The Sallow Man | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
Uwaga: Wykonanie tego zadania uniemożliwi wykonanie zadania An Unlikely Patron.

1. The Nameless Isle - Forktongue
2. Temple Of Tir-Cendelius - Aleksander
3. Temple Of Rhalic - wejście do The Cave
Zadanie, aktywuje się automatycznie jeśli stanąłeś po stronie Black Ring w czasie walki w Temple Of Rhalic. Jeśli tego nie zrobiłeś zadanie możesz aktywować w obozie Black Ring sąsiadującym z Temple Of Tir-Cendelius. Tam możesz przekonać Forktongue, by dał ci Black Mirror i pozwolił porozmawiać z The Sallow Man. Jeśli ci się nieudało, możesz także go zabić i zabrać Black Mirror z jego ciała.
Użyj Black Mirror, aby skontaktować się z The Sallow Man. Zleci ci on przyniesienie sobie głowy Aleksandra.
Aleksandra znajdziesz w Temple Of Tir-Cendelius. Zebrał tam grupę wiernych mu magistrów. Będziesz musiał stoczyć z nimi walkę. W szczególności uważaj na jednostki ustawione na platformach.
Po skończonej walce zabierz głowę Aleksandra i użyj Black Mirror. Wskazana zostanie Ci wówczas lokalizacja kryjówki Black Ring. Będzie ona strzeżona przez trolla imieniem Krug. Możesz go przekonać do tego, by wpuścił. Jeśli ci się to nie udało, będziesz musiał go zabić. Analogicznie do trolli z Reaper's Coast będzie on posiadał status Troll Blood, który będzie go regenerował raz na turę. Możesz go zdjąć za pomocą zdolności Restoration. Jeśli natomiast dysponujesz zdolnością Teleportation, to możesz przenieść Kruga prosto w lawę znajdującą się poniżej miejsca walki.

W jaskini wejdź w interakcję ołtarzem. Połóż na nim głowę Aleksandra. Uruchomi to przejście do głównego pomieszczenia, w którym znajduje się The Sallow Man. Porozmawiaj z nim i oddaj mu głowę Aleksandra.
Uwaga: Jeśli masz w drużynie Loshe to odłącz ją od drużyny, przed rozmową z The Sallow Man. Jej obecność natychmiast sprowokuje walkę i uniemożliwi wykonanie zadania.
Nagroda: 100300 punktów doświadczenia
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
	
- Bezimienna wyspa
		
- Zadanie Bezimienna wyspa | Solucja Divinity Original Sin 2
 - A Familiar Face | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Invaders | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Unscholary Pursuits | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Seeking Revenge | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - An Unlikely Patron | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Sallow Man | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Drowned Temple | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Academy | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Arena Of The One | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Mother Tree | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - The Watcher's Mercy | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Running Like Clockwork | The Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 - Up In The Clouds | Nameless Isle | Solucja Divinity Original Sin 2
 
 
 - Bezimienna wyspa
		
 
 - Opis przejścia
	
 
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją  będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli 
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
