Inquisitor | Klasy w Divinity Original Sin 2
Aktualizacja:
Inkwizytor jest typem klasy hybrydowej, która z jednej strony łączy nietypowe zdolności magiczne, ale nie unika również walki wręcz na średnim dystansie.
Szczególnie dobrze działa w połączeniu z dowolnym bohaterem, który jest w stanie wywołać krwawienie celu, bądź przyzwać deszcz krwi. Jeśli tylko będziesz dysponował księgą wspomnianej umiejętności, zadbaj by bohater ją poznał.

Poniżej znajdzie parametry wyjściowe dla wskazanej klasy.
Atrybuty
W przypadku Inkwizytora domyślnie zostały wzmocnione dwa atrybuty.
Nazwa atrybutu | Wartość | Znaczenie |
Strength | +1 | Dodatkowa siła przydaje się tej postaci do zadawania większych obrażeń przy pomocy broni. Dodatkowym atutem jest zwiększony udźwig postaci. |
Intelligence | +1 | Jako, że główną siłą inkwizytora są zabiegi magiczne, wysoki współczynnik inteligencji pozwoli mu walczyć skuteczniej i zadawać coraz większe obrażenia. |
Constitution | +1 | Inkwizytor nie posiada klasowych właściwości obronnych, które pozwolą mu biernie przywracać punkty zdrowia lub skutecznie się leczyć. W związku z tym nie należy oszczędzać punktów na rozwój jego sił witalnych, tym bardziej że walczy w średnim dystansie. |
Zdolności i Talent
W przypadku Inkwizytora rozwinięto trzy zdolności.
Nazwa | Wartość | Komentarz |
Warfare | 1 | Główne umiejętności do walki wręcz opierają się o tę szkołę. Każdy pojedynczy punkt rozwoju zwiększa obrażenia zadawane przy użyciu umiejętności, więc warto zainwestować kilka punktów. |
Necromancer | 1 | Wsparcie dla dwóch głównych umiejętności startowych nie zaszkodzi, a skromna możliwość przywracania sobie sił witalnych wraz z rozwojem zdolności może przerodzić się w skuteczny sposób na samowystarczalność bohatera. |
Telekinesis | 1 | Wraz z rozwojem zdolności bohater będzie skutecznie zarządzał ruchomymi obiektami, co pozwoli mu przenosić je na dalszą odległość a przy okazji będzie mógł wykorzystywać ciężkie przedmioty przeciwko swoim wrogom. |
Talent
Executioner - Jeśli zadany przez bohatera cios będzie śmiertelny to w tej samej turze zyska jeszcze 2 dodatkowe punkty akcji. Efekt może aktywować się raz w ciągu pojedynczej tury.
Umiejętności startowe
Ikona | Nazwa | Komentarz |
| Mosquito Swarm | Jedna z podstawowych umiejętności za pomocą której Inkwizytor może rozpoczynać walkę. Redukcja pancerza fizycznego przeciwnika dla czaru, którym może się leczyć to coś co z pewnością nie przejdzie niezauważone. |
![]() | Battering Ram | Umiejętność pozwalająca na skrócenie zasięgu pomiędzy bohaterem, a najbardziej pożądanym celem. Dodatkowo każdy kto stanie na drodze szarży zostaje przewrócony i otrzymuje obrażenia. |
| Blood Sucker | Możliwość leczenia się za pomocą kałuży krwi, która powstała po otrzymaniu obrażeń z pewnością się przyda. Początkowe wartości nie są znaczące, ale krótki czas odnowienia czyni umiejętność wartą uwagi. |
Inkwizytor a Rasy
Rasa | Predyspozycje | Komentarz |
Elf | Brak | Brak powiązań, z uwagi na niskie predyspozycje elfów do parania się magią. |
Człowiek | Średnie | Duży współczynnik inicjatywy może pomóc odpowiednio sterować przebiegiem bitwy. Wszystko zależy od tego jaki dystans postać utrzyma podczas walki i czy będzie kroczyć w pierwszej linii. |
Krasnolud | Brak | Krasnolud dobrze poradzi sobie w każdej aktywności związanej bezpośrednio z siłą lub wytrzymałością, niestety w tym wypadku nie ma bliskiego związku pomiędzy tymi atrybutami. |
Jaszczur | Duże | Rasowa premia do inteligencji może mieć w tym przypadku kolosalne znaczenie. Po odpowiednim poprowadzeniu bohatera na początkowych poziomach może być bardzo skuteczny na polu bitwy. |
Które zdolności wybrać?
Inquisitor posiada dostęp do dwóch szkół (Warfare i Necromancer), przez co wybierać może spośród 8 startowych zdolności. Zdolności dostępne domyślnie są najlepszymi, które można tutaj wybrać - doskonale wspomagają styl gry Inkwizytora, który walczy na niewielkim dystansie i potrzebuje sposobu na leczenie własnych ran, przy jednoczesnym ranieniu wroga. Z tego też powodu nie warto nic tutaj zmieniać i korzystać ze zdolności Battering Ram, Blood Sucker i Mosquito Swarm.
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Przewodnik po grze
- Klasy
- Witch | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Wizard | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Battlemage | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Cleric | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Enchanter | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Fighter | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Inquisitor | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Knight | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Ranger | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Rogue | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Shadowblade | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Wayfarer | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Metamorph | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Conjurer | Klasy w Divinity Original Sin 2
- Klasy
- Przewodnik po grze
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.



