Cień nad Kłodą | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści
1 - Cień nad Kłodą | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Pod Czarnym Bykiem - wejście do Przybytku Effie.

2. Kłoda - Dom Mordusa

3. Wybrzeże Żniwiarza - wejście do Jaskinia rozbójników

W Przybytek Effie [1] porozmawiaj z Loharem. Będzie on chciał, abyś udał się do domu Mordusa i go przeszukał.

Dom Mordusa [2] znajduje się tuż obok Pod czarnym bykiem. W środku znajdziesz jednego z ludzi Lohara. Po rozmowie, odkryje ona właz do piwnicy. Znajdziesz tam pokój z uwięzionymi krasnoludami. Uwolnij ich za pomocą dźwigni na ścianie. Porozmawiaj z nimi i przystąp do przeszukania pokoju. Znajduje się tam pułapka, która aktywuje się gdy spróbujesz się dostać do skrzyń, dlatego zostaw jednego członka swojej drużyny na zewnątrz, by mógł je ponownie otworzyć. Za dwiema skrzyniami znajdziesz ukrytą półkę na książki. Znajdziesz tam wiadomość, z której wynika, że Mordus pragnie śmierci Lohara.

Wróć do Lohara i poinformuj go o swoich odkryciach - Cień nad Kłodą | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Wróć do Lohara i poinformuj go o swoich odkryciach. Będzie on chciał, abyś zabił Mordusa.

Mordusa znajdziesz w Jaskinia rozbójników [3]. Trafisz do jaskini wypełnioną zwłokami. Tam również zostaniesz zaatakowany przez Pustkowce. Nie będzie to klasyczna walka, ponieważ po każdej turze jeden z członków twojej drużyny zostanie przeniesiony w różne części jaskini. Twój drużyna zostaje więc całkowicie rozproszona.

Najlepszą opcją jest zaczęcie gry postacią, która znajduje się w czymś na kształt sypialni. Napotka on na stosunkowo małą liczbę przeciwników oraz może znaleźć klucz, który otwiera drzwi na obszarze jaskini, co ułatwi ponowne kompletowanie drużyny.

Gdy będziesz już miał kompletną drużynę, możesz udać się do wraku statku, gdzie znajduje się drabina na wyższy poziom.

Uwaga: Możesz również wyprowadzić jednego członka drużyny i skorzystać z Piramidy teleportacyjnej - Cień nad Kłodą | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Uwaga: Możesz również wyprowadzić jednego członka drużyny i skorzystać z Piramidy teleportacyjnej. Natomiast jeśli przeteleportujesz swoją drużynę na plażę przy wraku statku i wejdziesz do Jaskini rozbójników od tej strony, to od razu staniesz do walki z Mordusem.

Następnie musisz stanąć do walki z Mordusem. Gdy pokonasz jego opętaną postać, przerwie on walkę i poprosi o litość. Możesz przystać na jego propozycję lub go zabić. Nieważne jakiego wyboru dokonasz i tak zdobędziesz Amulet Mordusa.

Ponownie udaj się do Lohara i poinformuj go o twoich dokonaniach. W ramach wdzięczności ofiaruje ci klucz do skrzyni w siedzibie magistrów.

Nagroda: 4 nagrody gwarantowane + 1 z 4 do wyboru w zależności od klasy postaci

Podobało się?

0

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2022-10-08
01:07

mbwrobel Centurion

Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.

Komentarz: mbwrobel
2023-12-18
10:23

lubesz Junior

Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?

Komentarz: lubesz
2025-01-02
21:30

djjdrjjrifd Junior

Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-03
22:34

sarge94 Junior

Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.

Komentarz: sarge94
2025-01-05
15:13

djjdrjjrifd Junior

😁

No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-05
15:26

djjdrjjrifd Junior

Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-09
16:06

djjdrjjrifd Junior

Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-10
17:09

djjdrjjrifd Junior

Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-10
17:31

djjdrjjrifd Junior

Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-09-14
14:52

Nibber Junior

ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?

Komentarz: Nibber

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl