuacji ostrożność, gdyż wiele sióstr jest skrytobójczyniami. Po ich pokonaniu odszukaj w dzielnicy posiadłości drzwi prowadzące do lokacji [Górne Miasto - Posiadłość DuPuisa] #2 (M4, 12).

4 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po znalezieniu się wewnątrz posiadłości (M52, 1) dość niespodziewanie zostaniesz napadnięty przez potwory - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po znalezieniu się wewnątrz posiadłości (M52, 1) dość niespodziewanie zostaniesz napadnięty przez potwory. Przystąp do atakowania pojawiających się w okolicy cieni #1, pamiętając o tym żeby eliminować je po kolei. To nie koniec kłopotów, bo do walk dołączy wkrótce demon gniewu #2. Uważaj na jego ogniowe ataki, zwiększając w miarę możliwości odporność członków drużyny na ten żywioł.

5 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Walcz tak długo aż zlikwidujesz wszystkie potwory - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Walcz tak długo aż zlikwidujesz wszystkie potwory. Zbadaj teraz pobliskie biurko, na którym odnajdziesz wiadomość z podziękowaniem #1 (M52, 2). Możesz teraz zbadać południowe pomieszczenie lub od razu skorzystać ze schodów i skierować się na wschód. Także i tu natrafisz na niewielki południowy składzik. Na koniec otwórz dowolne spośród wschodnich drzwi #2, które prowadzą do jadalni.

6 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Bądź gotowy do zlikwidowania przebywającej w tym miejscu nowej grupy cieni #1 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Bądź gotowy do zlikwidowania przebywającej w tym miejscu nowej grupy cieni #1. Staczane tu walki będą na szczęście znacznie prostsze, a to dlatego, że wiele potworów będzie dysponowało krótkimi paskami zdrowia. Po zakończonych walkach zbadaj okolicę, a na jednym ze stołów odnajdziesz list z odpowiedzią ze Starkhaven #2 (M52, 3).

7 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Ponownie skieruj się do wschodnich drzwi - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Ponownie skieruj się do wschodnich drzwi. Tu w pierwszej kolejności proponuję udać się do jednego z południowych pomieszczeń #1. W środku odnajdziesz kufer z cennymi skarbami, jak również będziesz mógł zbadać leżącą na biurku fiolkę z krwią #2 (M52, 4), która nasunie podejrzenia, że DuPuis może parać się magią krwi.

8 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Powróć do poprzedniego korytarza i tym razem wybierz centralne wschodnie drzwi #1 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Powróć do poprzedniego korytarza i tym razem wybierz centralne wschodnie drzwi #1. Wyjdź tu po schodach na górę. Po dotarciu na miejsce zbadaj jeden z pobliskich stołów, na którym odnajdziesz list z przeprosinami Meredith #2 (M52, 5).

9 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Proponuję teraz wejść do południowego pomieszczenia i zbadać kufer pełen ubrań #1 (M52, 6), ponownie wysłuchując komentarzy członków drużyny - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Proponuję teraz wejść do południowego pomieszczenia i zbadać kufer pełen ubrań #1 (M52, 6), ponownie wysłuchując komentarzy członków drużyny. Wyjdź z pomieszczenia i udaj się teraz do północnych drzwi #2 (M52, 7). Zapisz w tym miejscu stan gry, bo przed Tobą spotkanie z DuPuisem, w trakcie którego będziesz musiał podjąć ważną decyzję.

Krok 4: Odbycie rozmowy z Gascardem DuPuisem

10 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Po wejściu do nowego pomieszczenia spotkasz Gascarda DuPuis w bardzo niekorzystnej dla niego sytuacji, a mianowicie w towarzystwie przetrzymywanej przez niego Alessy #1 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Po wejściu do nowego pomieszczenia spotkasz Gascarda DuPuis w bardzo niekorzystnej dla niego sytuacji, a mianowicie w towarzystwie przetrzymywanej przez niego Alessy #1. DuPuis zapewni Cię, że nie jest mordercą, a że poszukuje seryjnego mordercy, odpowiedzialnego między innymi za śmierć swojej siostry. Mężczyźnie będziesz oczywiście mógł zadać dodatkowe pytania #2, dowiadując się między innymi tego, że próbował użyć magii krwi w celu dopadnięcia mordercy. Możesz się teraz zachować na dwa sposoby:

  • Uwierzyć w zapewnienia Gascarda o jego niewinności. Opis tego wariantu odnajdziesz w sekcji Krok 5, Wariant A.
  • Zaatakować Gascarda, traktując go jako mordercę. Opis tego wariantu odnajdziesz w sekcji Krok 5, Wariant B.

Krok 5, Wariant A: Uwierzenie w zapewnienia Gascarda o jego niewinności

11 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry
Jeżeli uwierzyłeś w zapewnienia Gascarda o jego niewinności, to musisz go wypuścić i w tym celu na koniec rozmowy wybrać prawą górną opcję dialogową #1 - Główny podejrzany (1) | Questy główne - Akt 2 | Solucja Dragon Age II - Dragon Age II - poradnik do gry

Jeżeli uwierzyłeś w zapewnienia Gascarda o jego niewinności, to musisz go wypuścić i w tym celu na koniec rozmowy wybrać prawą górną opcję dialogową #1. Możesz już powrócić do wyjścia z posiadłości #2 (M52, 1). Opis dalszych działań odnajdziesz w sekcji Krok 6.

Podobało się?

0

Dragon Age II

8 marca 2011

PC PlayStation Xbox
Rate It!

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2013-03-17
12:07

ROGI Chorąży

jak przekonać Gascarda w ,,To co pozostało" , żeby nas nie zdradził.
U mnie nie pokazuje się lewa dolna opcja dialogowa. Mam tylko 3 opcje po prawej stronie

Komentarz: ROGI
2013-03-18
15:32

ROGI Chorąży

jak odblokować zadanie draństwo?

Komentarz: ROGI
2013-10-30
03:48

PaulinaKlaudia Konsul

W tym poradniku jest błąd, ponieważ quest "Terror na Wybrzeżu" pojawi się tylko wtedy, gdy w I części Dragon Age wypuściliśmy Sophię Dryden. Natomiast "Mroczne objawienie" wystąpi tylko w przypadku, gdy w czasie gry w DLC do Dragon Age: Początek pt. "Twierdza Strażnika" pozwoliliśmy Avernusowi kontynuować jego badania. Podobnie ma się sprawa z zadaniem "Spiskowcy", uaktywni się ono tylko wtedy, gdy w Dragon Age: Origins w DLC "Twierdza Strażnika" uratowaliśmy Twierdzę Czuwania zamiast miasta Amarant lub przy tworzeniu postaci wybraliśmy historię "bez kompromisu". Wszystkie te 3 questy ("Terror na Wybrzeżu", "Mroczne objawienie" i "Spiskowcy") wystąpią TYLKO WTEDY, gdy zaimportujemy savy z Dragon Age: Origins + z dodatku DLC "Twierdza Strażnika". Tak więc proszę nie wprowadzać w błąd. Przeszłam grę Dragon Age 2 raz, teraz idę drugi i ani razu te 3 questy się nie pojawiły, ponieważ nie posiadam zaimportowanych savów z Dragon Age: Origins, a w Dragon Age 2 mam historię początkową "bohater Fereldenu".
TUTAJ JEST WSZYSTKO WYJAŚNIONE:
http://social.bioware.com/forum/Dragon-Age-II/DA-II---questy-i-strategie/Problem-z-2-questami-7230401-1.html
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/pozostale/#11
http://pc.enklawanetwork.pl/solucja/dragonage2/akt1/poboczne/spiskowcy

Komentarz: PaulinaKlaudia
2014-01-11
17:56

szklarson Junior

Mam problem, w zadaniu "Więcej szczęścia niż rozumu" po znalezieniu listu Haydera" Izabela stoi pod bramą, natomiast ja
za żadne skarby nie mogę wejść do środka.... nie wiem czy to kwestia buga czy braku aktualizacji ale gra nie reaguje ;/
Platforma PS3
Pomóżcie!

Komentarz: szklarson
2018-08-22
19:56

lotnik_xaos Legionista

😢

Mamy tu mały problem z poradnikiem :( Specjalnie odnowiłem premium, żeby móc pobrać pdf/epub i wrzucić go sobie na tableta, a gdy próbuję pobierać, to okazuje się, że "hyperłącze wygasło".
Ekipo GOL, czy możecie odnowić/wrzucić jeszcze raz/zaradzić temu w inny sposób?

Komentarz: lotnik_xaos

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl