Divinity Original Sin 2: Obroża - The Collar
Aktualizacja:
Ważne: Po wykonaniu zadania każdy Magister na twój widok stanie się agresywny. Zadanie najlepiej wykonać tuż przed wyjściem z Fort Radość Ghetto, aczkolwiek jeśli jesteś silny na tyle, by stawić czoła Magistrom, możesz zrealizować je wcześniej.
Tuż po rozpoczęciu rozgrywki możesz zauważyć niebieską, magiczną obręcz, która blokuje slot na naszyjniki i jest widoczna nawet po założeniu grubej zbroi. Celem tej obręczy jest zablokowanie twoich naturalnych zdolności magicznych (Źródło).
Po dotarciu do Fort Radość Ghetto możesz rozpocząć śledztwo odnośnie możliwości zdjęcia obręczy, aczkolwiek musisz mieć na uwadze fakt, iż w obrębie Fortu uznawany jesteś za więźnia, a obręcz jest tego jedyną oznaką. Przed rozpoczęciem zadania najlepiej zbierz całą drużynę, bowiem na wczesnych poziomach możesz mieć problem z jego realizacją samodzielnie.
Pamiętaj!
wielkość drużyny nie ma znaczenia, gdyż w Fort Radość Ghetto możesz zdjąć obręcz tylko Twojej głównej postaci (Sposób 1: Arena of the One). Jeśli zechcesz pozbyć się wszystkich obręczy, musisz pchnąć fabułę nieco do przodu (Sposób 2: Sanctuary of Amadia).

1. Fort Radość Ghetto - Nebora
2. Kuchnia obozowa - Wejście do Arena of the One
4. Sanktuarium Amadii - Leya
Sposób 1: Arena wybrańca

Niedaleko bramy wejściowej do fortu znajdziesz niewielki dom. Tuż obok niego siedzi Nebora, która nie będzie zainteresowana twoją obecnością, a dodatkowo nie będzie chciała z tobą rozmawiać. Możesz wypytać ją o kilka kwestii związanych z jej rzemiosłem, a wtedy dowiesz się, że brała udział w tworzeniu obręczy takich jak twoja. Niezależnie od wybranych linii dialogowych nie będzie chciała zdjąć twojej, bowiem w jej mniemaniu nie jesteś tego godzien.

Aby zmienić ten stan rzeczy musisz udać się do Obozowej kuchni. Niedaleko klatki w której przetrzymywany był Amyro znajdziesz zejście na Arenie Wybrańca. Lokacja jest niewielka i nie powinieneś mieć problemów z dotarciem do kolejnych postaci niezależnych. Aby wziąć udział w wyzwaniu areny musisz porozmawiać z osobą w centralnym punkcie pomieszczenia (The Thorny One).

Po krótkiej rozmowie zostaniesz przeniesiony na właściwą arenę, która będzie miejscem próby. Jeśli twoja drużyna liczy czterech bohaterów to walka nie powinna być większym wyzwaniem, aczkolwiek warto zrobić przed nią asekuracyjny zapis stanu gry.
Po odniesieniu zwycięstwa zostaniesz od razu przeniesiony na podest i będziesz mógł wrócić do Nebory. Jeżeli jeszcze nie ukończyłeś zadania, które umożliwia ci teleportację członków drużyny to warto tutaj wrócić po jego wykonaniu. Możesz teleportować jednego z bohaterów na arenę, aby przeszukać zwłoki poległej drużyny i zbadać dwie skrzynie ze skarbami.
Wróć do Nebory i poinformuj ją o swoim zwycięstwie. Ta, po dłuższej chwili zachwytu nad twoimi możliwościami, sama wyjdzie z propozycją, by zdjąć twoją obręcz. Możesz zgodzić się od razu lub poczekać do chwili, gdy będziesz gotów stawić czoła przedstawicielom zakonu.
Nagroda: Zdjęcie obręczy
Sposób 2: Sanktuarium Amadii

Podczas wykonywania zadania Nothing But Child's Play lub podczas eksploracji wyspy, trafisz na Sanktuarium Amadii [3]. Tam poznasz Leyę, która może zdjąć obręcz twojej drużynie. Nie zrobi tego jednak dopóki nie dowie się co przytrafiło Garethowi (patrz zadanie Most Dangerous When Cornered). Po wykonaniu tego zadania wróć z powrotem do Leyi. Jeśli nie udało ci się uratować Garetha to musisz mieć przy sobie Broken Źródło Collar Amulet, który znajdziesz przy jego zwłokach. Wówczas zdejmie ona obręcz ze wszystkich członków drużyny.
Ostatecznie zadanie zostanie zamknięte, a ty będziesz mieć możliwość korzystania z silniejszych czarów, jeśli tylko uda ci się je znaleźć.
Nagroda: Zdjęcie obręczy
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
- Divinity Original Sin 2: Fort Radość
- Divinity Original Sin 2: Fort Radość - Ucieczka
- Divinity Original Sin 2: Obroża - The Collar
- Divinity Original Sin 2: Teleport
- Divinity Original Sin 2: Morderczy gheist
- Divinity Original Sin 2: Uwięziony elf
- Divinity Original Sin 2: Flakon duszy Withermoore'a
- Divinity Original Sin 2: Gdzie jest Emmie?
- Divinity Original Sin 2: Płonące świnie (The Burning Pig)
- Divinity Original Sin 2: Głosy (The Voices)
- Divinity Original Sin 2: Oczyszczony smok (The Purged Dragon)
- Divinity Original Sin 2: Do Broni! (Call to Arms)
- Divinity Original Sin 2: Los gorszy od śmierci (A Fate Worse Than Death)
- Divinity Original Sin 2: Labirynt Gargulca (The Gargoyle's Maze)
- Divinity Original Sin 2: Rozpaczliwa determinacja
- Divinity Original Sin 2: Skarbiec Braccusa Reksa (The Vault Of Braccus Rex)
- Divinity Original Sin 2: Zbrojownia (The Armoury)
- Divinity Original Sin 2: Wrzaskuny (The Shriekers)
- Divinity Original Sin 2: Oznaki oporu (Sings Of Resistance)
- Divinity Original Sin 2: Nothing But Child's Play
- Divinity Original Sin 2: Blessings From Afar
- Divinity Original Sin 2: Boski wybraniec
- Divinity Original Sin 2: Zadania poboczne w Forcie Radość
- Divinity Original Sin 2: Fort Radość
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
