Zadanie Beast | Zadania towarzyszy w Divinity Original Sin 2
Opis przejścia quest Beast.
Aktualizacja:
Rozdział poświęcony osobistemu zadaniu Beasta.
Etap 1: For Joy
Zadanie aktywuje się po zwerbowaniu Beast.
W Arena Of Fort Joy, spotkasz Carsona, okaże się on znajomym Beast. Jeśli pozwolisz mu z nim porozmawiać to dowiesz się, że królowa krasnoludów Justinia prowadzi tajną operację. Otrzymasz także Magister's Key.
Kiedy już opuścisz Fort Joy Ghetto, udaj się do Sanctuary Of Amadia. Znajdziesz tam Duggana.

Pozwól Beast z nim porozmawiać, a dowiesz się że informacje na temat Justinii posiada Lohar, który przebywa gdzieś w Driftwood.
Etap 2: Reaper's Coast
Lohara znajdziesz w Undertavern.

Niestety nie będzie on chciał rozmawiać, dopóki nie pomożesz rozwiązać mu problemu z Mordusem (patrz zadanie Shadow Over Driftwood)
Po rozwiązaniu jego problemu zdradzi, że na zlecenie Justinii, miał on przewieźć do Arx bombę z Death Fog.
Etap 3: Arx
Beast będzie miał możliwość skonfrontowania się z Justinią. Spotkasz ją w kryjówce Isbeili.
W tym celu udaj się do Sewer. Znajdują się tam sekretne drzwi, które otwierane są za pomocą cegieł w ścianie. Jeśli posiadasz przynajmniej 5 punktów złodziejstwa możesz je otworzyć. Jeśli nie to możesz to zrobić za pomocą klucza, który znajdziesz w sali z pajęczynami obok kałuży Source.

W kryjówce okaże się, że królowa została zmanipulowana. W wyniku tej rozmowy zostanie zainicjowana walka z Isbeil. Po jej wygraniu udaj się do jej laboratorium, gdzie Beast będzie miał okazję porozmawiać z królową.
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Zadania towarzyszy
- Zadanie Loshe | Zadania towarzyszy w Divinity Original Sin 2
- Zadanie Ifan ben-Mezd | Zadania towarzyszy w Divinity Original Sin 2
- Zadanie Sebille | Zadania towarzyszy w Divinity Original Sin 2
- Zadanie Red Prince | Zadania towarzyszy w Divinity Original Sin 2
- Zadanie Beast | Zadania towarzyszy w Divinity Original Sin 2
- Zadanie Fane | Zadania towarzyszy w Divinity Original Sin 2
- Zadania towarzyszy
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
