Divinity Original Sin 2: Necromancer

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

Necromancer

Necromancer skupia zdolności magiczne, jednak nie oparte o żaden żywioł. Dzięki nim bohater jest w stanie zadawać obrażenia fizyczne, nakładać na wroga liczne efekty (jak osłabienie, czy przekleństwo, które sprawia, iż wróg otrzymuje obrażenia od leczeni) i przywoływać potężne stwory, które wspomogą drużynę. Część zaklęć opiera się także o krew, pozwalając zesłać ją na pole walki (co powoduje krwawienie), czy wyleczyć rany jednostek.

Uwaga - rozdział w rozbudowie. Wkrótce pojawią się tutaj wszystkie zdolności z tej szkoły.

Rain Of Blood - Necromancer | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Rain Of Blood

Opis

Tworzy krwawe powierzchnie i nadkłada krwawienie na przeciwników

Specjalne

100% szansy na nałożenie statusu na 1 turę

Koszt

2 punkt akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

5 tur

Blokada

Pancerz fizyczny

Komentarz

Najważniejszym aspektem tej zdolności jest fakt, iż uderza bezpośrednio w pancerz fizyczny celu. Oznacza to, że nie powinieneś używać jej wcześniej, niż w chwili gdy dojdzie do walki w zwarciu. Jeśli twój bohater korzysta ze zdolności Contamination to masz pewność, że kałuża krwi, która pojawiła się pod przeciwnikiem za chwilę zmieni się w chmurę trucizny. Warto mieć na uwadze fakt, iż niektórzy przeciwnicy mogą dysponować talentem Leech, który pozwoli im regenerować zdrowie za pomocą kałuży którą stworzyłeś.

Decaying Touch - Necromancer | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Decaying Touch

Opis

Przeklina cel tak, aby ten zamiast regenerować punkty zdrowia za pomocą leczenia otrzymywał wtedy obrażenia

Specjalne

100% szansy na nałożenie statusu na 3 tury

Koszt

1 punkt akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

6 tur

Blokada

Pancerz magiczny

Komentarz

Sprytny sposób na dobicie przeciwnika. Jeśli jego pasek zdrowia zbliża się ku wyczerpaniu możesz z łatwością pomóc mu wyzionąć ducha. Dzięki omawianej umiejętności ani on sam, ani jego sojusznicy nie będą w stanie go wyleczyć. W aspekcie tej zdolności powinieneś szczególnie uważać na swoją drużynę, gdyż sztuczna inteligencja z pewnością nie sięgnie po środki lecznicze przez cały czas trwania klątwy, za to ty z łatwością możesz pogrążyć swojej jednostki jeśli przeoczysz fakt, że przeciwnik rzucił klątwę na ciebie.

Mosquito Swarm - Necromancer | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Mosquito Swarm

Opis

Uwalnia rój moskitów, który wypija krew przeciwników, zadając im obrażenia fizyczne i lecząc twojego bohatera

Specjalne

100% szans na nałożenie krwawienia na 2 tury

Koszt

2 punkty akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

4 tury

Blokada

Pancerz fizyczny

Komentarz

Zaklęcie nie jest ani strategiczne, ani szczególnie silne, ale użyte po kilku turach walki jest w stanie utrzymać naszego maga nieco dłużej przy życiu. Jeśli do tego dysponuje solidną premią do wykradani punktów zdrowia może dzięki użyciu czaru wyjść cało z każdej opresji. Użycie czaru jest stosunkowo drogie jak na zdolność o średnich obrażeniach, aczkolwiek jego zaletą jest możliwość nałożenia krwawienia jeśli cel nie dysponuje pancerzem fizycznym.

Blood Sucker - Necromancer | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Blood Sucker

Opis

Pochłania krwawe powierzchnie dookoła ciebie lecząc bohatera. Im więcej krwi będzie w pobliżu, tym więcej zdrowia zregenerujesz

Specjalne

Brak

Koszt

1 punkt akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

2 tury

Komentarz

Kolejne zaklęcie, które przydatne jest dopiero po rozegraniu kilku tur potyczki. W tym wypadku warto zaznaczyć, że nie ma znaczenia, czy krew należy do twojego bohatera, czy do przeciwnika a tym bardziej jeśli została magicznie przywołana. Bohater wchłonie całą ciecz lecząc się przy tym, co przy niskim koszcie i czasie odnowienia sprawia, że zaklęcie jest pomocne, aczkolwiek zależność od kałuży krwi czynie je nieco strategicznym.

Shackles of Pain - Necromancer | Szkoły magii i umiejętności w Divinity Original Sin 2 - Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry

Shackles of Pain

Opis

Oznacza cel, który od tej pory będzie odnosił dokładnie takie same obrażania jak twój bohater.

Specjalne

100% szans na nałożenie statusu na 3 tury

Koszt

1 punkt akcji / 1 slot pamięci

Czas odnowienia

5 tur

Blokada

Pancerz magiczny

Komentarz

Warto już na wstępie zaznaczyć, że przeciwnik będzie odnosił dokładnie takie same obrażenia. Nie należy tego rozumieć w taki sposób, że przeciwnik przejmie na siebie wszystkie ciosy, które będą wycelowane w twoją postać. Najlepiej korzystać z tego zaklęcia na cele, które są znacznie osłabione i łatwo zostaną wykończone, gdy tylko przeciwnik dosięgnie cię swoim atakiem. Miej też na uwadze fakt, żeby twój bohater był nieco bardziej wytrzymały od przeciwnika, bowiem w przeciwnym wypadku zginie szybciej od niego. Czuwaj nad przebiegiem sytuacji i ulecz sojusznika jeśli zajdzie tak potrzeba.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
2025-09-14
14:52

Nibber Junior

ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?

Komentarz: Nibber
2025-09-14
18:52

boy3 Legend

Nibber

3 sloty

Komentarz: boy3
2025-01-10
17:31

djjdrjjrifd Junior

Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-10
17:09

djjdrjjrifd Junior

Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-09
16:06

djjdrjjrifd Junior

Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-09
19:44

boy3 Legend

W 2 akcie mogłeś zdjąć obroże, przegapiłeś

Komentarz: boy3
2025-01-05
15:26

djjdrjjrifd Junior

Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-05
15:13

djjdrjjrifd Junior

😁

No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )

Komentarz: djjdrjjrifd
2025-01-05
15:24

boy3 Legend

Zepsułeś sobie grę, trzeba było normalnie grać

Komentarz: boy3
2025-01-03
22:34

sarge94 Junior

Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.

Komentarz: sarge94
2025-01-02
21:30

djjdrjjrifd Junior

Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli

Komentarz: djjdrjjrifd
2023-12-18
10:23

lubesz Junior

Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?

Komentarz: lubesz
2022-10-08
01:07

mbwrobel Centurion

Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.

Komentarz: mbwrobel
2021-02-22
02:54

SzalonaKrewetka Junior

Co do zabicia demona w misji Więzy Bólu to pomimo błędu da się go zabić. Osobiście udało mi się mając przyzwanie trupiej wdowy (która umie się dostać na dół) i jej nie jest w stanie przejąć. Ważne jest żeby wszystkimi postaciami się odsunąć na tyle, żeby jedyną osobą w walce była wspomniana wdowa. Pomimo nakładanych efektów dalej bije się z demonem.

Komentarz: SzalonaKrewetka
2021-01-04
19:40

zanonimizowany1314152 Pretorianin

1

Może się będę wymądrzał bo poradziłem sobie bez poradnika, ale przestańcie robić jakąś schizę z tym kotem. Jest tyle rzeczy w tej grze, które mogą być fajne i dające sporo frajdy i satysfakcji, natomiast ochrona czarnego kota, który przykleił mi się do tyłka z niewiadomych względów ain't one.

1. Trzeba zbierać expa!!!! Nie ma skalowania trudności, a przeciwnicy mają poziom jakby oczyścić mapę do zera z doświadczenia.
2. Jest kilka walk w tej grze bez których ani rusz, a które nie są przyjazne. Czasem wystarczy save & load i czekać na pomyłkę przeciwnika, a czasem trzeba poszukać innej taktyki. Z tego co pamiętam to z 10 ich było.
3. Bez spiny. Nie wiem czy bym wytrzymał 80h w ciągu 12 kolejnych dni z tą grą, gdybym nie grał na swoistej "wyjebce". Zresztą bardzo łatwy explorer ukończyło tylko 2% więcej graczy niż standardowy classic, więc nie tylko trudność jest w tej grze przeszkodą.
4. Nie można myśleć o tej grze jak o super rozrywkowym arcydziele. Te wszystkie peany pochodzą od Himalaistów wysławiających Mount Everest (metafora).

Komentarz: zanonimizowany1314152
2020-04-29
14:15

pietrzus Junior

W Płonących świniach Feder jak wchodzi do wody w sanktuarium Amadii, to nie zamienia się w człowieka. Ktoś wie ocb?

Komentarz: pietrzus
2020-04-29
15:15

neXus Senator

neXus

Użyj statuy - woda sama w sobie nic nie daje, dopiero jak jej użyjesz woda staje się pobłogosławiona.

Komentarz: neXus
2019-12-07
09:31

Ecko09 Centurion

Co mam zrobić w Cena miłości, gdy gram Red Princem? Po spotkaniu z Zharahą, mam wizje Red Princess i tyle. Nic więcej się nie dzieje, a quest nadal aktywny, każe mi jej szukać.

Agnieszka Adamus i Jakub Bugielski

Komentarz: Ecko09
2019-07-13
19:59

zimer Junior

jak dokładnie wykonać srebrny drążek z kąd wziasc skadniki

Komentarz: zimer
2019-06-10
20:41

Wodzu15 Junior

Mam pakiet premium a dalej nie widzę całego artykuły WTF?

Komentarz: Wodzu15

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl