Divinity Original Sin 2: The Vault Of Linder Kemm
Aktualizacja:

1. Arx - wejście do Prison
2. Arx - wejście do schronu Lindera Kemma
Zadanie można aktywować na wiele sposobów.
Podczas wykonywania zadania Mercy Is Power, będziesz musiał zdecydować o losie Wendigo. W przypadku, gdy zdecydujesz się ją oszczędzić zdradzi ci ona, że Linder Kemm służy God King.
Jeśli natomiast ocaliłeś Paladin DeShelby w zadaniu The Exexution to spotkasz ją w Prison. Zdradzi ci ona, że Linder Kemm nie jest tym kim się wydaje i ma kilka sekretów.

Warto także udać się w okolice bramy miejskiej. Spotkasz tam malarza. Jeśli użyjesz tam zdolności Spirit Vision, to zobaczysz ducha ojca malarza. Porozmawiaj z nim, a dowiesz się że Linder Kemm ma obsesję na punkcie sztuki, a wszystkie swoje dzieła przechowuje w schronie pod swoją posiadłością.
Zanim jednak udasz się do schronu, będziesz musiał udać się do Sewer. W pomieszczenie z Death Fog odkryjesz tajemne drzwi, prowadzące do pomieszczenia z grupą trolli i dziećmi. Gdy tam wejdziesz zostaniesz zaczepiony przez chłopca o imieniu Big Tomorrah. Wykorzystując zdolność perswazji możesz uniknąć walki.
Jeśli ci się to nie udało, będziesz musiał stanąć do walki z trollami. Do ich zabicia wykorzystaj skrzynie z Death Fog. Ich zniszczenie rozprzestrzeni substancję na określony obszar. Możesz kolejno teleportować do niego trolle. Musisz jednak uważać by nie odciąć swojej drużynie dostępu do Unusual Painting, znajdującego się w okolicy gdzie przebywa troll o imieniu Latif. Po walce będziesz mógł zabrać obraz.
W przypadku gdy uniknąłeś walki, to będziesz miał do wyboru dwie opcje. Pierwszą z nich jest odkupienie od Big Tomorraha obrazu. Będzie to jednak kosztowne, ponieważ chłopiec zażyczy sobie 10000 złota. Możesz także ukraść obraz.
Kiedy już zdobędziesz Unusual Painting udaj się do rezydencji Lindera Kemma. W ogrodzie znajdziesz dźwignię, która otwiera schron.

Będziesz jednak musiał najpierw ją odblokować. Wystarczą do tego 4 punkty złodziejstwa.
Uwaga: Przed wejściem do schronu warto porozmawiać z Cat The Appraiser. Zleci ci ona odszukanie trzech przedmiotów znajdujących się właśnie w tym schronie (patrz zadanie Old Means Gold).
Po wejściu do schronu okaże się, że jest patrolowany przez żywe posągi - Lucian The Warbringer. Są stosunkowo wolne i można ich unikać. Jeśli jednak staniesz z nimi do walki do ich pokonania będziesz musiał użyć zdolności Source Vampirism. Będziesz jednak musiał najpierw odpowiednio je osłabić. Rozpoznasz ten moment bez problemu. Posągi będą świecić się błękitną poświatą, pojawi się także status mówiący o ich inaktywacji.
Udaj się na drugą stronę schronu. Napotkasz tam zamknięte drzwi oraz niekompletny tryptyk. Użyj zdolności Spirit Vision i porozmawiaj z duchem krasnoluda.

Następnie wejdź w interakcję z pustym miejscem w tryptyku i umieść w nim Unusual Painting. Otworzy to zamknięte drzwi. Trafisz do czegoś na wzór skarbca. Będą w nim kolejne zamknięta drzwi, aby je otworzyć wejdź w interakcję z książką pt. Tome Of The God King.

Przed pójściem dalej zabierz ze ściany obraz Resposibillity.
Trafisz do pomieszczenia z ołtarzem. Czeka cię tam krótka rozmowa z posągiem. Po jej zakończeniu przeczytaj tabliczkę znajdującą się przed ołtarzem. Będzie na niej napisane: "Tylko God King zna ciężar odpowiedzialności". Na ołtarzu połóż więc zabrany wcześniej obraz Resposibillity. Odkryje to kolejny właz.
Trafisz do pomieszczenia, w którym znajduje się Lord Arhu. Odblokuje to zadanie Findinng Lord Arhu.

Będziesz musiał go uwolnić. W tym celu użyj zdolności Spirit Vision. Pojawią się trzy duchy, które podtrzymują więzy Arhu. W trakcie konwersacji z każdym z nich pochłoń ich energię.
Po uwolnieniu Lorda Arhu, zostaniesz zaatakowany przez Black Ring. Dodatkowo w czasie walki dołączy sam Linder Kemm. Do ukończenia zadania niezbędne będzie zabicie Lindera Kemma.
Nagroda: 827900 punktów doświadczenia
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
- Divinity Original Sin 2: Cytadela
- Divinity Original Sin 2: Consulate quest
- Divinity Original Sin 2: Gdy uderza młot (Hammerfall)
- Divinity Original Sin 2: The Vault Of Linder Kemm
- Divinity Original Sin 2: Old Means Gold
- Divinity Original Sin 2: The Secrets Of The Dwarves
- Divinity Original Sin 2: Blood Dowry
- Divinity Original Sin 2: The Most Urgent Matter
- Divinity Original Sin 2: The Missing Prisoners
- Divinity Original Sin 2: A Craftsman Of Dreams And Nightmares
- Divinity Original Sin 2: The Secrets Of The Dwarves
- Divinity Original Sin 2: The Last Stands Of The Magisters
- Divinity Original Sin 2: Mercy Is Power
- Divinity Original Sin 2: School's Out
- Divinity Original Sin 2: Arx Zadania i questy
- Divinity Original Sin 2: Cytadela
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
Co do zabicia demona w misji Więzy Bólu to pomimo błędu da się go zabić. Osobiście udało mi się mając przyzwanie trupiej wdowy (która umie się dostać na dół) i jej nie jest w stanie przejąć. Ważne jest żeby wszystkimi postaciami się odsunąć na tyle, żeby jedyną osobą w walce była wspomniana wdowa. Pomimo nakładanych efektów dalej bije się z demonem.
Może się będę wymądrzał bo poradziłem sobie bez poradnika, ale przestańcie robić jakąś schizę z tym kotem. Jest tyle rzeczy w tej grze, które mogą być fajne i dające sporo frajdy i satysfakcji, natomiast ochrona czarnego kota, który przykleił mi się do tyłka z niewiadomych względów ain't one.
1. Trzeba zbierać expa!!!! Nie ma skalowania trudności, a przeciwnicy mają poziom jakby oczyścić mapę do zera z doświadczenia.
2. Jest kilka walk w tej grze bez których ani rusz, a które nie są przyjazne. Czasem wystarczy save & load i czekać na pomyłkę przeciwnika, a czasem trzeba poszukać innej taktyki. Z tego co pamiętam to z 10 ich było.
3. Bez spiny. Nie wiem czy bym wytrzymał 80h w ciągu 12 kolejnych dni z tą grą, gdybym nie grał na swoistej "wyjebce". Zresztą bardzo łatwy explorer ukończyło tylko 2% więcej graczy niż standardowy classic, więc nie tylko trudność jest w tej grze przeszkodą.
4. Nie można myśleć o tej grze jak o super rozrywkowym arcydziele. Te wszystkie peany pochodzą od Himalaistów wysławiających Mount Everest (metafora).
W Płonących świniach Feder jak wchodzi do wody w sanktuarium Amadii, to nie zamienia się w człowieka. Ktoś wie ocb?
Użyj statuy - woda sama w sobie nic nie daje, dopiero jak jej użyjesz woda staje się pobłogosławiona.
Co mam zrobić w Cena miłości, gdy gram Red Princem? Po spotkaniu z Zharahą, mam wizje Red Princess i tyle. Nic więcej się nie dzieje, a quest nadal aktywny, każe mi jej szukać.
jak dokładnie wykonać srebrny drążek z kąd wziasc skadniki
Mam pakiet premium a dalej nie widzę całego artykuły WTF?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
