Okno możliwości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
W ruinach w Klasztornego lasu spotkasz grupę magistrów, którzy chcą złapać Hannag.

Porozmawiaj z nimi i opowiedz się po jednej ze stron.
Wybór 1: Pomoc Hannag
W przypadku, gdy zdecydujesz się pomóc poszukiwanej, zaatakuj magistrów. Walka nie powinna ci sprawić większych problemów. Dodatkowo ułatwisz sobie walkę, jeśli w pierwszej kolejności zabijesz magister Priest.
Po walce porozmawiaj z Hannag. Dowiesz się, że może cię ona nauczyć jak gromadzić dodatkowy Source Point, pod warunkiem że spełnisz jej prośbę. Odblokuje to zadanie W zawieszeniu.
Nagroda: 3 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci
Wybór 2: Pomoc magistrom
Zdecydowanie trudniejsza i mniej opłacalna opcja. Zbliżenie się do Hannag wymaga podejścia do niej w taki sposób, by cię nie zauważyła. Inaczej skończy się to dla ciebie zgonem na miejscu. W przypadku pierwszej lokalizacji wystarczy, zajść ją z boku. Przestraszy się ciebie i po krótkiej konwersacji ucieknie w kolejne miejsce.
Udaj się za magistrami w miejsce, gdzie tym razem znajduje się Hannag. W tym miejscu dodarcie do niej będzie trudniejsze. Najlepszą opcją teleportacja jednej z postaci z miejsca, gdzie znajdują się również magistrzy.

W tym momencie czeka cię bardzo trudna walka. Hannag poświęci się, by przyzwać trzy portale. Z każdego z nich będą wychodzić Pustkowce. Portale te są niewrażliwe na obrażenia fizyczne. Ich zniszczenie jest możliwe tylko za pomocą magii. W przypadku, gdy nie zostały one znoszone do po "wyrzuceniu" kolejnego Pustkowca, zmienią swoją lokalizację, a ostatni wskrzesi Hannag, która wróci do walki jako nieumarła. Najlepszą opcją jest podzielenie drużyny tak, aby jednostki magiczne atakowały portale, a jednostki zadające obrażenia fizyczne, walczyły z Voidwoken.
Istotnym problemem jest także utrzymanie magistra Knight przy życiu. Jeśli on zginie to zadanie zakończy się a ty otrzymasz tylko 7500 punktów doświadczenia. Dużym utrudnieniem jest to, że posiada on tylko pancerz fizyczny, a w czasie walki Pustkowce atakują głownie za pomocą magii.
Po walce porozmawiaj z magistrem, by otrzymać nagrodę.
Nagroda: 5000 punktów doświadczenia + 3 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wybrzeże Żniwiarza
- Potężne przebudzenie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Miłość niejedno ma imię | Zatoka Źniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Prośba Almiry | Zatoka Źniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Nie przejdziecie (They Shall Not Pass) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Zguba (Lost And Found) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zabawa w chowanego (Hide And Seek) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Zapisane krwią (Red Ink In The Ledger) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Agresywne przejęcie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Konkurencja | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Próba pór roku | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Elfia wieszczka | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zniszczona karawana | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zaginieni magistrowie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- W zawieszeniu | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Handlarka Eithna | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Mimowolni słudzy | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Oliwa sprawiedliwa | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Hojna oferta | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Cień nad Kłodą | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Smak wolności | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Cena miłości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Spoczynek bohaterów | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Pogrzeb przeszłości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Jak kur z jajkiem | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Trzy ołtarze | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Prawo Zakonu | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Wszystko zostaje w rodzinie | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Łowca koszmarów | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Drewno jak drewno | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Paskudne ptaszysko | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Przekleństwo zapomnienia | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Niemowa | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Więzy bólu | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Na pokuszenie | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zaskakujący ładunek | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- W sieci pożądania | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Przeciwieństwa się przyciągają | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Kryzys egzystencjalny | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Pan i jego pies | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Arena w Kłodzie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Bez wyjścia | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Okno możliwości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Potraktowani jak bydło | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Znaleźne | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Tajemnice Wyspy Krwawego Księżyca | Wybrzeże Żniwiarza | Cytadela
- Zalecenia Doktora | Wybrzeże żniwiarza | Cytadela | Solucja Divinity 2
- Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Wybrzeże Żniwiarza
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
