Divinity Original Sin 2: A Familiar Face
Aktualizacja:
Zadanie to aktywuje się tylko wtedy gdy ocaliłeś Delorusa w Fort Joy.

1. Temple Of Rhalic - Delorus
2. The Nameless Isle - Temple Of Tir-Cendelius
Nieopodal Temple Of Rhalic natrafisz na ciała magistrów. Będzie przy nich stał Delorus [1]. Rozpozna cię i poprosi o pomoc. Będzie on chciał odnaleźć Aleksandra. Twoim zadaniem będzie odeskortowanie go do Temple Of Tir-Cendelius [2].
Do chwili dodarcia na miejsce będzie on, kimś w rodzaju tymczasowego członka drużyny. Będzie on uczestniczył w każdej walce. Masz nad nim również kontrolę. Niestety Delorus jest mało wytrzymałym sojusznikiem. Dlatego musisz go stale pilnować.
Wejście do Temple Of Tir-Cendelius jest strzeżone przez Shriekery.

Możesz zlikwidować je za pomocą zdolności Source Vamipism lub skorzystać z Purging Wand. Broń tą łatwo zdobyć, ponieważ posługują się nią magowie Black Ring. Tuż przy wejściu zostaniesz zatrzymany przez strażnika świątyni. Wypytaj go o miejsce pobytu Aleksandra, by zakończyć zadanie.
Nagroda: 50150 punktów doświadczenia + Delorus' Bow
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
- Divinity Original Sin 2: Bezimienna wyspa
- Divinity Original Sin 2: Zadanie Bezimienna wyspa
- Divinity Original Sin 2: A Familiar Face
- Divinity Original Sin 2: Invaders
- Divinity Original Sin 2: Unscholary Pursuits
- Divinity Original Sin 2: Seeking Revenge
- Divinity Original Sin 2: An Unlikely Patron
- Divinity Original Sin 2: The Sallow Man
- Divinity Original Sin 2: The Drowned Temple
- Divinity Original Sin 2: The Academy
- Divinity Original Sin 2: Arena Of The One
- Divinity Original Sin 2: The Mother Tree
- Divinity Original Sin 2: The Watcher's Mercy
- Divinity Original Sin 2: Running Like Clockwork
- Divinity Original Sin 2: Up In The Clouds
- Divinity Original Sin 2: Bezimienna wyspa
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
