Smak wolności | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
1. Kłoda - Dom Mordusa
2. Wybrzeże Żniwiarza - Wejście do Jaskinia rozbójników
3. Klasztorny las - Miejsce drugiego spotkania z Lichem
4. Klasztorny las - Miejsce trzeciego spotkania z Lichem
W piwnicy Mordusa [1] znajdziesz wiszącą na ścianie głowę, po interakcji okaże się, że brakuje jej jednego oka.
![Znajdziesz je w Jaskinia rozbójników [2] - Smak wolności | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1747/513607609.jpg)
Znajdziesz je w Jaskinia rozbójników [2]. W komnacie sąsiadującej z salą gdzie spotkałeś Mordusa znajduje się właz. Możesz go otworzyć za pomocą Amulet Mordusa. Znajdziesz tam ciało, w którym znajduje się brakujące oko.
Wróć do piwnicy w domu Mordusa i otwórz ukryte przejście. Doprowadzi cię ono do pomieszczenia z platformami i kolejnymi drzwiami. Użyj zdolności Spirit Vision, by zobaczyć układ symboli, który pozwoli ci otworzyć drzwi. Ustawienie niezbędne do otrzymania takiego to:
1000
0010
1010
0100
Gdzie "1" jeden oznacza naciśnięta zapadnię. Rozwiązanie układu przedstawia również poniższy obrazek.

Otworzy to wejście do Sali, gdzie znajduje się uwięziony Lich. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się że został uwięziony przez Mordusa. Możesz wówczas zdecydować co zrobić z Lichem.
Wybór 1: Zabicie Licha
W przypadku, gdy zdecydujesz się na zabicie Licha, musisz go zaatakować, gdy leży przywiązany do stołu. Wówczas uwolnisz go i stanie on do walki wraz z resztą nieumarłych.
Nagroda: 13550 punktów doświadczenia
Wybór 2: Uwolnienie Licha
Jeśli zdecydujesz się uwolnić Licha musisz odpowiedni przycisk na konsoli.

Nieważne, który z nich naciśniesz i tak zostaniesz zaatakowany przez grupę nieumarłych. Jeśli nacisnąłeś zielony przycisk, to uwolniłeś Licha, który pomoże ci w walce. Po skończonej walce, opuści on lochy.
Nagroda: Książka umiejętności z wybranej szkoły
Licha spotkasz ponownie w okolicy Klasztornego lasu [3], przy zmasakrowanej karawanie, będzie pożywiał się ludźmi. Porozmawiaj z nim ponownie i kolejny raz zdecyduj o jego losie.

Wybór 1: Zabicie Licha
W tym momencie możesz zabić Licha. Będzie on potężniejszy niż poprzednio, dodatkowo przyzwie nieumarłych krasnoludów, którzy będą walczyć u jego boku. Zadanie zakończy się w momencie jego śmierci.
Nagroda: 18750 punktów doświadczenia
Wybór 2: Wypuszczenie Licha
Możesz kolejny raz darować mu życie. Wówczas wróci do konsumowania ofiar. Jeśli porozmawiasz z nim ponownie, możesz ofiarować mu Source Point, co spowoduje że od razu przemieści się w kolejne miejsce.
Nagroda: 4175 punktów doświadczenia
Gdy kolejny raz darowałeś mu życie, musisz ostatni raz się skonfrontować się z Lichem. Tym razem będzie przy postumencie, w Cloisterwood [4] nieopodal miejsca gdzie spotkałeś Hannag. Tam po raz ostatni zdecydujesz o losie Licha.
Wybór 1: Zabicie Licha
W tym momencie możesz zabić Licha. Kolejny raz będzie on potężniejszy. Przywoła także cztery Parasitic Hearts. Zadanie zakończy się w momencie jego śmierci.
Nagroda: 18750 punktów doświadczenia
Wybór 2: Wypuszczenie Licha
Możesz kolejny raz darować mu życie. Aby to zrobić musisz ofiarować mu trochę swojej krwi. Po tym odejdzie zostawiając ci w podziękowaniu skrzynię z przedmiotami.
Nagroda: 4175 punktów doświadczenia + zawartość skrzyni
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Wybrzeże Żniwiarza
- Potężne przebudzenie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Miłość niejedno ma imię | Zatoka Źniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Prośba Almiry | Zatoka Źniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Nie przejdziecie (They Shall Not Pass) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Zguba (Lost And Found) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zabawa w chowanego (Hide And Seek) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Zapisane krwią (Red Ink In The Ledger) | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Agresywne przejęcie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Konkurencja | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Próba pór roku | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Elfia wieszczka | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zniszczona karawana | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zaginieni magistrowie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- W zawieszeniu | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Handlarka Eithna | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Mimowolni słudzy | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Oliwa sprawiedliwa | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Hojna oferta | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Cień nad Kłodą | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Smak wolności | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Cena miłości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Spoczynek bohaterów | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Pogrzeb przeszłości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Jak kur z jajkiem | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Trzy ołtarze | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Prawo Zakonu | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Wszystko zostaje w rodzinie | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Łowca koszmarów | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Drewno jak drewno | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Paskudne ptaszysko | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Przekleństwo zapomnienia | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Niemowa | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Więzy bólu | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Na pokuszenie | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zaskakujący ładunek | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- W sieci pożądania | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Przeciwieństwa się przyciągają | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity 2
- Kryzys egzystencjalny | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Pan i jego pies | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Arena w Kłodzie | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Bez wyjścia | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Okno możliwości | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Potraktowani jak bydło | Wybrzeże Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Znaleźne | Wybrzeże żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Tajemnice Wyspy Krwawego Księżyca | Wybrzeże Żniwiarza | Cytadela
- Zalecenia Doktora | Wybrzeże żniwiarza | Cytadela | Solucja Divinity 2
- Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza | Solucja Divinity Original Sin 2
- Wybrzeże Żniwiarza
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
