The Academy | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
Zadanie uruchomi się automatycznie po wkroczeniu do The Council Academy. Przy wejściu spotkasz Voidwoken. W trakcie rozmowy poznasz jego opinię na temat siedmiu bogów. Po rozmowie Voidwoken odejdzie.
Wejdź wówczas do głównej sali. Niedaleko punku szybkiej podróży znajdziesz dezaktywowanego The Seneschal.

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś więcej o The Academy warto go aktywować. Do jego aktywacji niezbędny jest Phase Capacitator.
Phase Capacitator można znaleźć w czterech miejscach:
- Na stole w Teachers Room
- W Storage - klucz znajduje się w The Academy Library w jednym z biurek
- W The Academy Library
- W zamkniętym pomieszczeniu w The Academy Library.
Aby się tam dostać musisz wykonać kolejno następujące czynności.
- Nadepnięcie na zapadnię znajdującą się na środku Sali

- Wciśnięcie przycisku wschodniej na ścianie

- Aktywowanie Unusal Tablet znajdującego się przy wschodniej ścianie

- Pociągniecie za prawą dźwignię przy drzwiach
Jeśli aktywowałeś The Seneschal to pozostałe trzy Phase Capacitator to pozostałe trzy posłużą ci do otworzenia bariery. Pierwszy z nich ustawiasz na zapadni w Teachers Room. Wytworzy to promień, który będziesz musiał doprowadzić do bariery.
W tym celu ustaw pod odpowiednim kątem Eternal Reflectors. Jest to stosunkowo łatwe, ponieważ wiązka jest widoczna tylko wtedy, gdy ustawienie jest poprawne.

Gdy wiązka dotrze do bariery, ustaw pozostałe dwa Phase Capacitator na zapadniach i pociągnij za dźwignię. Pozwoli ci to wejść do Arena Of the One. Tam porozmawiaj z The Eternal Arbiter i powiedz mu, że jesteś gotowy
Uwaga: Do podjęcia wyzwania niezbędna jest znajomość zdolności Spirit Vision oraz Source Vampirism. Jeśli z jakiegoś powodu nie wykonałeś rytuałów w Reaper's Coast, to możesz nauczyć się tych zdolności w Library. Znajdują się tam dwa cokoły, na których wyryto inskrypcje. Ich przeczytanie nauczy cię tych zdolności.
Nagroda: 27900 punktów doświadczenia
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Bezimienna wyspa
- Zadanie Bezimienna wyspa | Solucja Divinity Original Sin 2
- A Familiar Face | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Invaders | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Unscholary Pursuits | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Seeking Revenge | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- An Unlikely Patron | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Sallow Man | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Drowned Temple | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Academy | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Arena Of The One | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Mother Tree | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- The Watcher's Mercy | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Running Like Clockwork | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Up In The Clouds | Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
- Bezimienna wyspa
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
