Red Prince | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2
Jaką klasę postaci wybrać dla Red Prince? Dowiedz się wszystkiego o roli Red Prince w drużynie w Divinity: Original Sin 2.
Aktualizacja:
Pierwsza w kolejności postać i jedyny przedstawiciel jaszczurów (Lizard) którego dołączyć można do drużyny (pod warunkiem, iż nie został on wybrany jako twoja główna postać). Znaleźć można go niedaleko miejsca startowego - będzie on stał na plaży, na południe od miejsca rozbicia się statku. W tym rozdziale znajdziesz informacje dotyczące samej postaci, dostępnych dla niej klas (i ich opisy), a także klas rekomendowanych w przypadku wyboru The Red Prince jako postaci głównej lub kompana.

- Rekomendowana klasa postaci dla Red Prince
- Informacje podstawowe
- Specjalne zdolności
- Klasy postaci dla Red Prince
Rekomendowana klasa postaci dla Red Prince
The Red Prince sprawdza się najlepiej (zarówno jako towarzysz oraz jako postać główna) w roli:
- Fighter (jego klasa startowa), Knight, Inquisitor bądź Metamorph - we wszystkich przypadkach zrobisz użytek z jego dodatkowej odporności na truciznę i ogień (magowie będą mogli swobodniej korzystać z tych czarów w jego obecności) i łatwiej będzie korzystać ze zdolności Dragon's Blaze, która ma krótki zasięg.
- Wizard - klasa ta daje dostęp do zdolności ze szkół Pyrokinetic i Geomancer, które doskonale współgrają tak z jego dodatkową odpornością na truciznę i ogień, jak i ze zdolnością Dragon's Blaze (zadaje ona obrażenia od ognia i jest w stanie podpalić olej stworzony przez Fossil Strike).
Informacje podstawowe
Nazwa | Opis |
Płeć | Mężczyzna |
Rasa | Jaszczur (Lizard) |
Tagi | Red Prince, Scholar, Noble, Lizard, Male |
Talenty | Sophisticated - postać otrzymuje +10% odporności na ogień (Fire Resistance) i truciznę (Poison Resistance) Spellsong - postać otrzymuje premię +1 do Persuasion |
Unikalna cecha | Może kopać dziury bez pomocy łopaty (Shovel) - cecha każdej postaci rasy Lizard. |
Uwaga - Tagi wykorzystywane są podczas rozmów z innymi postaciami, by zyskać dostęp do unikalnych opcji dialogowych.
Specjalne zdolności
Ikona | Nazwa | Opis |
![]() | Dragon's Blaze | Zdolność unikalna dla postaci o rasie Lizard. Pozwala zionąć ogniem na krótki dystans, zadając obrażenia od ognia i nakładając status Warm (Burning, jeśli na postaci był już status Warm). |
![]() | Demonic Stare | Zdolność dostępna wyłącznie dla The Red Prince. Pozwala skraść celowi pewną ilość punktów pancerza magicznego. Punkty następnie wykorzystywane są, by przywrócić pancerz magiczny postaci. Ilość punktów uzależniona jest od poziomu postaci. |
Klasy postaci dla Red Prince
The Red Prince ma dostęp do 14 klas postaci, opisanych wewnątrz poniższej tabeli. W przypadku klasy wybieranej dla gracza (jeśli twoją główną postać ma stanowić Red Prince) możesz dowolnie modyfikować zdolności początkowe i atrybuty, jednak jeśli dobierasz klasę dla kompana, nie będziesz mieć możliwości zmiany czegokolwiek.
Klasa | Premie początkowe | Zdolności początkowe i talent | Broń początkowa |
Battlemage | +1 Strength +1 Intelligence +1 Constitution +1 Aerotheurge +1 Warfare +1 Persuasion | Blinding Radiance Battering Ram Shocking Touch Talent Comeback Kid - jeśli punkty zdrowia postaci spadną do 0, zostanie ona wskrzeszona z 20% maksymalnych punktów zdrowia. Efekt aktywuje się raz w ciągu walki - jeśli postać zostanie wskrzeszona zwojem, talent będzie mógł aktywować się ponownie. | 2x Sharp Stone on a Stick (jednoręczny topór, 4-5 obrażeń fizycznych) |
Cleric | +1 Strength +1 Intelligence +1 Constitution +1 Hydrosophist +1 Necromancer +1 Bartering | Decaying Touch Restoration Blood Sucker Talent Hothead - gdy postać posiada 100% punktów zdrowia, otrzymuje premię +10% do szansy na trafienie krytyczne i +20% celności. | Claw Hammer (jednoręczna buława, 4-5 obrażeń fizycznych) Makeshift Shield (tarcza, 6 punktów magicznego pancerza i 8 punktów fizycznego pancerza) |
Conjurer | +1 Intelligence +2 Constitution +1 Summoning +1 Loremaster +1 Leadership | Conjure Incarnate Dimensional Bolt Elemental Totem Talent Pet Pal - pozwala postaci rozmawiać ze zwierzętami. | Makeshift Wand (różdżka 2-3 obrażeń od losowo dobranego elementu) |
Enchanter | +2 Intelligence +1 Constitution +1 Hydrosophist +1 Aerotheurge +1 Loremaster | Electric Discharge Hail Strike Rain Talent Far Out Man - zwiększa zasięg zwojów i zaklęć o 2 metry. | Improvised Staff (kostur, 5-7 obrażeń od losowo dobranego elementu) |
Fighter | +1 Strength +2 Constitution +1 Warfare +1 Geomancer +1 Bartering
| Battle Stomp Bouncing Shield Fortify Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg. | Knife On a Stick (jednoręczny miecz, 4-5 obrażeń fizycznych) Makeshift Shield (tarcza, 6 punktów magicznego pancerza i 8 punktów fizycznego pancerza) |
Inquisitor | +1 Strength +1 Intelligence +1 Constitution +1 Warfare +1 Necromancer +1 Telekinesis | Blood Sucker Battering Ram Mosquito Swarm Talent Executioner - daje postaci 2 AP po wykonaniu ciosu, który zabije wroga. Efekt aktywuje się raz podczas rundy. | Makeshift Club (dwuręczna buława, 6-7 obrażeń fizycznych) |
Knight | +2 Strength +1 Constitution +1 Warfare +1 Two-Handed +1 Bartering | Battle Stomp Battering Ram Crippling Blow Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg. | Cracked Twohander (dwuręczny miecz, 6-7 obrażeń fizycznych) |
Metamorph | +2 Strength +2 Finesse +1 Two-Handed +1 Polymorph +1 Persuasion | Tentacle Lash Chicken Claw Bull Horns Talent Opportunist - pozwala na wykonanie postaci darmowego ataku, gdy obok niej przebiega wróg. | Wooden Pitchfork (włócznia, 6-7 obrażeń fizycznych) |
Ranger | +2 Finesse +1 Wits +1 Huntsman +1 Pyrokinetic +1 Lucky Charm | Ricochet Peace of Mind Elemental Arrowheads Talent Arrow Recovery - daje postaci 33% szansy na odzyskanie specjalnej strzały po jej wystrzeleniu. | Twig With a String (łuk, 5-6 obrażeń fizycznych) |
Rogue | +2 Finesse +1 Constitution +1 Scoundrel +1 Sneaking +1 Dual Wielding | Throwing Knife Backlash Adrenaline Talent The Pawn - daje postaci 1 dodatkowy punkt AP na ruch. Punkt wykorzystać można na początku każdej rundy i tylko na ruch. | 2x Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych) |
Shadowblade | +2 Finesse +2 Wits +1 Scoundrel +1 Polymorph +1 Thievery | Chameleon Cloak Backlash Chicken Claw Talent Guerilla - zwiększa zadawane przez postać obrażenia o 40% gdy ta się skrada (Sneaking). Nie działa podczas korzystania z efektów nakładających niewidzialność (Invisibility). | Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych) |
Wayfarer | +2 Finesse +1 Intelligence +1 Huntsman +1 Geomancer +1 Bartering | Pin Down Fossil Strike Elemental Arrowheads Talent Pet Pal - pozwala postaci rozmawiać ze zwierzętami. | Toy Crossbow (Kusza, 6-7 obrażeń fizycznych) |
Witch | +1 Finesse +1 Intelligence +1 Constitution +1 Scoundrel +1 Necromancer +1 Persuasion | Raise Bloated Corpse Chloroform Mosquito Swarm Talent Leech - leczy postać, gdy ta stoi w kałuży krwi. | Shiv (sztylet, 3-4 obrażeń fizycznych) |
Wizard | +2 Intelligence +1 Constitution +1 Pyrokinetic +1 Geomancer +1 Loremaster | Searing Daggers Fossil Strike Ignition Talent Far Out Man - zwiększa zasięg zwojów i zaklęć o 2 metry. | Makeshift Wand (różdżka 2-3 obrażeń od losowo dobranego elementu) |
0
- Divinity Original Sin 2 - poradnik do gry
- Przewodnik po grze
- Bohaterowie fabularni
- Ifan Ben-Mezd | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2
- Red Prince | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2
- Fane | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2
- Sebille | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2
- Lohse | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2
- Beast | Bohaterowie fabularni w Divinity Original Sin 2
- Bohaterowie fabularni
- Przewodnik po grze
Komentarze czytelników
mbwrobel Centurion
Dziwna sprawa: do drużyny wziąłem Fane, Czerwonego oraz Zwierza. Po jakimś czasie dwóch ostatnich wymieniłem na Sebille i Lochse - w tym składzie ukończyłem Fort Joy i wsiadłem na okręt. W pierwszej scenie na okręcie drużyna w tym właśnie składzie odłącza się i muszę ich przyłączyć ponownie, jednak - o dziwo na statku oprócz drużynowego szkieletora znajduję Czerwonego i Zwierza, których przecież zostawiłem w Fort Joy. Z braku wyboru jestem zmuszony ich przyłączyć. Po bitwie (w nowym, nieoptymalnie ułożonym składzie i ze skleconym dla nich na prędce byle jakim szpejem) spotykam pod pokładem duchy dziewczyn, które powinny być ze mną w drużynie. Ich ciała przepadły wraz z całym dobytkiem, który dałem im na przechowanie. Wychodzi na to, że raz dołączonego członka drużyny nie da się wymienić na innego, bo do następnego rozdziału i tak przejdziemy z pierwotnie skompletowaną drużyną.
To już nie jest bug - to kompromitacja developerów. Nie chce mi się po raz kolejny przechodzić od początku całego Fort Joy by sprawdzić, czy tym razem zadziała bez błędów.
lubesz Junior
Cześć, co zrobić jeżeli mi garvan uciekł, przez zabicie jego oprychów w pokoju osobistym?
djjdrjjrifd Junior
Mam sprawę bo nie wiem czy grać dalej zabiłem chyba wszystkich w fort radość został sklepikarz i jakiś paru ziomków zabiłem elfy co uratowałem zabiłem wszystkich na plaży królowa ślimaków etc pokonałem arenę i właśnie idę zabić strażników w więzieniu tylko że nie wiem co z obroża bo ci co mogli ja ściągnąć nie żyją będzie to problem ? Gram tylko jedna postacią wszystkich co chcieli się dołączyć zabiłem jest sens grać w drugim akcie może nie będę zabijał ale w sumie fajnie jest xd tylko że boję się że twórcy tego nie przewidzieli
sarge94 Junior
Burrying The Past | Reaper's Coast - to zadanie ktoś opisał po łebkach, bo da się uratować rodziców Garetha, wystarczy spotkać go najpierw w zrujnowanym domu jak stoi nad ogłuszonym Jonathanem i w trakcie rozmowy dobić ogłuszonego magistra, potem tylko próba perswazji żeby Gareth został na statku i załatwione.
djjdrjjrifd Junior
No i stało się zabiłem wszystkich co do nogi w pierwszej planszy fort radość no i w drugiej planszy wszyscy oprócz mnichów chcą się bić zemną nie ściągałem obroży ale zastanawiam się czy jak rozwalę wszystkich w drugiej to przejdę do trzeciej ( no niektórych ciężko pokonać kozaki już się robią )
djjdrjjrifd Junior
Zacznę od nowa szkoda że twórca nie przewidział takiej opcji np w Gothic 3 można zabijać wszystkich i tak się da przejść zobaczymy ile postaci ubije w drugim akcie i czy przejdę dalej dziwne że nikt nie próbował jeszcze tego
djjdrjjrifd Junior
Ej no fajnie jest jestem w 3 akcie dalej nie ściągałem obroży pierwszy i drugi akt wybity do nogi w trzecim część gada a część nie jestem przy smoku i zobaczę jaka nagrodę dostanę jak nie do zabije i smoka xd
djjdrjjrifd Junior
Dziwne to jest zabiłem. Tego Greta a on później się odrodził gdzie indziej i dziękował ze go uratowałem xd layle też zabiłem też się odrodziła gdzie indziej chciałem ich zabić drugi raz ale tak ściągała mi obroże musiałem się wrócić do wcześniejszego seva bo zabiłem smoka i nie mogłem przejść dalej zabicie tych wojowników nic nie dało więc oszczędziłem smoka teraz rozkminiam czy zabić tych wojowników co uciekaja na łódkę czy nie może się odrodzą niektórzy mają nawet dobry sprzęt mam 2 sevy więc spróbuję i dam znać xdddd mam 10 lvl puki co xd bije +- 80 jak krytyczny to ponad 200 bije z kuszy
djjdrjjrifd Junior
Mam tylko jedno pytanie bo nie wiem jak to zrobić jak otworzyć skrzynie w pentagramie na plaży ma klontwe bless nie pomaga ? No i kwestia tych niebieskich bram zaczarowanych jak je przejść mam pełno kluczy ksiąg poczytnych ale i też prawie wszyscy nie żyją xd
Nibber Junior
ile można mieć maksymalnie slotów na punkty źródła?
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.


