Divinity Original Sin 2: Oliwa sprawiedliwa
Aktualizacja:

1. Kamienny ogród - Ryker
2. Czarne Doły - wejście do jaskini
W Kamienny ogród znajduje się rezydencja, która zamieszkuje Ryker. Zdradzi ci on lokalizację jaskini znajdującej się w Czarnych dołach.
Jeśli byłeś w Czarnych dołach wcześniej to brama powinna być już otwarta. W innym musisz ją otworzyć. Istnieją dwa sposoby. Pierwszym jest zdobycie klucza siłą. Wówczas będziesz musiał walczyć z magistrami pilnującymi bramy. Drugi sposób będzie dostępny tylko, gdy rozmawiałeś w Kłodzie z magistrem Reimondem i dał ci on pisemne upoważnienie. Pokaż je pilnującym bramy magistrom.
W pierwsza komorze jaskini, magistrowie zostawili pułapki. Możesz ich uniknąć na kilka sposobów. Możesz je rozbroić, użyć zdolności Teleportacja lub skorzystać z Piramidy teleportacyjnej. W kolejnej komorze staniesz do walki z Pustkowcami pilnującymi przejścia na niższy poziom.
Gdy zejdziesz niżej na półce obok znajdziesz list z rozkazami dla magistrów. Możesz do zdobyć teleportując go w okolice twojej drużyny. Kierując się dalej uważaj na Wrzaskuna. Zniszczyć go możesz za pomocą zdolności Source Vampirism lub za pomocą Różdżka oczyszczenia, który zdobyłeś w Fort Radość.
Idąc dalej natrafisz na rozwidlenie. Odbijając w bok natrafisz na grupę magistrów walczących z Pustkowcami. Możesz przyłączyć się do walki. Po ich pokonaniu jednak jeśli nie będziesz miał odpowiednio rozwiniętej zdolności perswazji, to będziesz musiał stoczyć walkę z magistrami. Jeśli chcesz dowiedzieć się co magistrzy robili w jaskini, to możesz porozmawiać z magistrem lub jego duchem.
W drugiej komnacie, znajdującej się na wprost, ponownie spotkasz grupę magistrów. Tym razem będziesz musiał walczyć. Jest to pomieszczenie, w którym znajduje się przejście do Prawdawna świątynia. Otwarcie go wymaga podpalenia znajdujących się przy nim beczek z olejem.
Wchodząc do Pradawca światynia, odkryjesz że niższy poziom jest chroniony przez pole siłowe. Do zlikwidowania pola niezbędne jest aktywowanie posągów Bogów w odpowiedniej kolejności. Prawidłowe rozwiązanie zawarte jest w rymowance, którą wypowiada znajdujący się na środku obiekt. Rozwiązanie tej zagadki nie jest jednak możliwe, dopóki nie dowiesz się, który Bóg uosabia, jaki żywioł. Odpowiedź znajdziesz w szkielecie, leżącym obok obiektu. Znajdziesz w nim dziennik, który wskazuje odpowiednie dopasowanie. Mając oba teksty można już rozwiązać zagadkę. Prawidłowa kolejność to: Amadia, Tir-Cendelius, Duna, Zorl Stissa, Xantessa, Vrogir, Rhalic.

Aby zakończyć zadanie musisz wejść w interakcję z sarkofagiem. Pojawi się wówczas Odwieczna, która opowie trochę o Bogach. Na koniec będziesz musiał stanąć z nią do walki.
Nagroda: 31150 punktów doświadczenia
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
- Divinity Original Sin 2: Wybrzeże Żniwiarza
- Divinity Original Sin 2: Potężne przebudzenie
- Divinity Original Sin 2: Miłość niejedno ma imię
- Divinity Original Sin 2: Prośba Almiry
- Divinity Original Sin 2: Nie przejdziecie (They Shall Not Pass)
- Divinity Original Sin 2: Zguba (Lost And Found)
- Divinity Original Sin 2: Zabawa w chowanego (Hide And Seek)
- Divinity Original Sin 2: Zapisane krwią (Red Ink In The Ledger)
- Divinity Original Sin 2: Agresywne przejęcie
- Divinity Original Sin 2: Konkurencja
- Divinity Original Sin 2: Próba pór roku
- Divinity Original Sin 2: Elfia wieszczka
- Divinity Original Sin 2: Zniszczona karawana
- Divinity Original Sin 2: Zaginieni magistrowie
- Divinity Original Sin 2: W zawieszeniu
- Divinity Original Sin 2: Handlarka Eithna
- Divinity Original Sin 2: Mimowolni słudzy
- Divinity Original Sin 2: Oliwa sprawiedliwa
- Divinity Original Sin 2: Hojna oferta
- Divinity Original Sin 2: Cień nad Kłodą
- Divinity Original Sin 2: Smak wolności
- Divinity Original Sin 2: Cena miłości
- Divinity Original Sin 2: Spoczynek bohaterów
- Divinity Original Sin 2: Pogrzeb przeszłości
- Divinity Original Sin 2: Jak kur z jajkiem
- Divinity Original Sin 2: Trzy ołtarze
- Divinity Original Sin 2: Prawo Zakonu
- Divinity Original Sin 2: Wszystko zostaje w rodzinie
- Divinity Original Sin 2: Łowca koszmarów
- Divinity Original Sin 2: Drewno jak drewno
- Divinity Original Sin 2: Paskudne ptaszysko
- Divinity Original Sin 2: Przekleństwo zapomnienia
- Divinity Original Sin 2: Niemowa
- Divinity Original Sin 2: Więzy bólu
- Divinity Original Sin 2: Na pokuszenie
- Divinity Original Sin 2: Zaskakujący ładunek
- Divinity Original Sin 2: W sieci pożądania
- Divinity Original Sin 2: Przeciwieństwa się przyciągają
- Divinity Original Sin 2: Kryzys egzystencjalny
- Divinity Original Sin 2: Pan i jego pies
- Divinity Original Sin 2: Arena w Kłodzie
- Divinity Original Sin 2: Bez wyjścia
- Divinity Original Sin 2: Okno możliwości
- Divinity Original Sin 2: Potraktowani jak bydło
- Divinity Original Sin 2: Znaleźne
- Divinity Original Sin 2: Tajemnice Wyspy Krwawego Księżyca
- Divinity Original Sin 2: Zalecenia Doktora
- Divinity Original Sin 2: Zadania poboczne na Wybrzeżu Żniwiarza
- Divinity Original Sin 2: Wybrzeże Żniwiarza
- Divinity Original Sin 2: Opis przejścia
Komentarze czytelników
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
Co do zabicia demona w misji Więzy Bólu to pomimo błędu da się go zabić. Osobiście udało mi się mając przyzwanie trupiej wdowy (która umie się dostać na dół) i jej nie jest w stanie przejąć. Ważne jest żeby wszystkimi postaciami się odsunąć na tyle, żeby jedyną osobą w walce była wspomniana wdowa. Pomimo nakładanych efektów dalej bije się z demonem.
Może się będę wymądrzał bo poradziłem sobie bez poradnika, ale przestańcie robić jakąś schizę z tym kotem. Jest tyle rzeczy w tej grze, które mogą być fajne i dające sporo frajdy i satysfakcji, natomiast ochrona czarnego kota, który przykleił mi się do tyłka z niewiadomych względów ain't one.
1. Trzeba zbierać expa!!!! Nie ma skalowania trudności, a przeciwnicy mają poziom jakby oczyścić mapę do zera z doświadczenia.
2. Jest kilka walk w tej grze bez których ani rusz, a które nie są przyjazne. Czasem wystarczy save & load i czekać na pomyłkę przeciwnika, a czasem trzeba poszukać innej taktyki. Z tego co pamiętam to z 10 ich było.
3. Bez spiny. Nie wiem czy bym wytrzymał 80h w ciągu 12 kolejnych dni z tą grą, gdybym nie grał na swoistej "wyjebce". Zresztą bardzo łatwy explorer ukończyło tylko 2% więcej graczy niż standardowy classic, więc nie tylko trudność jest w tej grze przeszkodą.
4. Nie można myśleć o tej grze jak o super rozrywkowym arcydziele. Te wszystkie peany pochodzą od Himalaistów wysławiających Mount Everest (metafora).
W Płonących świniach Feder jak wchodzi do wody w sanktuarium Amadii, to nie zamienia się w człowieka. Ktoś wie ocb?
Użyj statuy - woda sama w sobie nic nie daje, dopiero jak jej użyjesz woda staje się pobłogosławiona.
Co mam zrobić w Cena miłości, gdy gram Red Princem? Po spotkaniu z Zharahą, mam wizje Red Princess i tyle. Nic więcej się nie dzieje, a quest nadal aktywny, każe mi jej szukać.
jak dokładnie wykonać srebrny drążek z kąd wziasc skadniki
Mam pakiet premium a dalej nie widzę całego artykuły WTF?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
