Divinity: Original Sin II - Interfejs
Divinity: Original Sin II - Interfejs

Divinity Original Sin 2: Interfejs

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

W poniższym rozdziale znajdziesz szczegółowe omówienie wszystkich elementów interfejsu użytkownika. Dla lepszej przejrzystości poszczególne sekcje zostaną omówione osobno.

1. Skład drużyny

Przez całą długość rozgrywki w lewym górnym rogu będziesz miał dostęp do składu drużyny - Interfejs Divinity Original Sin 2 | Podstawy - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Przez całą długość rozgrywki w lewym górnym rogu będziesz miał dostęp do składu drużyny. Oznaczenia przy portretach mogą szybko dostarczyć wielu ważnych informacji i pomagają zarządzać drużyną. Poniżej opisano poszczególne wskaźniki:

1. Portret bohatera - ułatwienia rozeznanie w składzie drużyny.

2. Paski kondycji bohatera - dostępne przez całą rozgrywkę, pomagają w rozeznaniu odnośnie stanu zdrowia i pancerza poszczególnych członków drużyny bez konieczności zaznaczania ich.

3. Ikony statusu - W przypadku, gdy bohater biernie otrzymuje pasywne lub aktywne modyfikatory pojawia się odpowiednia ikona, która oznacza konkretny status. Mogą to być dodatkowe mnożniki do współczynników lub nałożone na bohatera kary.

4. Powiązanie bohaterów - W czasie, gdy widoczne na obrazku powiązanie jest aktywne to wszystkie działania zlecane jednemu członkowi drużyny są wykonywane również przez pozostałych członków drużyny (np. rozkaz przemieszczenia). Jeśli twoje rozkazy mają odnosić się do jednego członka zespołu to możesz zerwać połączenie pomiędzy nimi. Kliknij LPM na portrecie i wykonaj ruch myszą w dół. Portrety będą od siebie oddzielone, a akcje skierowane tylko do tego członka drużyny, który aktualnie jest zaznaczony.

2. Mini-Mapa

Mini-mapa jest bardzo pomocnym narzędziem, które pozwala na sprawną nawigację i lokalizowanie ewentualnych zagrożeń na chwilę przed tym zanim zobaczymy je na kamerze - Interfejs Divinity Original Sin 2 | Podstawy - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Mini-mapa jest bardzo pomocnym narzędziem, które pozwala na sprawną nawigację i lokalizowanie ewentualnych zagrożeń na chwilę przed tym zanim zobaczymy je na kamerze. Poniżej wyjaśniono poszczególne elementy.

1. Obszar mini-mapy. Początkowo będzie osłonięty mgłą, ale po zbadaniu obszaru jego struktura będzie widoczna na mapie.

2. Wskaźniki drużyny i postaci niezależnych.

  1. biały - wybrany aktualnie bohater
  2. niebieski - pozostali członkowie drużyny
  3. żółty - postaci neutralne
  4. czerwony - wrogowie, zagrożenia

3. Strzałka wskazująca północ. Pomaga w nawigacji w oparciu o dane pozyskane od postaci niezależnych.

4. Wskaźnik atmosfery. Zmienia kolor w zależności od tego czy w pobliżu drużyny pojawiają się jakieś ewentualne lub bezpośrednie zagrożenia. Zmienia się również w zależności od tego czy w pobliżu drużyny zdarza się coś co może wzbudzić w nich negatywne odczucia, wywołać oburzenie lub zmusić do interwencji.

  1. Żółty - niepewność
  2. Zielony - brak zagrożeń

3. Paski kondycji bohatera

W tej części ekranu wyświetlane są paski zdrowia i pancerza aktualnie wybranego bohatera. Szczególnie przydatne podczas walki, gdyż poza stanem wizualnym paska najłatwiej uzyskać wtedy wskazane na nich wartości liczbowe, co może pomóc w podjęciu decyzji podczas potyczki.

Poza walką należy przełączać się pomiędzy członkami załogi, aby uzyskać dokładne informacje o każdym z nich w tym polu.

4. Czat

W toku rozgrywki masz dostęp do komunikacji z innymi użytkownikami produkcji. Za pośrednictwem czatu możesz wymieniać uwagi dotyczące rozgrywki oraz szukać chętnych do gry wieloosobowej.

5. Panel bohatera i ekwipunku

Poniższe okna interfejsu mogą być uruchomione za pośrednictwem przycisku wbudowanego w główny interfejs użytkownika lub za pomocą skrótów klawiszowych:

  1. "I" obie zakładki jednocześnie
  2. "E" informacje o bohaterze
  3. "B" okno ekwipunku
1 - Interfejs Divinity Original Sin 2 | Podstawy - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

1. Portret bohatera - w chwili gry do twojej drużyny dołączy kolejna postać będziesz mógł przełączać się w tym miejscu pomiędzy portretami, żeby wyświetlić informacje o pozostałych członkach drużyny. Bezpośrednio pod portretem znajdziesz nazwę postaci i jej aktualny poziom doświadczenia.

2. Zakładki - dzięki nim możesz zdobyć dokładne informacje dotyczące umiejętności danej postaci, jej talentów i tagów. W przypadku twojego bohatera będzie to odzwierciedlenie parametrów zaznaczonych w kreatorze postaci. Warto weryfikować informacje w zakładkach w przypadku przyjęcia innej postaci do drużyny, aby poznać mocne i słabe strony nowego bohatera.

3. Zarządzanie ekwipunkiem - w tym polu widzisz obraz danego bohatera oraz wszystkie przedmioty z których aktualnie korzysta. Możesz tutaj wymienić przedmioty i zobaczyć jak bohater wygląda po wprowadzeniu zmian.

4. Panel informacyjny - wyświetlane na nim dane zależą od aktualnie wybranej zakładki.

5. Statystyki - bezpośrednio pod polem zarządzania ekwipunkiem znajdziesz statystyki bohatera, które dotyczą jego wytrzymałości oraz punktów, które pozwalają na prowadzanie działań w trakcie jednej tury.

6. Filtry - domyślnie zaznaczono wszystkie, ale wraz z powiększaniem liczby przedmiotów możesz wyodrębnić ich poszczególne grupy, co usprawni zarządzanie ekwipunkiem i pozwoli szybciej zlokalizować pożądany element wyposażenia.

7. Złoto i udźwig - przedstawione tutaj symbole odnoszą się bezpośrednio do ilości posiadanego złota przez danego bohatera oraz stopnia obciążenia go przez przedmioty niesione w ekwipunku. Za pomocą umieszczonej po prawej strzałki możesz ukryć zawartość plecaka danego bohatera, żeby poprawić przejrzystość interfejsu.

8. Posiadane przedmioty - w tym miejscu możesz zweryfikować stan posiadanego wyposażenia. Możesz wyposażać bohatera w posiadane przedmioty poprzez przeciąganie ich symboli w wybrane sloty ekranu zarządzania ekwipunkiem[3].

9. Okna wymiany - W tym miejscu pojawia się zawartość plecaka pozostałych członków drużyny dzięki czemu możesz swobodnie wymieniać pomiędzy nimi posiadane przez nich wyposażenie.

Po uruchomieniu okien z poziomu interfejsu możesz nimi dowolnie manipulować rozsuwając je i ustawiając w innym położeniu na ekranie.

6. Księga umiejętności

Powyższy panel pozwala na zarządzanie dostępnymi dla bohatera umiejętnościami - Interfejs Divinity Original Sin 2 | Podstawy - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Powyższy panel pozwala na zarządzanie dostępnymi dla bohatera umiejętnościami. Dzięki temu możesz przed rozpoczęciem walki przypisać do niego takie umiejętności, które będą zgodne z planowanym przez ciebie fortelem lub jego rolą w drużynie. Poniżej znajdziesz wyjaśnienie poszczególnych elementów panelu.

1. Portret bohatera - za pośrednictwem umieszczonych przy nim strzałek możesz przełączać postać, której umiejętności chcesz modyfikować.

2. Zestawienie umiejętności - w tym polu możesz zbadać wszystkie umiejętności, które posiada wybrany bohater. Dla większej przejrzystości posegregowane są zgodnie z poziomem zaawansowania.

3. Przypisane umiejętności - tutaj znajdziesz wszystkie umiejętności, który są aktualnie używane przez twojego bohatera.

4. Wskaźnik limitu - w ramach pola przypisanych umiejętności znajdziesz też wskaźnik, który informuje cię z ilu umiejętności może korzystać bohater na bieżącym etapie rozwoju i czy dostępne są wolne sloty.

5. Szablon - dla większej wygody możesz tworzyć szablony umiejętności. Dzięki temu nie będziesz musiał wielokrotnie tworzyć tych samych zestawień, a jedynie pozostanie przełączyć się pomiędzy wcześniej zapisanym szablonem.

6. Filtry - w miarę rozwoju bohatera liczba dostępnych umiejętności może wprowadzić zamęt. Poprzez uruchomienie filtrów możesz szybko zlokalizować umiejętność lub zaklęcie przypisane do danej szkoły.

7. Czyszczenie ustawień - jeśli stworzone przez ciebie zestawienie jest nieaktualne bądź zbędne możesz wskazanym przyciskiem oczyścić sloty i stworzyć szablon na nowo.

7. Panel tworzenia przedmiotów

Przedstawiony powyżej panel służy do łączenia gotowych elementów wyposażenia w celu stworzenia przy ich użyciu innych, najczęściej lepszych przedmiotów - Interfejs Divinity Original Sin 2 | Podstawy - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Przedstawiony powyżej panel służy do łączenia gotowych elementów wyposażenia w celu stworzenia przy ich użyciu innych, najczęściej lepszych przedmiotów.

1. Portret bohatera - uzależniony od postaci, której ekwipunkiem będziemy zarządzać. Nie można z tego poziomu zmienić członka drużyny, należy wyłączyć panel, przełączyć bohatera i uruchomić ponownie powyższy element interfejsu.

2. Receptury - dodatkowa zakładka w której znajdziesz spis wszystkich opracowanych przez ciebie kombinacji składników wraz z wynikiem ich połączenia.

3. Eksperyment - na powyższym obrazku ukazana jest pełna zawartość omawianej zakładki. Możesz tutaj przeprowadzać testy zdobytych receptur lub próbować stworzyć własne.

4. Składniki i wynik - w tym polu możesz umieszczać wybrane przez siebie przedmioty. Jeśli receptura jest poprawna to w niższym slocie pojawi się stworzony element wyposażenia.

5. Aktywator - po wciśnięciu przycisku przedmioty zostają zmodyfikowane

6. Filtry - pomagają w sprawnym zarządzaniu zawartością plecaka.

7. Zawartość plecaka - w tym miejscu znajdują się posiadane przez wybranego bohatera przedmioty. Możesz przeciągać je do slotów powyżej, żeby wypróbować kombinację.

8. Dziennik

Powyższy obrazek przedstawia zawartość dziennika pojedynczego bohatera - Interfejs Divinity Original Sin 2 | Podstawy - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Powyższy obrazek przedstawia zawartość dziennika pojedynczego bohatera. Dzięki niemu możesz na bieżąco kontrolować przebieg poszczególnych misji i przenosić do archiwum niepotrzebne wpisy. Z poziomu tego okna możesz uruchomić też mapę lub listę dialogów, które prowadził wybrany bohater.

1. Portret bohatera - charakterystycznie dla interfejsu Divinity: Original Sin II możesz przełączać się pomiędzy oknami interfejsu poszczególnych bohaterów bez konieczności zamykania ich.

2. Zakładka aktywnych misji - po uruchomieniu przycisku będą wyświetlane tylko aktywne zadania i wpisy (widoczne na powyższym obrazku).

3. Zakładka wpisów archiwalnych - pozwala na wyświetlenie wpisów, które zostały przeniesione do archiwum.

4. Zadania drużyny - wyświetlona tutaj lista prezentuje wszystkie zadania, które są aktywne dla całej drużyny.

5. Zawartość wpisu - po wybraniu zadania z dowolnej listy w prawej części panelu pojawią się wszystkie wpisy, które dotyczą wskazanego zadania. Najnowszy wpis zawsze jest na górze.

6. Dziennik bohatera - zaznaczona na obrazku lista prezentuje tylko te wpisy i zadania, które dotyczą jednego z członków drużyny. Mogą być związane z usposobieniem bohatera, jego przemyśleniami lub działaniami, które prowadzi poza drużyną.

7. Archiwizacja wpisu - po uruchomieniu przycisku zaznaczone wpisy z dziennika zostają przeniesione do archiwum. Po tej czynności możesz wyświetlić je za pomocą dedykowanej zakładki[3].

8. Dialogi - jak możesz zauważyć, gra zapisuje wszystkie konwersacje przeprowadzone przez bohaterów. Dzięki temu możesz w dowolnym momencie do nich wrócić, żeby przypomnieć sobie jak przebiegła rozmowa. Pamiętaj, że w tym miejscu znajdziesz tylko te dialogi, które dotyczą wybranego przez ciebie bohatera[1].

9. Mapa

Na powyższym obrazku oznaczono poszczególne elementy mapy, którą możesz uruchomić w dowolnym momencie rozgrywki jako uzupełnienie mini-mapy widocznej z poziomu ekranu głównego - Interfejs Divinity Original Sin 2 | Podstawy - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Na powyższym obrazku oznaczono poszczególne elementy mapy, którą możesz uruchomić w dowolnym momencie rozgrywki jako uzupełnienie mini-mapy widocznej z poziomu ekranu głównego.

1. Mapa - na początku rozgrywki widzisz tylko niewielki obszar, który wraz z rozwojem akcji staje się coraz większy. Dla własnej wygody możesz przybliżać i oddalać widok za pomocą pokrętła myszy lub zaznaczonych on obrazku przycisków[8]. Dodatkowo możesz przesuwać ją poprzez wciśnięcie i przytrzymanie LPM na niej i przesuniecie kursora.

2. Znacznik zadania - obiekty ważne dla bieżącego zadania mogą być oznaczone na mapie specjalnym znacznikiem, który ułatwi nawigację i szybciej doprowadzi cię do celu.

3. Znacznik lokacji - podczas rozmów z postaciami niezależnymi możesz zbierać informacje odnośnie położenia tajemnych przejść lub kryjówek. W takim przypadku zostaną one zaznaczone na mapie omawianym wskaźnikiem.

4. Niestandardowy wskaźnik - znacznik, który możesz ustawić samodzielnie, żeby przypominał ci o położeniu ważnych dla ciebie miejsc, elementów wyposażenia lub postacie niezależnych.

5. Punkty kontrolne - na mapie oznaczono również położenie portali, których użycie pozwala na przenoszenie się pomiędzy lokacjami.

6. Sekrety - tajemnicze skrzynie lub ciekawe miejsca zostaną oznaczone na mapie wskazaną na obrazku ikonką.

7. Panel zakładek - podobnie jak w przypadku dziennika, z poziomu mapy można bardzo szybko przenosić się pomiędzy dziennikiem i spisem dialogów. Wystarczy wybrać jedną z zakładek.

10. Panel podręczny

Widoczny na powyższym obrazku panel pozwala na szybsze zarządzanie posiadanymi umiejętnościami i ekwipunkiem - Interfejs Divinity Original Sin 2 | Podstawy - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Widoczny na powyższym obrazku panel pozwala na szybsze zarządzanie posiadanymi umiejętnościami i ekwipunkiem.

1. Dzięki oznaczonemu na obrazku przyciskowi możesz zablokować umiejętności i przedmioty zapisane w panelu podręcznym, żeby nie był automatycznie uzupełniany.

2. Do każdego umieszczonego w panelu przedmiotu lub umiejętności jest przypisany dedykowany skrót klawiszowy. W zależności od własnej wygody możesz uruchamiać je za pomocą ikonki lub wybrać odpowiedni klawisz.

Dziennik akcji

Za pośrednictwem tego narzędzia masz możliwość śledzenia wszystkich akcji, które były wykonywane przez twoją drużynę. Z uwagi na dokładność wyświetlanych tam informacji szczególnie zalecane jest korzystanie z niego na początku rozgrywki co może usprawnić wprowadzenie w mechanikę gry.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-09-14
14:52

Nibber Junior

ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?

Komentarz: Nibber
2025-09-14
18:52

boy3 Legend

Nibber

3 sloty

Komentarz: boy3
2025-01-10
17:31

djjdrjjrifd Junior

Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-10
17:09

djjdrjjrifd Junior

Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-09
16:06

djjdrjjrifd Junior

Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-09
19:44

boy3 Legend

W 2 akcie mogłeś zdjąć obroże, przegapiłeś

Komentarz: boy3
2025-01-05
15:26

djjdrjjrifd Junior

Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-05
15:13

djjdrjjrifd Junior

😁

No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-05
15:24

boy3 Legend

Zepsułeś sobie grę, trzeba było normalnie grać

Komentarz: boy3
2025-01-03
22:34

sarge94 Junior

Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.

Komentarz: sarge94
2025-01-02
21:30

djjdrjjrifd Junior

Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli

Komentarz: djjdrjjrifd
2023-12-18
10:23

lubesz Junior

Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?

Komentarz: lubesz
2022-10-08
01:07

mbwrobel Centurion

Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.

Komentarz: mbwrobel
2021-02-22
02:54

SzalonaKrewetka Junior

Co do zabicia demona w misji Więzy Bólu to pomimo błędu da się go zabić. Osobiście udało mi się mając przyzwanie trupiej wdowy (która umie się dostać na dół) i jej nie jest w stanie przejąć. Ważne jest żeby wszystkimi postaciami się odsunąć na tyle, żeby jedyną osobą w walce była wspomniana wdowa. Pomimo nakładanych efektów dalej bije się z demonem.

Komentarz: SzalonaKrewetka
2021-01-04
19:40

zanonimizowany1314152 Pretorianin

1

Może się będę wymądrzał bo poradziłem sobie bez poradnika, ale przestańcie robić jakąś schizę z tym kotem. Jest tyle rzeczy w tej grze, które mogą być fajne i dające sporo frajdy i satysfakcji, natomiast ochrona czarnego kota, który przykleił mi się do tyłka z niewiadomych względów ain't one.

1. Trzeba zbierać expa!!!! Nie ma skalowania trudności, a przeciwnicy mają poziom jakby oczyścić mapę do zera z doświadczenia.
2. Jest kilka walk w tej grze bez których ani rusz, a które nie są przyjazne. Czasem wystarczy save & load i czekać na pomyłkę przeciwnika, a czasem trzeba poszukać innej taktyki. Z tego co pamiętam to z 10 ich było.
3. Bez spiny. Nie wiem czy bym wytrzymał 80h w ciągu 12 kolejnych dni z tą grą, gdybym nie grał na swoistej "wyjebce". Zresztą bardzo łatwy explorer ukończyło tylko 2% więcej graczy niż standardowy classic, więc nie tylko trudność jest w tej grze przeszkodą.
4. Nie można myśleć o tej grze jak o super rozrywkowym arcydziele. Te wszystkie peany pochodzą od Himalaistów wysławiających Mount Everest (metafora).

Komentarz: zanonimizowany1314152
2020-04-29
14:15

pietrzus Junior

W Płonących świniach Feder jak wchodzi do wody w sanktuarium Amadii, to nie zamienia się w człowieka. Ktoś wie ocb?

Komentarz: pietrzus
2020-04-29
15:15

neXus Senator

neXus

Użyj statuy - woda sama w sobie nic nie daje, dopiero jak jej użyjesz woda staje się pobłogosławiona.

Komentarz: neXus
2019-12-07
09:31

Ecko09 Centurion

Co mam zrobić w Cena miłości, gdy gram Red Princem? Po spotkaniu z Zharahą, mam wizje Red Princess i tyle. Nic więcej się nie dzieje, a quest nadal aktywny, każe mi jej szukać.

Agnieszka Adamus i Jakub Bugielski

Komentarz: Ecko09
2019-07-13
19:59

zimer Junior

jak dokładnie wykonać srebrny drążek z kąd wziasc skadniki

Komentarz: zimer
2019-06-10
20:41

Wodzu15 Junior

Mam pakiet premium a dalej nie widzę całego artykuły WTF?

Komentarz: Wodzu15

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl