Oznaki oporu (Sings Of Resistance) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
Aktualizacja:
Zadanie to ma na celu zapoznanie cię z istotami, które mogą pomóc ci wydostać się z wyspy.
Etap 1: Fort Joy Ghetto

1. Fort Joy Ghetto - Magister Atusa
Tuż po przybyciu do Fort Joy Ghetto, będziesz świadkiem procesu i egzekucji magister Atusy. Głównym oskarżeniem jest zdrada i pomoc w transporcie więźniów po za obręb Fort Joy Ghetto. Jeśli masz w drużynie elfa, możesz przy pomocy Atusa's Leg, dowiedzieć się, że magister miała pomóc wywieźć Verdasa z Fort Joy Ghetto.
Etap 2: Holding Cells i Fort Joy Prison


1. Holding Cells - Vasyna
2. Holding Cells - Verdas
3. Holding Cells - Delarus
4. Holding Cells - wejście do Fort Joy Prison
5. Fort Joy Prison - Han
Po dotarciu do Holding Cells musisz odbyć rozmowę z każdą z tych osób, o ile nie zginie. Vasyna [1] zaatakuje jeśli jej nie uspokoisz a Delarus [3] może zginąć w czasie walki z Houndmasetem. Dowiesz się od nich, że istnieje możliwość ucieczki z Fort Joy Ghetto przy pomocy statku. Verdas [2] natomiast powie, że jesteś kimś bardzo ważnym.
W Fort Joy Prison spotkasz chłopca imieniem Han [5]. Jeśli udało ci się uratować Delarusa to będziesz znał hasło, które uchroni cię przed walką z nękającymi go magistrami. Od Hana dowiesz się natomiast, że przybył po Verdasa oraz o grupie zwanej Poszukiwaczami, która zamieszkuje Sanctuary Of Amadia. Możesz się z nim zabrać poza Fort Joy Ghetto.
Etap 3: Fort Joy

1. Fort Joy - Sanctuary Of Amadia
2. Old Ruins - Gareth
3. Fort Joy - wejście do Madman's Enclave
W Santuary Of Amadia [1], dowiesz się o zaginionym przywódcy Garethcie [2] oraz o prawdziwym celu grupy. Możesz się zobowiązać do odszukania go. Jeśli uda ci cię ocalić Garetha, to powie ci o tajemniczej broni i wróci do Sanctuary Of Amadia.
W Madman's Enclave [3] jednym z miejsc ukrycia broni natrafisz na posąg, który przeniesie cię do Hall Of Echoes. Tam spotkasz Tir-Cendeliusza, który wyjaśni ci kim jesteś. Po tej rozmowie, wróć do Sanctuary Of Amadia i porozmawiaj ponownie z Garethem.
Nagroda: Brak
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Fort Radość
- Fort Radość - Ucieczka | Solucja Divinity Original Sin 2
- Obroża - The Collar | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Teleport | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Morderczy gheist | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Uwięziony elf | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Flakon duszy Withermoore'a | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Gdzie jest Emmie? | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Płonące świnie (The Burning Pig) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Głosy (The Voices) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Oczyszczony smok (The Purged Dragon) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
- Do Broni! (Call to Arms) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Los gorszy od śmierci (A Fate Worse Than Death)| Fort Radość | Solucja
- Labirynt Gargulca (The Gargoyle's Maze) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
- Rozpaczliwa determinacja | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Skarbiec Braccusa Reksa (The Vault Of Braccus Rex) | Fort Radość | Solucja
- Zbrojownia (The Armoury) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Wrzaskuny (The Shriekers) | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Oznaki oporu (Sings Of Resistance) | Fort Radość | Solucja Divinity 2
- Nothing But Child's Play | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Blessings From Afar | Fort Joy | Solucja Divinity Original Sin 2
- Boski wybraniec | Fort Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Zadania poboczne w Forcie Radość | Solucja Divinity Original Sin 2
- Fort Radość
- Opis przejścia
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
