Przeciwnicy i bossowie Nameless Isle | Trudne walki w Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
W tym rozdziale znajdziesz informacje o wszystkich kluczowych i trudnych walkach, które przyjdzie ci stoczyć w lokacji Nameless Isle.
Arena w Academy

Na arenie zlokalizowanej w Academy przyjdzie ci walczyć z kilkoma przeciwnikami, którzy podzieleni są na dwie grupy. The Great Guardian i para Eternal Sentinel wykorzystują do walki zaklęcia - często atakować będą przy pomocy Laser Ray bądź Electric Ray. Warto odpowiednio się na nich przygotować i, w miarę możliwości, rozbić drużynę, gdyż zaklęcia te ranią wszystkich w linii prostej. W skład drugiej grupy wchodzi dwójka Eternal Protector - wrogowie ci walczą na krótkim dystansie, zadając głównie obrażenia fizyczne.

Zacznij od wyeliminowania dwójki Eternal Sentinel, by zmniejszyć ilość zaklęć, którymi dysponuje wroga drużyna. W następnej kolejności załatw Eternal Protectorów, którzy są w stanie dotkliwie ranić postacie na krótkim dystansie. Na koniec załatw głównego wroga, The Great Guardian, kończąc jednocześnie wyzwanie na arenie.
The Sallow Man

Kolejne w grze dość specyficzne starcie, lecz nie ze względu na siłę wrogów, a zdolności specjalne głównego nieprzyjaciela. Podczas starcia musisz zwracać uwagę na dwie rzeczy - osłabienie, z którego korzysta Sallow Man (obniża statystyki, atrybut Constitution i obrażenia wszystkich postaci) i możliwość wskrzeszenia się nieprzyjaciela. Status nakładany przez wroga usunąć można, chociażby, zaklęciem Bless i warto to robić, gdyż efekty tej klątwy się kumulują (po drugim razie postać otrzyma karę -60% do zadawanych obrażeń!). Gdy uda ci się ubić wroga, ten (po krótkim czasie) odżyje, lecz wystarczy zabić go jeszcze raz. Na koniec musisz rozprawić się z resztą przeciwników, lecz to nie powinno stanowić już większego wyzwania.
Arena of the One

Starcie na Arena of the One związane jest z głównym wątkiem fabularnym. Walka ta jest, paradoksalnie, banalnie prosta. Twoim celem tutaj jest eliminacja czwórki wrogów, w skład której wchodzi Alexandar oraz trójka towarzyszy, których nie było w twojej drużynie na koniec przygód na Fort Joy (walka z Dallis the Hammer). Nie ma tutaj żadnej filozofii - musisz pokonać wrogów, nie pozwalając im na dotarcie do celu. Towarzysze będą znacznie słabsi, niż twoja drużyna - jedynym realnym zagrożeniem jest tutaj Alexandar
Walka z kopiami na arenie

Po głównym starciu na Arena of the One i serii scen przerywnikowych, przyjdzie ci walczyć z rozwścieczonym bogiem i trzema postaciami pobocznymi. Cała grupa wroga jest lustrzanym odbiciem twojej drużyny - bóg przyjmuje podobieństwo twojej postaci, a pozostała trójka to kopie twoich towarzyszy. Pamiętać należy jednak o tym, iż owe kopie mogą dysponować zdolnościami, których nie mają twoje postacie. Pamiętaj też, iż co jakiś czas na arenie pojawiać będą się deszcze ognia, po których pojawi się lawa - o ile to pierwsze nie jest groźne, o tyle lawa zabije momentalnie każdego, kto stanie na jej drodze.

Na koniec wystarczy dać nogę i wejść w interakcję ze wskazanym punktem.
Cała grupa wrogów jest znacznie słabsza od twojej drużyny, a starcie szybko zakończyć można przy pomocy zdolności / zaklęć korzystających z punktów Source, takich jak Arrow Storm, Meteor Shower czy Hail Storm - każde z nich bez większych problemów załatwi nawet dwójkę wrogów za jednym zamachem. Gdy załatwisz wrogów, trzeba będzie dotrzeć do oznaczonego punktu, by wydostać się z okolicy. Do punktu dotrzeć musi jedna tylko postać - warto wykorzystać najmobilniejszą, a resztą unikać spadającej z nieba lawy.
0
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją  będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli 
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
