Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chmury i kombinacje w Divinity Original Sin 2 | Efekty i kombinacje w walce Divinity Original Sin 2 poradnik, solucja

Chmury tworzone są wtedy, gdy woda bądź krew zamieniona zostanie w parę wodną (Steam) bądź gdy ogień zostanie ugaszony i zamieni się w dym (Smoke Cloud). Następnie można na nie nałożyć jeden z kilku efektów, który zmieni ich funkcjonowanie - wszystko to, wraz ze sposobem na stworzenie i zniwelowanie tych efektów zostało przedstawione w poniższych tabelach.

Podstawowe efekty chmur

Poison Cloud - chmurę można wysadzić przy pomocy efektu Fire. - Chmury i kombinacje w Divinity Original Sin 2 | Efekty i kombinacje w walce - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Poison Cloud - chmurę można wysadzić przy pomocy efektu Fire.

Efekt

Jak stworzyć

Opis + jak zniwelować

Fire Cloud

Zaklęcie Laser Ray (Pyrokinetic)

Tworzy ognistą chmurę. Nakłada efekt Burning na postać, zadając co turę obrażenia od ognia - efekt blokowany jest przez magiczny pancerz.

Efekt usunąć można przy pomocy zaklęć Rain i Tornado.

Steam Cloud

Nałożenie efektu Fire na wodną (Water) powierzchnię.

Tworzy chmurę pary wodnej, która usuwa efekt Burning z postaci. Może zostać naelektryzowana dzięki efektowi Shock.

Efekt usunąć można przy pomocy zaklęcia Tornado.

Blood Cloud

Nałożenie efektu Fire na krwawą (Blood) powierzchnię.

Tworzy krwawą chmurę. Nie powoduje żadnych szkód i nie nakłada negatywnych efektów. Może zostać naelektryzowana dzięki efektowi Shock.

Efekt usunąć można przy pomocy zaklęcia Tornado.

Poison Cloud

Można stworzyć przy pomocy niektórych zaklęć ze szkoły Geomancer, granatów i strzał.

Tworzy chmurę trucizny, która nakłada efekt Poisoned i co turę zadaje obrażenia - efekt blokowany jest przez magiczny pancerz.

Efekt usunąć można przy pomocy zaklęcia Tornado, bądź efektu Fire (powoduje to eksplozję).

Smoke Cloud

Nałożenie efektu Water lub Ice na płonącą (Fire) powierzchnię.

Tworzy chmurę gęstego dymu, który blokuje widoczność - postacie będące w środku będą mieć bardzo ograniczony zasięg ataku, a postacie stojące na zewnątrz nie będą w stanie dostrzec celów po drugiej stronie.

Efekt usunąć można przy pomocy zaklęcia Tornado.

Electrified Steam Cloud

Nałożenie efektu Shock na Steam Cloud.

Tworzy elektryczną chmurę, która zadaje obrażenia (Air) i nakłada efekt Shocked, a następnie Stunned.

Efekt usunąć można przy pomocy zaklęcia Tornado

Electrified Blood Cloud

Nałożenie efektu Shock na Blood Cloud.

Tworzy elektryczną chmurę, która zadaje obrażenia (Air) i nakłada efekt Shocked, a następnie Stunned.

Efekt usunąć można przy pomocy zaklęcia Tornado

Deathfog Cloud

Nie da się stworzyć - występuje naturalnie.

Powoduje natychmiastową śmierć postaci. Postacie nieumarłe (Undead) są niewrażliwe na ten efekt.

Chmury z efektem Bless

Podobnie jak efekty podłoża, na chmury także da się wpłynąć przy pomocy efektu Bless, zmieniając ich działanie.

Blessed Steam leczy znajdujące się wewnątrz postacie. - Chmury i kombinacje w Divinity Original Sin 2 | Efekty i kombinacje w walce - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
Blessed Steam leczy znajdujące się wewnątrz postacie.

Efekt

Jak stworzyć

Opis + jak zniwelować

Blessed Fire Cloud

Nałożenie efektu Bless na efekt Fire Cloud.

Zapewnia niewrażliwość na efekt Frozen i uzdrawia postać.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blesed Steam Cloud

Nałożenie efektu Bless na efekt Steam Cloud.

Zapewnia postaciom leczenie.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Blood Cloud

Nałożenie efektu Bless na efekt Blood Cloud

Zapewnia postaciom leczenie.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Poison Cloud

Nałożenie efektu Bless na efekt Poison Cloud.

Nakłada na postacie efekt regeneracji. Zadaje obrażenia postaciom nieumarłym (Undead).

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Smoke Cloud

Nałożenie efektu Bless na efekt Smoke Cloud.

Zapewnia postaciom efekt Invisibility, przez co stają się niewidoczne dla wroga. Usuwa efekt Silence z postaci.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Electrified Steam Cloud

Nałożenie efektu Bless na Electrified Steam Cloud.

Nakłada na postacie efekt Haste, który zwiększa ich prędkość poruszania się i zapewnia 1 dodatkowy punkt AP na turę.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Blessed Electrified Blood Cloud

Nałożenie efektu Bless na Electrified Blood Cloud.

Nakłada na postacie efekt Haste, który zwiększa ich prędkość poruszania się i zapewnia 1 dodatkowy punkt AP na turę.

Można zniwelować przy pomocy efektu Curse i zaklęcia Tornado.

Chmury z efektem Curse

Podobnie jak efekty podłoża, na chmury także da się wpłynąć przy pomocy efektu Curse, zmieniając ich działanie na negatywne.

Efekt

Jak stworzyć

Opis + jak zniwelować

Cursed Fire Cloud

Nałożenie efektu Curse na efekt Fire Cloud.

Tworzy efekt Necrofire, który przypomina normalne podpalenie, z tym że nie da się go ugasić wodą. Efekty blokowane są przez magiczny pancerz. Nie da się usunąć efektu przy pomocy czaru Rain.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Steam Cloud

Nałożenie efektu Curse na efekt Steam Cloud.

Nakłada na postacie efekt Decaying - efekty uzdrawiające zadają im obrażenia. Efekt blokowany jest przez fizyczny pancerz. Dodatkowo, zadaje obrażenia od wody (Water).

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Blood Cloud

Nałożenie efektu Curse na efekt Blood Cloud

Nakłada na postacie efekt Decaying - efekty uzdrawiające zadają im obrażenia. Efekt blokowany jest przez fizyczny pancerz. Dodatkowo, zadaje obrażenia od wody (Water).

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Poison Cloud

Nałożenie efektu Curse na efekt Poison Cloud.

Nakłada na postać efekt Acid, który co turę pozbawia postać części pancerza fizycznego i efekt Poisoned, który co turę zadaje obrażenia.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Smoke Cloud

Nałożenie efektu Curse na efekt Smoke Cloud.

Nakłada na postacie efekty Blind i Suffocating - pierwszy sprawia, iż postać ma bardzo zmniejszony zasięg ataku, drugi niszczy pewną ilość pancerza magicznego co turę.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Electrified Steam Cloud

Nałożenie efektu Curse na Electrified Steam Cloud.

Nakłada na postać efekt Stunned, ogłuszając postać na jedną turę i zadaje obrażenia od powietrza (Air). Efekty blokowane są przez magiczny pancerz.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.

Cursed Electrified Blood Cloud

Nałożenie efektu Curse na Electrified Blood Cloud.

Nakłada na postać efekt Stunned, ogłuszając postać na jedną turę i zadaje obrażenia od powietrza (Air). Efekty blokowane są przez magiczny pancerz.

Można zniwelować przy pomocy efektu Bless i zaklęcia Tornado.