Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
Klasa, która łączy w sobie możliwość regeneracji zdrowia za pomocą zaklęć, oraz może łączyć swoje umiejętności w ciekawe kombinacje. Najlepszym typem w tym przypadku jest wybór Jaszczura, ze względu na ścisły związek pomiędzy zdolnościami. Warto zwrócić też uwagę na klasowy talent, który zwiększa zasięg rzucanych zaklęć, co może mieć duże znaczenie nawet przeciwko przeciwnikom dysponującym atakami dystansowymi.
Poniżej znajdziesz parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.

Atrybuty
W przypadku Czarodzieja domyślnie zostały wzmocnione dwa atrybuty.
Nazwa atrybutu  | Wartość  | Znaczenie  | 
Intelligence  | +2  | Kolejna z postaci, której główna siłą polega na odpowiednim wykorzystaniu zdolności magicznych. W związku z tym mamy dużą premię do tego atrybutu. Dodatkowa inteligencja podnosi także nieznacznie pancerz magiczny postaci.  | 
Constitution  | +1  | Dzięki zwiększeniu zasobów witalnych, bohater jest w mniejszym stopniu narażony na śmierć na początkowym etapie walki.  | 
Zdolności i Talent
W przypadku Czarodzieja rozwinięto trzy zdolności.
Nazwa  | Wartość  | Komentarz  | 
Pyrokinetic  | 1  | Zwiększone obrażenia od zaklęć opartych na żywiole ognia i ogólnie zwiększone obrażenia związane z żywiołem.  | 
Geomancer  | 1  | Zwiększa ilość obrażeń od trucizny zadawane przez postać (zarówno obrażeń pochodzących od zdolności z tej szkoły, jak i broni będącej na wyposażeniu postaci). Dodatkowo, podnosi ilość punktów pancerza fizycznego, które przywrócić można przy pomocy zdolności (np. Fortify).  | 
Loremaster  | 1  | Dzięki tej umiejętności bohater może identyfikować przedmioty i zdobywać informacje o przeciwnikach, takie jak ich odporności na dane żywioły, ilość punktów inicjatywy czy rozdysponowanie punktów umiejętności.  | 
Talent
Far Out Man - zwiększa zasięg zaklęć i zwojów.
Umiejętności startowe
Ikona  | Nazwa  | Komentarz  | 
  | Searing Daggers  | Zaklęcie pozwala wystrzelić trzy ogniste sztylety, które zadają obrażenia i mają szansę podpalić trafionych wrogów. Co ważne, dzięki tej zdolności możesz ranić trzy różne, znajdujące się daleko od siebie cele.  | 
  | Ignition  | Zdolność pozwala zranić wszystkich wrogów znajdujących się dookoła postaci, zadając im obrażenia od ognia i dając możliwość podpalenia ich. Dodatkowo, zdolność podpala wszystkie łatwopalne powierzchnie, takie jak olej. Dużym atutem zdolności jest jej niski koszt - wymaga tylko 1 AP.  | 
  | Fossil Strike  | Omawiana umiejętność bardzo dobrze działa w połączeniu z premią do obrażeń zadawanych od ognia. Dzięki możliwości generowania plamy z oleju, którą następnie możesz podpalić. Doskonale współgra ze zdolnością Ignition i Searing Daggers.  | 
Czarodziej a Rasy
Rasa  | Predyspozycje  | Komentarz  | 
Elf  | Brak  | W tej materii niewiele się ze sobą łączy. Oczywiście nie ma przeciwwskazań, żeby stworzyć bohatera w takim zestawieniu, ale ciężko będzie uzyskać wymierny efekt.  | 
Człowiek  | Średnie  | Podobnie jak powyżej, z tą różnicą, że dzięki wyższej inicjatywie ma większą szansę na wypracowanie sobie przewagi.  | 
Krasnolud  | Brak  | Brak większego związku.  | 
Jaszczur  | Duże  | Podwojony bonus do Inteligencji, który znacznie zwiększa szanse na zadanie poważnych obrażeń. Dodatkowo Jaszczur może korzystać z rasowej umiejętności, która pozwoli np. na podpalenie plamy oleju.  | 
Które zdolności wybrać?
Wizard posiada dostęp do dwóch szkół (Pyrokinetic i Geomancer), przez co wybierać może spośród 8 startowych zdolności. Warto wprowadzić lekkie modyfikacje i wybrać zdolności przedstawione w poniższej tabeli.
Ikona  | Nazwa  | Komentarz  | 
  | Searing Daggers  | Zdolność domyślna, która dobrze spisuje się na początku gry.  | 
  | Poison Dart  | Zdolność, którą warto wybrać zamiast Ignition. Pozwala zadać obrażenia od trucizny, zatruć cel i wytworzyć pod jego stopami plamę trucizny, którą można następnie podpalić przy pomocy Searing Daggers (bądź innej zdolności ognia).  | 
  | Fossil Strike  | Zdolność dostępna jest domyślnie.  | 
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Przewodnik po grze
	
- Klasy
		
- Witch | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Battlemage | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Cleric | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Enchanter | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Fighter | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Inquisitor | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Knight | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Ranger | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Rogue | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Shadowblade | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Wayfarer | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Metamorph | Klasy w Divinity Original Sin 2
 - Conjurer | Klasy w Divinity Original Sin 2
 
 
 - Klasy
		
 
 - Przewodnik po grze
	
 
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją  będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli 
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.






