Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Beast | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2 Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Jaką klasę postaci wybrać dla Beast? Dowiedz się wszystkiego o roli Beast w drużynie w Divinity: Original Sin 2.

Jedyna postać i potencjalny towarzysz (jeśli nie został on wybrany jako twoja główna postać) reprezentujący rasę krasnoludów (Dwarf). Znajdziesz go na plaży zlokalizowanej na zachód od Fort Joy - będzie on skrywał się przy wraku rozbitego statku. W tym rozdziale znajdziesz informacje dotyczące samej postaci, dostępnych dla niej klas (i ich opisy), a także klas rekomendowanych w przypadku wyboru Beast jako postaci głównej lub kompana.

Beast i jego domyślna klasa postaci, Battlemage. - Beast | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Beast i jego domyślna klasa postaci, Battlemage.

Rekomendowana klasa postaci dla Beast

Beast sprawdza się najlepiej (zarówno jako towarzysz oraz jako postać główna) w roli:

  1. Battlemage - jest to jego klasa domyślna i zarazem najlepszy dla niego wybór. Doskonale współgra to z jego talentem Sturdy, który zwiększa punkty zdrowia i uniki, gdyż Battlemage walczy przy użyciu dwóch broni, które umożliwiają otrzymanie dodatkowej premii do uników (za sprawą zdolności Dual Wielding). Klasa ta także pozwala z łatwością korzystać ze zdolności Petrifying Touch, która ma bardzo krótki zasięg.
  2. Rogue, Shadowblade, Ranger lub Wayfarer - normalnie klasy te wymagają możliwie najwyższych obrażeń, jednak w przypadku tej postaci otrzymują one dodatkowo zwiększoną szanse na unik i punkty zdrowia (za sprawą talentu Sturdy), co eliminuję ich największą wadę. Dodatkowym atutem jest talent Dwarven Guile, który daje premię do zdolności Sneaking.

Informacje podstawowe

Nazwa

Opis

Płeć

Mężczyzna

Rasa

Krasnolud (Dwarf)

Tagi

Dwarf, Beast, Male, Barbarian, Noble

Talenty

Sturdy - postać otrzymuje +10% do maksymalnych punktów zdrowia i +5% szansy na unik.

Dwarven Guile - postać otrzymuje +1 do zdolności Sneaking.

Uwaga - Tagi wykorzystywane są podczas rozmów z innymi postaciami, by zyskać dostęp do unikalnych opcji dialogowych.

Specjalne zdolności

Ikona

Nazwa

Opis

Petrifying Touch - Beast | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Petrifying Touch

Zdolność unikalna dla rasy krasnoludów. Pozwala zadać wrogowi X obrażeń od ziemi (Earth), a następnie zamienić w kamień na 1 turę (pod warunkiem, iż wroga nie chroni magiczny pancerz).

Usuwa efekty Bleeding, Burning, Poisoned, Crippled.

Blinding Squall - Beast | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Blinding Squall

Zdolność dostępna wyłącznie dla tej postaci. Pozwala zadać wrogom na średnim obszarze obrażenia od powietrza (Air) i nałożyć na nich (jeśli nie byli chronieni magicznym pancerzem) efekt Blinded na 1 turę.

Klasy postaci Beast

Beast ma dostęp do 14 klas postaci, opisanych wewnątrz poniższej tabeli. W przypadku klasy wybieranej dla gracza (jeśli twoją główną postać ma stanowić Beast) możesz dowolnie modyfikować zdolności początkowe i atrybuty, jednak jeśli dobierasz klasę dla kompana, nie będziesz mieć możliwości zmiany czegokolwiek.

Klasa

Premie początkowe

Zdolności początkowe i talent

Broń początkowa

Battlemage

+1 Strength

+1 Intelligence

+1 Constitution

+1 Aerotheurge

+1 Warfare

+1 Persuasion

Blinding Radiance

Battering Ram

Shocking Touch

Talent Comeback Kid - jeśli punkty zdrowia postaci spadną do 0, zostanie ona wskrzeszona z 20% maksymalnych punktów zdrowia. Efekt aktywuje się raz w ciągu walki - jeśli postać zostanie wskrzeszona zwojem, talent będzie mógł aktywować się ponownie.

2x Sharp Stone on a Stick (jednoręczny topór, 4-5 obrażeń fizycznych)

Cleric

+1 Strength

+1 Intelligence

+1 Constitution

+1 Hydrosophist

+1 Necromancer

+1 Bartering

Decaying Touch

Restoration

Blood Sucker

Talent Hothead - gdy postać posiada 100% punktów zdrowia, otrzymuje premię +10% do szansy na trafienie krytyczne i +20% celności.

Claw Hammer (jednoręczna buława, 4-5 obrażeń fizycznych)

Makeshift Shield (tarcza, 6 punktów magicznego pancerza i 8 punktów fizycznego pancerza)

Conjurer

+1 Intelligence

+2 Constitution

+1 Summoning

+1 Loremaster

+1 Leadership

Conjure Incarnate

Dimensional Bolt

Elemental Totem

Talent Pet Pal - pozwala postaci rozmawiać ze zwierzętami.

Makeshift Wand (różdżka 2-3 obrażeń od losowo dobranego elementu)

Enchanter

+2 Intelligence

+1 Constitution

+1 Hydrosophist

+1 Aerotheurge

+1 Loremaster

Electric Discharge

Hail Strike

Rain

Talent Far Out Man - zwiększa zasięg zwojów i zaklęć o 2 metry.

Improvised Staff (kostur, 5-7 obrażeń od losowo dobranego elementu)

Fighter

+1 Strength

+2 Constitution

+1 Warfare

+1 Geomancer

+1 Bartering

 

Battle Stomp

Bouncing Shield

Fortify

Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg.

Knife On a Stick (jednoręczny miecz, 4-5 obrażeń fizycznych)

Makeshift Shield (tarcza, 6 punktów magicznego pancerza i 8 punktów fizycznego pancerza)

Inquisitor

+1 Strength

+1 Intelligence

+1 Constitution

+1 Warfare

+1 Necromancer

+1 Telekinesis

Blood Sucker

Battering Ram

Mosquito Swarm

Talent Executioner - daje postaci 2 AP po wykonaniu ciosu, który zabije wroga. Efekt aktywuje się raz podczas rundy.

Makeshift Club (dwuręczna buława, 6-7 obrażeń fizycznych)

Knight

+2 Strength

+1 Constitution

+1 Warfare

+1 Two-Handed

+1 Bartering

Battle Stomp

Battering Ram

Crippling Blow

Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg.

Cracked Twohander (dwuręczny miecz, 6-7 obrażeń fizycznych)

Metamorph

+2 Strength

+2 Finesse

+1 Two-Handed

+1 Polymorph

+1 Persuasion

Tentacle Lash

Chicken Claw

Bull Horns

Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg.

Wooden Pitchfork (włócznia, 6-7 obrażeń fizycznych)

Ranger

+2 Finesse

+1 Wits

+1 Huntsman

+1 Pyrokinetic

+1 Lucky Charm

Ricochet

Peace of Mind

Elemental Arrowheads

Talent Arrow Recovery - daje postaci 33% szansy na odzyskanie specjalnej strzały po jej wystrzeleniu.

Twig With a String (łuk, 5-6 obrażeń fizycznych)

Rogue

+2 Finesse

+1 Constitution

+1 Scoundrel

+1 Sneaking

+1 Dual Wielding

Throwing Knife

Backlash

Adrenaline

Talent The Pawn - daje postaci 1 dodatkowy punkt AP na ruch. Punkt wykorzystać można na początku każdej rundy i tylko na ruch.

2x Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych)

Shadowblade

+2 Finesse

+2 Wits

+1 Scoundrel

+1 Polymorph

+1 Thievery

Chameleon Cloak

Backlash

Chicken Claw

Talent Guerilla - zwiększa zadawane przez postać obrażenia o 40% gdy ta się skrada (Sneaking). Nie działa podczas korzystania z efektów nakładających niewidzialność (Invisibility).

Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych)

Wayfarer

+2 Finesse

+1 Intelligence

+1 Huntsman

+1 Geomancer

+1 Bartering

Pin Down

Fossil Strike

Elemental Arrowheads

Talent Pet Pal - pozwala postaci rozmawiać ze zwierzętami.

Toy Crossbow (Kusza, 6-7 obrażeń fizycznych)

Witch

+1 Finesse

+1 Intelligence

+1 Constitution

+1 Scoundrel

+1 Necromancer

+1 Persuasion

Raise Bloated Corpse

Chloroform

Mosquito Swarm

Talent Leech - leczy postać, gdy ta stoi w kałuży krwi.

Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych)

Wizard

+2 Intelligence

+1 Constitution

+1 Pyrokinetic

+1 Geomancer

+1 Loremaster

Searing Daggers

Fossil Strike

Ignition

Talent Far Out Man - zwiększa zasięg zwojów i zaklęć o 2 metry.

Makeshift Wand (różdżka 2-3 obrażeń od losowo dobranego elementu)