Divinity Original Sin 2: Battlemage
Aktualizacja:
Mag Bitewny charakteryzuje się specyficznym stylem gry, gdzie możesz go rozwijać w jednym z kierunków w którym się specjalizuje. W zależności od podjętych przez Ciebie decyzji może to być postać walcząca głównie wręcz, od czasu do czasu podpierając się magią, lub może być zupełnie odwrotnie. Warto rozważyć to w oparciu o rasę bohatera i potrzeby drużyny.
Poniżej znajdziesz parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.

Atrybuty
W przypadku Maga Bitewnego domyślnie zostały wzmocnione trzy atrybuty.
Nazwa atrybutu | Wartość | Znaczenie |
Strenght | +1 | Z uwagi na fakt, że przedstawiciel tej klasy walczy również w zwarciu, dodatkowy punkt do siły może zwiększyć skuteczność jego ataków przy użyciu broni konwencjonalnej. Dodatkowa siła podnosi także nieznacznie pancerz fizyczny postaci. |
Intelligence | +1 | Mag Bitewny w równej mierze korzysta z czarów jak i broni białej, więc dodatkowy punkt, który pozwoli zachować mu skuteczność w obu dziedzinach jest niezbędny. Dodatkowa inteligencja podnosi także nieznacznie pancerz magiczny postaci. |
Constitution | +1 | Walka na dystans lub w zwarciu. Niezależnie od stylu gry bohaterowi z pewnością przyda się kilka dodatkowych punktów do wytrzymałości. |
Zdolności i Talent
W przypadku Maga Bitewnego rozwinięto trzy zdolności.
Nazwa | Wartość | Komentarz |
Warfare | 1 | Większe obrażenia dla walki w zwarciu. Dobrze komponują się z rozwiniętym atrybutem siły fizyczne. |
Aerotheurge | 1 | Przebicie pancerza magicznego pozwoli na osłabienie barier przeciwnika, tuż przed tym jak zostanie uderzony bronią białą. |
Persuasion | 1 | Większa skuteczność w kontaktach z postaciami niezależnymi przydaje się zawsze. |
Talent
Comeback Kid - Tak długo jak postać posiada więcej jak jeden punkt zdrowia, tak długo nie da się jej zabić.
Umiejętności startowe
Ikona | Nazwa | Komentarz |
![]() | Battering Ram | Umiejętność pozwalająca na skrócenie zasięgu pomiędzy bohaterem, a najbardziej pożądanym celem. Dodatkowo każdy kto stanie na drodze szarży zostaje przewrócony i otrzymuje obrażenia. |
![]() | Blinding Radiance | Pobliscy wrogowie otrzymują obrażenia od powietrza (Air), a jeśli nie posiadają magicznego pancerza to nałożony na nich zostaje efekt Blind na 1 turę. |
![]() | Shocking Touch | Możliwość ogłuszenia przeciwnika, który stoi w bezpośrednim dystansie od bohatera. Ogłuszenie zadaje obrażenia oparte na żywiole powietrza. |
Mag Bitewny a Rasy
Rasa | Predyspozycje | Komentarz |
Elf | Brak | Zupełnie inne predyspozycje. Brak związku pomiędzy wrodzoną zręcznością a którymś z rozwiniętych atrybutów. |
Człowiek | Brak | Podobnie jak w przypadku Elfa. Możesz spróbować, ale dowolna postać o lepszych predyspozycjach będzie o wiele lepsza w tej klasie. |
Krasnolud | Średnie | Dzięki biernej premii do siły, Krasnolud może bardzo dobrze odnaleźć się w tej klasie. Oczywiście w tym przypadku równowaga w wykorzystaniu umiejętności będzie lekko zaburzona. |
Jaszczur | Duże | W tym przypadku klasa nie będzie wykorzystywana w pełni jej potencjału, ale wrodzone zdolności Jaszczura zapewnią zdecydowanie większą szansę na osiąganie pożądanych rezultatów. |
Które zdolności wybrać?
Battlemage posiada dostęp do dwóch szkół (Aerotheurge i Warfare), przez co wybierać może spośród 8 startowych zdolności. Jednakże, rozpoczyna on domyślnie z najlepszymi dostępnymi zdolnościami, nie ma więc sensu niczego zmieniać, gdyż zmniejszy to tylko skuteczność tej klasy. Z tego też powodu najlepiej korzystać ze zdolności Shocking Touch, Battering Ram i Blinding Radiance.
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Divinity Original Sin 2: Przewodnik po grze
- Divinity Original Sin 2: Klasy
- Divinity Original Sin 2: Witch
- Divinity Original Sin 2: Wizard
- Divinity Original Sin 2: Battlemage
- Divinity Original Sin 2: Cleric
- Divinity Original Sin 2: Enchanter
- Divinity Original Sin 2: Fighter
- Divinity Original Sin 2: Inquisitor
- Divinity Original Sin 2: Knight
- Divinity Original Sin 2: Ranger
- Divinity Original Sin 2: Rogue
- Divinity Original Sin 2: Shadowblade
- Divinity Original Sin 2: Wayfarer
- Divinity Original Sin 2: Metamorph
- Divinity Original Sin 2: Conjurer
- Divinity Original Sin 2: Klasy
- Divinity Original Sin 2: Przewodnik po grze
Komentarze czytelników
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
Co do zabicia demona w misji Więzy Bólu to pomimo błędu da się go zabić. Osobiście udało mi się mając przyzwanie trupiej wdowy (która umie się dostać na dół) i jej nie jest w stanie przejąć. Ważne jest żeby wszystkimi postaciami się odsunąć na tyle, żeby jedyną osobą w walce była wspomniana wdowa. Pomimo nakładanych efektów dalej bije się z demonem.
Może się będę wymądrzał bo poradziłem sobie bez poradnika, ale przestańcie robić jakąś schizę z tym kotem. Jest tyle rzeczy w tej grze, które mogą być fajne i dające sporo frajdy i satysfakcji, natomiast ochrona czarnego kota, który przykleił mi się do tyłka z niewiadomych względów ain't one.
1. Trzeba zbierać expa!!!! Nie ma skalowania trudności, a przeciwnicy mają poziom jakby oczyścić mapę do zera z doświadczenia.
2. Jest kilka walk w tej grze bez których ani rusz, a które nie są przyjazne. Czasem wystarczy save & load i czekać na pomyłkę przeciwnika, a czasem trzeba poszukać innej taktyki. Z tego co pamiętam to z 10 ich było.
3. Bez spiny. Nie wiem czy bym wytrzymał 80h w ciągu 12 kolejnych dni z tą grą, gdybym nie grał na swoistej "wyjebce". Zresztą bardzo łatwy explorer ukończyło tylko 2% więcej graczy niż standardowy classic, więc nie tylko trudność jest w tej grze przeszkodą.
4. Nie można myśleć o tej grze jak o super rozrywkowym arcydziele. Te wszystkie peany pochodzą od Himalaistów wysławiających Mount Everest (metafora).
W Płonących świniach Feder jak wchodzi do wody w sanktuarium Amadii, to nie zamienia się w człowieka. Ktoś wie ocb?
Użyj statuy - woda sama w sobie nic nie daje, dopiero jak jej użyjesz woda staje się pobłogosławiona.
Co mam zrobić w Cena miłości, gdy gram Red Princem? Po spotkaniu z Zharahą, mam wizje Red Princess i tyle. Nic więcej się nie dzieje, a quest nadal aktywny, każe mi jej szukać.
jak dokładnie wykonać srebrny drążek z kąd wziasc skadniki
Mam pakiet premium a dalej nie widzę całego artykuły WTF?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



