Divinity: Original Sin 2 Solucja, poradnik
Aktualizacja:
Poradnik Divinity: Original Sin 2 Zadania główne i poboczne to doskonała i rozbudowana solucja, która pomoże Ci przejść grę od pierwszego questa do ostatniego.
W poradniku oprócz głównych zadań i fabuły zawarliśmy również zadania poboczne wraz z wyborami i skutkami decyzji. Oprócz tego pamiętaliśmy o zadaniach towarzyszy - znajdziesz tu więc zadania Fane'a, Red Prince'a, Lohse, Ifana ben-Mezda, Beasta i Sebille.
Rozbudowaną sekcję stanowi rozdział Mapy, który zawiera spis zadań i questów na wszystkich 4 wyspach - Fort Joy, Reaper's Coast, Nameless Isle i Arx. Dzięki temu z łatwościa namierzysz zadanie. Dodatkowo zawarliśmy równiez mapy sprzedawców na pierwszych dwóch wyspach, ponieważ rozwój na początku gry jest podstawą sukcesu.
Nie ominęliśmy również trudnych walk i bossów, które podzieliliśmy na wyspy. Dzięki nim przejdziesz każdą bitwę.
Omówiliśmy także Zagadki i sekrety - w czasie wędrówki z pewnością odnajdziesz miejsca, które sprawią ci trudność - w tym dziale tłumaczymy, co dokładnie należy zrobić.
Spis zadań głównych
The Merryweather
Fort Radość
- Ucieczka z Fortu Radość
 - Obroża
 - Teleport
 - Morderczy gheist
 - Uwięziony elf
 - Flakon duszy Withermoore'a
 - Gdzie jest Emmie?
 - Płonące świnie
 - Głosy
 - Oczyszczony smok
 - Do broni!
 - Los gorszy od śmierci
 - Labirynt gargulca
 - Rozpaczliwa determinacja
 - Skarbiec Braccusa Reksa
 - Zbrojownia
 - Wrzaskuny
 - Oznaki oporu
 - Nothing But Child's Play
 - Blessings From Afar
 - Boski wybraniec
 - Pozostałe zadania
 
Pani Zemsty
Wybrzeże Żniwiarza
- Potężne przebudzenie
 - Miłość niejedno ma imię
 - Prośba Almiry
 - Nie przejdziecie
 - Zguba
 - Zabawa w chowanego
 - Zapisane krwią
 - Agresywne przejęcie
 - Konkurencja
 - Próba pór roku
 - Elfia wieszczka
 - Zniszczona karawana
 - Zaginieni magistrowie
 - W zawieszeniu
 - Handlarka Eithna
 - Mimowolni słudzy
 - Oliwa sprawiedliwa
 - Hojna oferta
 - Cień nad Kłodą
 - Smak wolności
 - Cena miłości
 - Spoczynek bohaterów
 - Pogrzeb przeszłości
 - Jak kur z jajkiem
 - Trzy ołtarze
 - Prawo zakonu
 - Wszystko zostaje w rodzinie
 - Łowca koszmarów
 - Drewno jak drewno
 - Paskudne ptaszysko
 - Przekleństwo zapomnienia
 - Niemowa
 - Więzy bólu
 - Na pokuszenie
 - Zaskakujący ładunek
 - W sieci pożądania
 - Przeciwieństwa się przyciąga
 - Kryzys egzystencjalny
 - Pan i jego pies
 - Arena w Kłodzie
 - Bez wyjścia
 - Okno możliwości
 - Potraktowani jak bydło
 - Znaleźne
 - Tajemnice Wyspy Krwawego Księżyca
 - Zalecenia Doktora
 - Pozostałe zadania
 
Bezimienna wyspa
- Bezimienna wyspa
 - A Familiar Face
 - Invaders
 - Unscholary Pursuits
 - Seeking Revenge
 - An Unlikely Patron
 - The Sallow Man
 - The Drowned Temple
 - The Academy
 - Arena Of The One
 - The Mother Tree
 - The Watcher's Mercy
 - Running Like Clockwork
 - Up In The Clouds
 
Cytadela
- Consulate
 - Gdy uderza młot
 - The Vault Of Linder Kemm
 - Old Means Gold
 - The Secrets Of The Dwarves
 - Blood Dowry
 - The Most Urgent Matter
 - The Missing Prisoners
 - A Craftsman Of Dreams And Nightmares
 - The Secrets Of The Dwarves
 - The Last Stands Of The Magisters
 - Mercy Is Power
 - School's Out
 - Pozostałe zadania
 
Chapter VII - Finał
Agnieszka Adamus i Jakub Bugielski (www.gry-online.pl)
0
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją  będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli 
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
