Divinity Original Sin 2: Morderczy gheist
Aktualizacja:

1. Fort Radość Ghetto - Magister Yarrow
2. Fort Radość - Kwiat Yarrow
3. Fort Radość - Migo
![Na jednym z murów obronnych tuż przy wejściu do Fortu znajdziesz Magister Yarrow [1] - Morderczy gheist | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1747/94418906.jpg)
Na jednym z murów obronnych tuż przy wejściu do Fortu znajdziesz Magister Yarrow [1]. Po wejściu w interakcję zapyta cię, czy natknąłeś się na Migo. Bez względu na to jak poprowadzisz rozmowę każe ci go odszukać i nie wracać dopóki nie będziesz dysponował jakąś informacją na jego temat.
Poniżej znajdziesz wszystkie dostępne scenariusze związane z omawianym zadaniem.
Sposób 1: Zmierz się z Migo
Migo [3] krąży po plaży w okolicy Fort Radość. Znajdziesz go w kałuży krwi. Okazuje się, został zamieniony w monstrum, które pożera zwłoki. Nie zaatakuje cię dopóki nie zdecydujesz się z nim porozmawiać.

Migo to bardzo wymagający przeciwnik, który poza wysokimi obrażeniami w zwarciu potrafi również korzystać z umiejętności obszarowych. Walka może kosztować cię sporo zasobów leczniczych, ale ostatecznie powinieneś go pokonać. Znajdziesz przy nim pierścień oraz hełm.
Pierścień zabierz do Magister Yarrow. Niezależnie od tego czy przyznasz się, że go zabiłeś, czy skłamiesz, że znalazłeś go martwego, będziesz musiał udowodnić, że mówisz prawdę pokazując pierścień. Ważne jest byś miał go wtedy przy sobie. Po zakończonej rozmowie zadanie zostanie zakończone, a Ty zdobędziesz dodatkowe punkty doświadczenia.
Nagroda: 300 punktów doświadczenia
Sposób 2: Połącz rodzinę
![Drugi wariant zadania jest możliwy do wykonania tylko jeśli w ekwipunku dowolnego z członków drużyny posiadasz roślinę o nazwie Yarrow Flower [2] - Morderczy gheist | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry](https://cdn.gracza.pl/galeria/Html/Poradniki/1747/94418937.jpg)
Drugi wariant zadania jest możliwy do wykonania tylko jeśli w ekwipunku dowolnego z członków drużyny posiadasz roślinę o nazwie Yarrow Flower [2]. Jedną z tych roślin znajdziesz w ruinach wieży niedaleko miejsca gdzie spotykasz magistra Borrisa. Jeśli nie możesz namierzyć rośliny naciśnij lewy "ALT", a powinno pojawić się oznaczenie.
Rozpocznij konwersację z Migo i podaruj mu kwiat wybierając stosowną opcję dialogową. Bestia pomyli cię z kimś, ale po chwili ofiaruje ci swój pierścień. Wróć ze zdobyczą do Magister Yarrow i przekaż jej, ze znalazłeś położenie jej kompana. Po okazaniu pierścienia jako dowód uzyskasz związaną z zadaniem nagrodę, a kobieta ruszy na plażę, aby na własne oczy przekonać się, że mówisz prawdę.

Jeśli podążysz za nią na plażę i rozpoczniesz rozmowę to kobieta ofiaruje ci klucz, dzięki któremu otworzysz jedne z drzwi wewnątrz Fortu. Na tym zadanie zostaje zakończone.
Nagroda: 2 nagrody gwarantowane oraz 1 do wyboru zależnie od klas drużyny.
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
- Divinity Original Sin 2: Fort Radość
- Divinity Original Sin 2: Fort Radość - Ucieczka
- Divinity Original Sin 2: Obroża - The Collar
- Divinity Original Sin 2: Teleport
- Divinity Original Sin 2: Morderczy gheist
- Divinity Original Sin 2: Uwięziony elf
- Divinity Original Sin 2: Flakon duszy Withermoore'a
- Divinity Original Sin 2: Gdzie jest Emmie?
- Divinity Original Sin 2: Płonące świnie (The Burning Pig)
- Divinity Original Sin 2: Głosy (The Voices)
- Divinity Original Sin 2: Oczyszczony smok (The Purged Dragon)
- Divinity Original Sin 2: Do Broni! (Call to Arms)
- Divinity Original Sin 2: Los gorszy od śmierci (A Fate Worse Than Death)
- Divinity Original Sin 2: Labirynt Gargulca (The Gargoyle's Maze)
- Divinity Original Sin 2: Rozpaczliwa determinacja
- Divinity Original Sin 2: Skarbiec Braccusa Reksa (The Vault Of Braccus Rex)
- Divinity Original Sin 2: Zbrojownia (The Armoury)
- Divinity Original Sin 2: Wrzaskuny (The Shriekers)
- Divinity Original Sin 2: Oznaki oporu (Sings Of Resistance)
- Divinity Original Sin 2: Nothing But Child's Play
- Divinity Original Sin 2: Blessings From Afar
- Divinity Original Sin 2: Boski wybraniec
- Divinity Original Sin 2: Zadania poboczne w Forcie Radość
- Divinity Original Sin 2: Fort Radość
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
