Consulate quest | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
W Arx znajduje się The Consulate. Budynek ten zastaniesz w płomieniach. Porozmawiaj z paladynem stojącym przy wejściu i zaproponuj mu swoją pomoc.

W środku napotkasz niewymarłych jaszczurów. Będą się oni regenerować tak długo jak na polu walki będzie się znajdować Cursed Fire. Musisz więc skupić się na jego likwidowaniu. Najlepszą opcją jest używanie zdolności Bless.
Twoim zadaniem jest dostanie się do ogrodu. W tym celu będziesz musiał przejść przez 3 pary drzwi. Klucz do jednych z nich znajdziesz na gabinecie znajdującym po drugiej stronie The Consulate. Pozostałe będziesz musiał otworzyć korzystając ze zdolności złodziejstwa.
Gdy już dotrzesz do ogrodu, skorzystaj ze zdolności Spirit Vision, by zobaczyć portal. Wejdź z nim w interakcję, a zostaniesz przeniesiony na arenę.

Tam czeka cię walka z Aleksandrem, Malady i Wendigo. Jest to trudna walka w szczególności, że przeciwnicy będą odradzać się tak długo jak na arenie będą Black Mirror, a ty dodatkowo będziesz musiał zniszczyć wszystkie Black Mirror znajdujące się na arenie, w innym wypadku nie otworzy się portal do następnego miejsca.
Uwaga: Zadanie można sobie ułatwić. Aleksander, Malady i Wendigo pojawią się tylko jeśli opuścisz krąg, na którym się pojawiłeś. Jeśli posiadasz łucznika, to możesz go wykorzystać do zniszczenia wszystkich Black Mirror z tego obszaru. Wówczas wszyscy twoi przeciwnicy pojawią się tylko raz. Następnie przejdź przez portal.

Trafisz na obszar, w którym jaszczury pilnują The Glowing Door. Możesz spróbować przekonać je, by dały ci do nich klucz lub stanąć z nimi do walki. W obu przypadkach zdobędziesz The Glowing Key, który pozwoli ci przejść przez drzwi.
W następnym pomieszczeniu spotkasz Sadhę.
Wybór 1: Zabito Sadhę

W tym przypadku zadanie zakończy się ono walką z nią i strzegącymi ją śniącymi. Po walce udaj się przez kolejny portal ponownie do ogrodu w The Consulate.
Nagroda: 676975 punktów doświadczenia
Wybór 2: Uwolniono Sadhę
Ta opcja jest dostępna tylko, jeśli posiadasz Swornbreaker. Broń tą możesz znaleźć np. w schronie Lindera Kemma. Trzyma ją posąg stojący w pomieszczeniu, w którym więziony jest Lord Arhu. Wówczas unikniesz walki.
Nagroda: 134750 punktów doświadczenia + 4 nagrody gwarantowane + 1 z 3 do wyboru w zależności od klasy + Circle Of Suns

Zakończy się ono walką z nią i strzegącymi ją śniącymi. Po walce udaj się przez kolejny portal ponownie do ogrodu w The Consulate.
Nagroda: 676975 punktów doświadczenia
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
	
- Cytadela
		
- Consulate quest | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Gdy uderza młot (Hammerfall) | Zadanie w Cytadeli Arx | Solucja Divinity 2
 - The Vault Of Linder Kemm | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Old Means Gold | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Secrets Of The Dwarves | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Blood Dowry | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Most Urgent Matter | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Missing Prisoners | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 - A Craftsman Of Dreams And Nightmares | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Secrets Of The Dwarves| Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Last Stands Of The Magisters | Nameless Isle | Solucja Divinity 2
 - Mercy Is Power | Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - School's Out | Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Arx Zadania i questy | Arx | Solucja Divinity Original Sin 2
 
 
 - Cytadela
		
 
 - Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją  będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli 
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
